Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintani vaan kasvavat ja kasvavat. Teen kohta itsarin niiden takia. Kuppikoko jo 100F.

Vierailija
17.03.2019 |

Pitus 168 cm ja paino 79 kg. En löydä rintsikoita mistään ja nuo ainoat, jotka ovat ihan sopivat hiertävät töissä verille ihoni, kun liikkuvat.
Mitä teen?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ympäryksesi on sata niin olet läski, laihduta! Ainakin ympäryksesi korkeintaan 85, silloinkin on rasvaa, mutta ei ole älytön ihraläjä. Olet metritynnyri läskiä.

Onnittelut, sijoitut korkealle "törkeimmät/ilkeimmät viestit av.lla"-sarjassa!

Sä olet oikeasti aika kamala ihminen kun kykenet kirjoittamaan toiselle jotain tuollaista.

Kiitos :) Kun ympärys on metrin niin silloin on tosiaan läski ja altistuu kuolemalle päivittäin lihavuuden takia. Toivottavasti ap ottaa nyt itseään niskasta kiinni ja LAIHDUTTAA itsensä vaikka tuohon 85 kokoon niin pienenee riskitkin.

Vierailija
22/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ympärysmitta kasvaa kasvamistaan niin se meinaa että muutenkin lihot. Terveelliset elämäntavat tulee tarpeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen joulua minäkin läski innostuin menemään asiantuntevalle rintaliivikauppiaalle ja niin vaan mukavia liivejä löytyi useammat. Koko muuttui huomattavasti ja sen turvin olen löytänyt lisää istuvia rintsikoita erikoisliikkeistä ympäri eurooppaa.

Ennen mittausta käytin 115F kokoisia rintsikoita ja mittauksen jälkeen 90K. Ryhtikin on parantunut huomattavasti ja niskahartia vaivat lieventyneen.

Vierailija
24/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveitä utareita teillä.

Vierailija
25/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullamitalla :'D Sori...

Vierailija
26/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen joulua minäkin läski innostuin menemään asiantuntevalle rintaliivikauppiaalle ja niin vaan mukavia liivejä löytyi useammat. Koko muuttui huomattavasti ja sen turvin olen löytänyt lisää istuvia rintsikoita erikoisliikkeistä ympäri eurooppaa.

Ennen mittausta käytin 115F kokoisia rintsikoita ja mittauksen jälkeen 90K. Ryhtikin on parantunut huomattavasti ja niskahartia vaivat lieventyneen.

Minäkin kävin loppuvuodesta kahdessa eri liiviliikkeessä mutta kummastakaan ei löytynyt tarpeeksi isoja kokoja. Ympärysmitta oli ok mutta kupit jöi pieneksi.

Vierailija
27/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mullakin 90h. Vituttaa.

Vierailija
28/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla rantapalloilla pääsisi Baywatchiin Pamsun "rinnalle". Sinuna alkaisin strippariksi,miehet tykkäävät katsella jättisuuria rintoja. Niissä on jotain hypnoottista.

Vierailija
29/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 70B. Vituttaa. Mies hulluna jättirintoihin ja mun itsetunto romuna kun en tunne itseäni naiselliseksi. Eipä sitä koskaan ole tyytyväinen omiinsa.

Vierailija
30/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ympäryksesi on sata niin olet läski, laihduta! Ainakin ympäryksesi korkeintaan 85, silloinkin on rasvaa, mutta ei ole älytön ihraläjä. Olet metritynnyri läskiä.

Onnittelut, sijoitut korkealle "törkeimmät/ilkeimmät viestit av.lla"-sarjassa!

Sä olet oikeasti aika kamala ihminen kun kykenet kirjoittamaan toiselle jotain tuollaista.

Kiitos :) Kun ympärys on metrin niin silloin on tosiaan läski ja altistuu kuolemalle päivittäin lihavuuden takia. Toivottavasti ap ottaa nyt itseään niskasta kiinni ja LAIHDUTTAA itsensä vaikka tuohon 85 kokoon niin pienenee riskitkin.

Tosi ihanaa hei et oot niiiin huolissaan ihmisten terveydestä! Mut miksi haukkuminen ja ruma kielenkäyttö?

Vierailija
31/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän on pakko olla miehen aloitus, koska tolla painolla hyvin epätodennäköistä että rinnanalusmitta olisi 100cm. Luuli raukka varmaan että 100cm on itse rinnanympärysmitta.

Vois se sitten olla, jos pituutta olisi myös vain se 100cm. 😂

Vierailija
32/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari jätesäkkiä ja hinausköysi, niistä on hyvä väsätä kannattimet tuon kokoisille lollottimille.

Vierailija
33/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuskuuri. Ellei tissit laihdu niin ei hätää. Menet terv.kesk. saat lähetteen jos vielä valittelet että koskee hartioihin ja ryntäät liikkuu ja kipua tuntuu juostessa. Sinun tissisi leikataan nk piennennysleikkaus ja yhteiskunnan laskuun. 

Vierailija
34/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittasin rullamitalla, kun ei ollut nauhamittaa niin näytti 94 cm. Aika paha sekin.. Mutta noissa liiveissä lukee 100F, jotka silti hiertävät minut rikki. ap.

Väärän malliset.

Pyydä rinsikkaosastolla apua. Ainakin Sokos on sellainen paikka, missä auttavat ja osaavat myyjät ja monipuolinen valikoima.

Vierailija
35/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 80 G koko. Juokseminen ym. on mahdotonta, niska ja hartiat kipeänä, huono ryhti jne. Näytän epämuodostuneelta hirviöltä.

Vierailija
36/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkiset liivit, ap? Toi on varmaan ranskalainen koko, 100 vastaa ranskalaisessa mitoituksessa meikäläisten 85 ympärystä. Linkissä 85F koon povi PrimaDonnan liiveissä, tuota kokoluokkaako olet?

Vierailija
37/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkiset liivit, ap? Toi on varmaan ranskalainen koko, 100 vastaa ranskalaisessa mitoituksessa meikäläisten 85 ympärystä. Linkissä 85F koon povi PrimaDonnan liiveissä, tuota kokoluokkaako olet?

Ai niin linkki https://www.bratabase.com/browse/prima-donna/deauville-underwired-bra-0…

Vierailija
38/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin linkki https://www.bratabase.com/browse/prima-donna/deauville-underwired-bra-0…

No huh huh, rinnanalusympärys 85 ja maha 125...

Vierailija
39/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, lollot vie järjen. Mulla 80 E/F ja alkaa kyrsiä. Ne vain kasvaa ja kasvaa iän myötä. Joskus mietin että olenko transsukupuolinen kun inhoan näitä niin paljon. Ikää kohta 50.

https://www.abrathatfits.org/calculator.php

Hah, mittautin tällä ja sain 70J. Ei helv.

Vihaan tissejäni, olen harkinnut pienennnysleikkausta. Pelkään vaan niin paljon.

Olisi luksusta olla ilman liivejä edes kotona ja kwsällä pihalla mutta ei voi kun ne roikkuu niin. Käytän vain urheiluliivejä. Kaarituelliset on tuskaa.

Vierailija
40/88 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, lollot vie järjen. Mulla 80 E/F ja alkaa kyrsiä. Ne vain kasvaa ja kasvaa iän myötä. Joskus mietin että olenko transsukupuolinen kun inhoan näitä niin paljon. Ikää kohta 50.

https://www.abrathatfits.org/calculator.php

Hah, mittautin tällä ja sain 70J. Ei helv.

Vihaan tissejäni, olen harkinnut pienennnysleikkausta. Pelkään vaan niin paljon.

Olisi luksusta olla ilman liivejä edes kotona ja kwsällä pihalla mutta ei voi kun ne roikkuu niin. Käytän vain urheiluliivejä. Kaarituelliset on tuskaa.

Mulla on samankokoiset tuolla laskurilla mitattuna, enkä ole koskaan ajatellut että ne olisivat mitkään jättitissit. Onko sulla sitten oikean kokoiset liivit, mä käytän 65-70J tai UK koossa 30GG ja oikein mukavat ovat liivit päällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän