Mitkä jutut naiset väittävät että on turnoff mutta todellisuus on päinvastainen?
Aika monta juttua tulee mieleen. Katsotaan ovatko muutkin huomanneet saman.
Kommentit (10)
Palstojen perusteella kusipäisyys ja väkivaltaisuus, lisämausteena sovinismi.
Jaa. No itse olen korviani myöten ihastunut lyhyehköön, hintelään ja pienituloiseen mieheen, joka on luonteeltaan toiset huomioonottava ja miellyttävä. Mutta palstamiehet väittävät tietysti, että valehtelen.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No itse olen korviani myöten ihastunut lyhyehköön, hintelään ja pienituloiseen mieheen, joka on luonteeltaan toiset huomioonottava ja miellyttävä. Mutta palstamiehet väittävät tietysti, että valehtelen.
Olisitko saanut sen ison karjun?
Niin, kun yksi nainen sanoo ettei tykkää lihaksikkaista, ja toinen sitten tykkääkin, se tarkoittaa että kaikki naiset ovat valehtelijoita, koska eiväthän naiset vaan voi olla yksilöitä, vaan kaikki tykkäävät samanlaisista asioista 100%
Lihavuus, orastava kaljuus ja pienet tulot. Palstamiesten mukaan noilla ominaisuuksilla ei pitäisi olla mitään saumaa naisiin, mutta niin tuo mies vaan valloitti minut :)
Pelimiesmäisyys
- naisten mukaan pelimiehet eivät saa parisuhdetta, ja "kunnon naiset" karttavat heitä. Jokainen tuntemistani pelimiehistä on kuitenkin ollut suosittu myös parisuhderintamalla, hakivat sitten kaltaistaan pelinaista tai kilttiä naapurintyttöä. Lisäksi naisten kaataminen vaatii ominaisuuksia jotka sytyttävät (ulkonäkö, itsevarmuus, määrätietoisuus, oikeanlainen röyhkeys, naisen lukeminen, jne)
Salilla hankitut lihakset
- ei kuulemma sytytä naisia. Mutta tämä johtuu siitä että naisten kielellä "salilla hankitut lihakset" = Bull Mentula ja "työssä hankitut lihakset" = salilla hankitut lihakset
Hypergamia, miehen status
- naiset eivät myönnä asiaa, mutta syttyvät siitä kun miehen status on olennaisesti korkeampi kuin heidän omansa
Seksuaalinen dominanssi ja naisen alistaminen
- 99% naisista on seksuaalisesti submissiivisia, ja yli 75% nauttii varsinaisesta alistamisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko saanut sen ison karjun?
En nyt oikein ymmärrä, mistä puhut. En ole kiinnostunut mistään isosta karjusta.
Mikä turn off ei muutu turn oniksi jos se on lentäjällä/lääkärillä/lakimiehellä/liikemiehellä?
121212 kirjoitti:
Pelimiesmäisyys
- naisten mukaan pelimiehet eivät saa parisuhdetta, ja "kunnon naiset" karttavat heitä. Jokainen tuntemistani pelimiehistä on kuitenkin ollut suosittu myös parisuhderintamalla, hakivat sitten kaltaistaan pelinaista tai kilttiä naapurintyttöä. Lisäksi naisten kaataminen vaatii ominaisuuksia jotka sytyttävät (ulkonäkö, itsevarmuus, määrätietoisuus, oikeanlainen röyhkeys, naisen lukeminen, jne)
Salilla hankitut lihakset
- ei kuulemma sytytä naisia. Mutta tämä johtuu siitä että naisten kielellä "salilla hankitut lihakset" = Bull Mentula ja "työssä hankitut lihakset" = salilla hankitut lihakset
Hypergamia, miehen status
- naiset eivät myönnä asiaa, mutta syttyvät siitä kun miehen status on olennaisesti korkeampi kuin heidän omansa
Seksuaalinen dominanssi ja naisen alistaminen
- 99% naisista on seksuaalisesti submissiivisia, ja yli 75% nauttii varsinaisesta alistamisesta
Hyvin kirjoitettu. Tunnen salilta naisia,jotka eivät treenaa lainkaan käsiä koska heillä kädet kasvaisivat niin nopeasti isoiksi:-(..noiden naisten outous ei koskaan lakkaa hämmästyttämästä minua
mies50v
Isot lihakset, pelimiesmäisyys. Nuo tulevat ekana mieleen :)