Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä jutut naiset väittävät että on turnoff mutta todellisuus on päinvastainen?

Vierailija
17.03.2019 |

Aika monta juttua tulee mieleen. Katsotaan ovatko muutkin huomanneet saman.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot lihakset, pelimiesmäisyys. Nuo tulevat ekana mieleen :)

Vierailija
2/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstojen perusteella kusipäisyys ja väkivaltaisuus, lisämausteena sovinismi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No itse olen korviani myöten ihastunut lyhyehköön, hintelään ja pienituloiseen mieheen, joka on luonteeltaan toiset huomioonottava ja miellyttävä. Mutta palstamiehet väittävät tietysti, että valehtelen. 

Vierailija
4/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. No itse olen korviani myöten ihastunut lyhyehköön, hintelään ja pienituloiseen mieheen, joka on luonteeltaan toiset huomioonottava ja miellyttävä. Mutta palstamiehet väittävät tietysti, että valehtelen. 

Olisitko saanut sen ison karjun?

Vierailija
5/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kun yksi nainen sanoo ettei tykkää lihaksikkaista, ja toinen sitten tykkääkin, se tarkoittaa että kaikki naiset ovat valehtelijoita, koska eiväthän naiset vaan voi olla yksilöitä, vaan kaikki tykkäävät samanlaisista asioista 100%

Vierailija
6/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus, orastava kaljuus ja pienet tulot. Palstamiesten mukaan noilla ominaisuuksilla ei pitäisi olla mitään saumaa naisiin, mutta niin tuo mies vaan valloitti minut :)

Vierailija
7/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiesmäisyys

- naisten mukaan pelimiehet eivät saa parisuhdetta, ja "kunnon naiset" karttavat heitä. Jokainen tuntemistani pelimiehistä on kuitenkin ollut suosittu myös parisuhderintamalla, hakivat sitten kaltaistaan pelinaista tai kilttiä naapurintyttöä. Lisäksi naisten kaataminen vaatii ominaisuuksia jotka sytyttävät (ulkonäkö, itsevarmuus, määrätietoisuus, oikeanlainen röyhkeys, naisen lukeminen, jne)

Salilla hankitut lihakset

- ei kuulemma sytytä naisia. Mutta tämä johtuu siitä että naisten kielellä "salilla hankitut lihakset" = Bull Mentula ja "työssä hankitut lihakset" = salilla hankitut lihakset

Hypergamia, miehen status

- naiset eivät myönnä asiaa, mutta syttyvät siitä kun miehen status on olennaisesti korkeampi kuin heidän omansa

Seksuaalinen dominanssi ja naisen alistaminen

- 99% naisista on seksuaalisesti submissiivisia, ja yli 75% nauttii varsinaisesta alistamisesta

Vierailija
8/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko saanut sen ison karjun?

En nyt oikein ymmärrä, mistä puhut. En ole kiinnostunut mistään isosta karjusta. 

Vierailija
9/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä turn off ei muutu turn oniksi jos se on lentäjällä/lääkärillä/lakimiehellä/liikemiehellä?

Vierailija
10/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Pelimiesmäisyys

- naisten mukaan pelimiehet eivät saa parisuhdetta, ja "kunnon naiset" karttavat heitä. Jokainen tuntemistani pelimiehistä on kuitenkin ollut suosittu myös parisuhderintamalla, hakivat sitten kaltaistaan pelinaista tai kilttiä naapurintyttöä. Lisäksi naisten kaataminen vaatii ominaisuuksia jotka sytyttävät (ulkonäkö, itsevarmuus, määrätietoisuus, oikeanlainen röyhkeys, naisen lukeminen, jne)
Salilla hankitut lihakset

- ei kuulemma sytytä naisia. Mutta tämä johtuu siitä että naisten kielellä "salilla hankitut lihakset" = Bull Mentula ja "työssä hankitut lihakset" = salilla hankitut lihakset
Hypergamia, miehen status

- naiset eivät myönnä asiaa, mutta syttyvät siitä kun miehen status on olennaisesti korkeampi kuin heidän omansa
Seksuaalinen dominanssi ja naisen alistaminen

- 99% naisista on seksuaalisesti submissiivisia, ja yli 75% nauttii varsinaisesta alistamisesta

Hyvin kirjoitettu. Tunnen salilta naisia,jotka eivät treenaa lainkaan käsiä koska heillä kädet kasvaisivat niin nopeasti isoiksi:-(..noiden naisten outous ei koskaan lakkaa hämmästyttämästä minua

mies50v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän