Syitä miksi haluat olla sinkku?
Kommentit (32)
Itselläni on hieman rankka elämäntilanne ja en vaan jaksa antaa itsestäni emotionaalisesti toiselle. En halua enkä jaksa kuunnella miehen kerrontaa miten työpäivä meni ja mitä pomo teki jne. Ei kiinnosta enkä jaksa. Kokeilin jo jokin aika sitten ja huomasin että just nyt en ole parisuhdekamaa kun en jaksa tukea toista emotionaalisesti arjessa. Fyysistä läheisyyttä kaipaan ja seksi maistuisi mutta yhdenyön jututkaan ei kiinnosta. Noh, kunhan saan elämä taas kuntoon ja vähän rentouduttua niin sitten takaisin parisuhdemarkkinoille.
Helppo valita sinkkuus, kun ei täytä kriteerejä pilin eikä oikein mikään muunkaan suhteen. Näin on menty noin 30v.
Sori, mutta en vaan pysty luottamaan teihin naisiin.
Miksi haluan olla sinkku?
-seksi ällöttää
-haluan päättää kaiken itse
-en siedä sitomista, kyttäilyä enkä mustasukkaisuutta
-tarvitsen paljon omaa tilaa ja aikaa
-haluan että kotini on vain minun sekä kissani
-haluan tulla ja mennä, matkustaa ja tehdä asioita eks tempore.
-haluan siis tehdä päätökset itse ja yksin.
Tässä nyt jotain näin ensi alkuun.
En halua olla sinkku, jotta voisin elää villiä elämää ja harrastaa seksiä kaikkien kanssa. Haluan olla sinkku, jotta saisin elää rauhallista elämää ilman tarvetta miellyttää ketään ja jotta saan olla vaikka tyystin ilman seksiä, ellei minun aivan erityisesti tee mieli.
Se on liian monimutkaista selitettäväksi parilla lauseella.
Paskoja kokemuksia parisuhteesta.
M
Vapaus ja oma aika. Ei ikinä enää miestä kiviriippaksi elämään.
Sinkkuus on pitkän avioliiton jälkeen oikein mukava olotila, en kaipaa tähän ketään nurkkiini pyörimään ja pahimmassa tapauksessa kontrolloimaan minua. Olen pari kertaa käynyt treffeillä, ja ei vaan ole napannut. Sanotaan, että iän myötä rimaa pitäisi laskea, mutta minä teen juuri toisin, enkä näe mitään syytä, miksi ja mihin minun pitäisi rimaani laskea. En ole enää lisääntymisiässä enkä -tarpeessa, joten siihenkään en kumppania tarvitse. Elämä on mukavaa näin, minulla on ystäviä ja perhe, välit exäänkin ovat todella hyvät.
Oma aika, oma tila, oma rauha.
Olen ollut sinkku 10 vuotta enkä ole kertaakaan kaivannut suhdetta. Muiden parisuhdejuttuja kuunnellessa olen aina tosi onnellinen omasta sinkkuudestani ja nautin elämästä tosi paljon ❤️