Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi haluat olla sinkku?

Vierailija
17.03.2019 |

Tyttu

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus on ihmisen perusolotila. Ei siihen mitään sen kummempaa syytä tarvita.

Vierailija
2/32 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen 15-vuotias poika. Itse haluan olla sinkku, koska haluan olla vapaa. Haluan seurustella vasta yli 18-vuotiaana. Silloin,.kun olen vapaa. En ole koskaan seurustellut.

15-sinkku poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pelata fortniteä kaiken vapaa-aikani

Vierailija
4/32 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan keskittyä itseeni ja henkiseen kehittymiseeni ilman häiriötekijöitä. Toisinaan samaan aikaan haaveilen parisuhteesta, mutta en uskalla vielä alkaa seurustelemaan. Olen vielä riippuvainen ex-miehestä ja  koen, että en ole tarpeeksi ehjä ja kokonainen suhteeseen. 

Vierailija
5/32 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ehkäisymenetelmiä.

Vierailija
6/32 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua harrastaa seksiä.

Vierailija
7/32 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen huomannut että voin aina paremmin sinkkuna kuin parisuhteessa. Rakastuminen on alussa ihan kivaa, mutta alkuhuuman jälkeen miehistä on enimmäkseen vaan vaivaa ja harmia.

Vierailija
8/32 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua harrastaa seksiä.

Samoin

Vierailija
9/32 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa

Vierailija
10/32 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kuunnella naista kerralla varttia kauempaa missään olosuhteissa.

Vierailija
11/32 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisesti halua olla sinkku, mutta koska naisetkaan eivät ilmeisesti ole minusta kiinnostuneita, niin meneehän tämä näinkin. On ainakin omaa aikaa pelailla ja harrastella kaikkee kivaa.

Vierailija
12/32 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen komeahko ja tulen muutoinkin toimeen elämässäni. Seksi on minulle tärkeää, ja minulla on jo kokemus siitä, kuinka seksin käy, kun parisuhde vakiintuu. Katsotaan sitä parisuhteen muodostamista sitten, kun yöelämästä alkaa jäädä tyhjä kouraan.

Vierailija
13/32 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää seksistä. En kaipaa ketään lähelleni. En oikeastaan kaipaa mitään mitä parisuhteesta saa, ja toisaalta jatkuva toisen läheisyys ahdistaa. Joten ihmettelen, miten minä 30 v:ksi asti silti ympäristön ehdollistamana yritin väkisin etsiä Sitä Oikeaa ja olla parisuhteissa, uskoen että kyse on vain siitä että ei ole oikeaa vielä löytynyt. Sitten lopulta onneksi tajusin ettei ole siitä kyse vaan siitä että olen aseksuaali ja aromantikko, joten en vaan tee mitään parisuhteella.

Vierailija
14/32 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset on ihan sekopäitä, en kaipaa ketään sekottamaan mun elämää. :D

Ja koska mul on muuta tekemistä elämässä, joihin haluun just keskittyä. :D

Vierailija
15/32 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään jutella itseni kanssa.Ainoastaan näin saan aikaan älykkään keskustelun.

Vierailija
16/32 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän omasta rauhasta ja toisaalta en halua tyytyä vain yhteen mieheen.

Vierailija
17/32 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ajan kuitenkin vaan koneella tai harrastusteni parissa enkä tee mielellään paljon mitään toisten ihmisten takia.

Vierailija
18/32 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin vuosi sitten 12 vuotta kestäneestä parisuhteesta. Ei kiinnostusta uuteen suhteeseen, varsinkin kun katsoo nykymenoa jossa vain tapaillaan, ja tapaillaan 20 ihmistä yhtäaikaa ja koko ajan etstään "jotain parempaa". Pärjään yksinkin, ja oikeastaan tykkään olla yksin. Mielummin yksin kuin huonossa suhteessa. En myöskään halua lapsia, joten ei ole paniikkia löytää "ees joku". Ja toisaalta tällainen 35 v lapseton nainen on aika haluttu, kun moni on jo toisella kierroksella ja etsii itselleen lapsetonta naista, kun perhe-elämä ei napannutkaan. Ja pitäisi joku saada piikomaan niitä lapsia kun ne pyörivät jaloissa isäviikonloppuna. Mutta minäpä en ota miestä jolla on jo lapsia :D Mielummin olen yksin. Jos joskus joku mies löytyy, niin mikäs siinä, mutta mitään hinkua minulla ei ole enää muuttaa yhteen. Ehkä joskus, mutta sitä katsotaan sitten. Lemmikkejäkään minulla ei ole, enkä niitä halua. Ja muutenkin tähän ikään mennessä, paljon nähneenä ja kokeneena, on kriteerit miehelle melko korkeat. Mutta onneksi minulla on vara valita :D

Vierailija
19/32 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma, onko miehet ihmisiä, enkä jaksa ottaa selvää.

Vierailija
20/32 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämä vie mehut niin etten jaksa enää raskaan päivän jälkeen kokata ja siivota kahden edestä. Kokemukseni mukaan kaikki miehet heittäytyvät passattaviksi vauvoiksi heti parisuhteeseen päästyään.