siis miten te sirot naiset pysytte niin hoikkina?
Kommentit (50)
Tanssimme ja liehumme.
Joo, ja on syötävä järkevästi ja se sirous mielessä kaiken aikaa, ettei katoa mihinkään huomaamatta.
Syön herkkuja hallitusti. Nopeasti pääsisi kyllä paino karkuun. Liikun myös säännöllisesti lähes päivittäin.
Mutta pahimmat on nuo pikkuherkut, patukat, karkit, limppari ja vehnä. Siis sokeri.
Syön vain nälkään ja sen verran, että nälkä lähtee. Eli lautasta ei tarvitse syödä tyhjäksi jos tulee täysi olo ennen sitä. Herkkujakaan en syö melkein ollenkaan.
Kompensoin aina... Jos edellisenä päivänä oli juhlat ja vedin överit herkuilla niin seuraavana päivänä "syön kuin lintu", eli todella kevyesti, ja juon paljon vettä. Jos syön tänään pastaa niin huomenna kevyttä ruokaa kuten salaatti... Siinäpä salaisuuteni. Katson kokonaisuutta, en yhden päivän kaloreita.
No huhhuh. Onneks mä oon siro ja kaunis ilman väkisinyrittämistä! Syön namuja ja silti mun peppu on paras.
Syön tasapainoisesti, paljon kasviksia ja marjoja. Pääsääntöisesti broileria ja kalaa, harvoin pihviä tai muuta punaista lihaa. Palkokasveja vaihdellen eri ruokiin, salaatteihin, keittoihin yms. Leipänä 100 % täysjyväisiä vaihtohtoja.. Erittäin harvoin höttöleipiä. Liikun myös ahkerasti-hyötyliikuntaa ja liikkumista harrastamisena. En harrasta mitään hittidieettejä, enkä dieettejä muutenkaan. Ketogeeninen dieetti näyttäisi olevan tämän hetken törkeintä silmäänk*semista.
Urheilen jonkun verran.
Syön aamulla puuroa ja 2 lämmintä ateriaa päivässä +välipalat päälle. Todella harvoin syön herkkuja, karkkia, sipsejä, limsaa.
40 täytetty I joudun hiukka katsomaan syömidiäni/tarkkailemaan painoani.
Syön aamupalan, lounaan, päiväkavi pullan kera sekä iltapalan. Siinä se.
Vettä juon pitkin päivää.
Syön säännöllisesti (yleensä) itsetehtyä kotiruokaa, enkä napostele välissä mitään ellei ole heikko olo ja kauppaan mentävä tms. Joka päivä tulee kahvin kanssa otettua kertaalleen pientä makeaa, mutta muuten makean syönti on aika vähäistä. Liikunta on ollut aika vähissä tässä talven aikana, kun ei ole kiinnostanut lenkkeillä.
Eräs kaverini on todella siro ruumiinrakenteeltaan ja muutenkin pieni ja hoikka. Painaa varmaan puolet mun painosta. Aamulla syö jogurttia ja leipää, töissä sanoo syövänsä tyyliin pari voileipää ja banaanin, käsittääkseni ei käy koskaan missään ravintolalounailla. Ollaan joskus satuttu yhtäaikaa ruokakauppaan, sieltä haalii nuudelipusseja, keittelee yhden sellaisen illalliseksi. Elää mielestäni aika niukalla ravinnolla ja kaikki mitä syö, on mahdollisimman rasvatonta.
Olen siro/normaalipainoinen. Pyrin syömään terveellisesti ja puhasta ruokaa. Olen kasvissyöjä. Toisinaan elän hetkittäin ihmediettieni aikaan aika niukalla ruokavaliolla. Pyrin liikkumaan päivittäin, mutta tämä on vaihtelevaa.
En vedä ämpärillistä herkkuja kerralla. Syön mitä haluan niin, että olo on kylläinen koko ajan, enkä ole nälässä, harvoin ähkyssäkään. Liikun vähän. Kohtuus on aika hyvä sana.
Tämän sunnuntain syömiset:
8 kahvi ja ruisleipäsiivu, jonka päällä rasvaa.
11 kaksi maissikakkua ja kirsikkatomaattia
14 10 maapähkinää 1 dl
17 kanan rintafile 100g, 2 dl piimää
Ja varmaan klo 20 syön pari riisikakkua.
Mun on pakko syödä kolmen tunnin välein. Oon miettinyt, että onko mulla diabetes, kun en yhtään kestä nälkää ja aina janottaa.
Jumppaan kotona joka ilta ja pikkukoiran ulkoilutan kolme kertaa päivässä.
Ehkä oisin syönyt enemmän, mutta mulla ei nyt ole oikein mitään, kun eilen illalla tulin poikakaverin luota enkä jaksanut käydä tänään kaupassa.
Eikä mulla muutenkaan huvita syödä yksin.
Syön mitä haluan. Pointti on varmaan siinä, etten ole koskaan oppinut kunnolla mättämään eikä vatsaan mahdu ihan mahdottomia määriä. Muuten kyllä uskon, että kyse on pitkälti geeneistä. Äitini on täsmälleen saman kokoinen ja mallinen kuin minä ja säilynyt samoissa mitoissa järkähtämättä kautta aikojen. MInulla on sama. Paino heittelee korkeintaan pari kiloa teen mitä teen. Sillä lailla uskon, että me ihmiset nyt vaan olemme erilaisia ja ihana niin.