Ensimmäinen kerta ei onnistu millään
Yritimme kokoajan saada neistyyteni pois, mutta se sattui liikaa. Mies tokasi että jos hän pettäisi en edes saisi tietää, mutta sen jälkeen sanoi että ei petä ja pitää kokeilla uudestaa joskus.
Hän myös vertailee minua paljon yhen illan juttuihin kondomin käytössä(koska vaadin kondomia)
Muuten aina kehuu jne.
Mitä teen?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Alkuun lopetat provoilun ja sitten laitat liukkaria.
Ketä jaksaa edes provoilla jostain panemisen epäonnistumisesta? cheer up.
Vierailija kirjoitti:
Vahdat ihan alkuun miestä.
Käy usein mielessä :( viimeksi tänään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka.
Veikkaan että kadut jos tuolla asenteella ja tuon miehen kanssa yrität. Ehkä sille oli tarkoitus ettei onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka.
Turkulaiset puhuu muodossa ”ketä” kaikesta. aina monikossa. Olen tku:sta.
ap
Vierailija kirjoitti:
kyllä se munaan aina sattui kun sitä työnsi imaria vasten mutta jommankumman oli väistyttävä yleensä kalvon
useita satoja immenkalvoja läpikäyneenä voisin todeta että olisiko vikaa itse mulkussa
miksi muuten kondomi? itse keskityin immenkalvon omaajiin juuri sen takia ettei tulisi mitään tauteja
eikä tullut
mistä niitä olisikaan tullut
uskon että sattui kun ensimmäistä kertaa imuria vasten työnsit.
Ei varmaan sama asia kuin ap:lla, mutta minulla oli niin sitkeä immenkalvo, että siitä ei läpi päässyt omin voimin. Alunperin se oli myös täysin reiätön, joten edes menkkaveri ei päässyt ulos ja kalvoon jouduttiin tekemään sairaalassa reikä. Myöhemmin sitten yhdyntä ei onnistunut poikaystävän kanssa millään ja Naistenklinikalla jouduttiin tekemään isompi reikä immenkalvoon.
Sen jälkeen ei ongelmia ole ollut. Tiedän toisenkin naisen, jolle on jouduttu tekemään samat operaatiot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä se munaan aina sattui kun sitä työnsi imaria vasten mutta jommankumman oli väistyttävä yleensä kalvon
useita satoja immenkalvoja läpikäyneenä voisin todeta että olisiko vikaa itse mulkussa
miksi muuten kondomi? itse keskityin immenkalvon omaajiin juuri sen takia ettei tulisi mitään tauteja
eikä tullut
Karvasuulakeparka. :(
Jos ihan asiallista vastausta etsit niin gynelle varaat ajan. Joko on ihan fyysinen este (liian paksu immenkalvo) tai psyykkinen juttu (jännität liikaa).
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan sama asia kuin ap:lla, mutta minulla oli niin sitkeä immenkalvo, että siitä ei läpi päässyt omin voimin. Alunperin se oli myös täysin reiätön, joten edes menkkaveri ei päässyt ulos ja kalvoon jouduttiin tekemään sairaalassa reikä. Myöhemmin sitten yhdyntä ei onnistunut poikaystävän kanssa millään ja Naistenklinikalla jouduttiin tekemään isompi reikä immenkalvoon.
Sen jälkeen ei ongelmia ole ollut. Tiedän toisenkin naisen, jolle on jouduttu tekemään samat operaatiot.
Hui kamala!! onneksi ei ole iha noin paha mutta silti on tiukka vissiin ku ei sisälle mene :(
Minäkin jouduin käymään operoitavana. Tamponikaan ei mennyt sisälle saati sitten miehen kanssa yritettyämme. Mene gynelle tutkimukseen niin asia selviää.
Oletteko kokeilleet "harjoitella" sormilla? Ensin yhtä sormea sisään ja sitten kahta, ja lisää vähän liikettä mukaan, sitten pitäisi jo onnistua. Voi kyllä olla pitempi prosessi pikkuhiljaa venytellä tuolla tavalla, ja vaatii mieheltä kärsivällisyyttä kun tulosta ei välttämättä tule heti, mutta itsellä positiiviset kokemukset tällaisesta. Hyvin tiukkapimppisestä tilanteesta, jossa tamponikaan ei mennyt sisälle, pääsin ihan sujuvaan seksielämään ilman että edes olisi tullut verta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikä tullut
miksiköhän tuo alku on poistettu eikä näy kun lainauksissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka.
ap
’Ketä’ ei ole monikkoa nähnytkään.
Pisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka.
ap
’Ketä’ ei ole monikkoa nähnytkään.
Tarkoitin JA monikossa. :*
Vahdat ihan alkuun miestä.