SDP peruu aktiivimallin ensi vaalikaudella
Rinne moittikin pääministeri Juha Sipilän (kesk) hallituksen tapaa sopimisen sijaan sanella, ja lupasi:
– Tällä vaalikaudella oikeistopuolueet leikkasivat työnsä menettäneiden ihmisten toimeentuloa viidellä prosentilla. Ei se ole suomalaisen hyvinvointivaltion mukaista. Siksi aktiivimallin leikkaus perutaan ensi vaalikaudella.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7a88167b-b861-4260-8ef4-4a4889819…
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan menee noin halpaan.
Ottaako päähän kun 2015 kepu ja kokoomus huijasit esim. koulutuksesta leikaamalla?
Olen eri kirjoittaja, mutta kyllä, ottaa pähän. #koulutuslupaus-kupru ei vaan ole hyvä syy mennä seuraavaan halpaan.
Jälleen yksi syy olla äänestämättä demareita.
Vierailija kirjoitti:
Hallishan haluaa köyhät ja työttömät työleireille.
Etkö tunne Mestariasi?
Lähteet väittämällesi? En itse löytänyt mitään väitteesi tueksi, että Halla-Aho haluaisi kohdella suomalaisia tuolla tavalla. Enemmänkin väitteesi kuulostaa lähinnä sellaiselta vääristävältä demonisointi yritykseltä.
Demarit on rahanjakopuolue. Jonkun pitää vaan ensin tienata ne rahat. Ja se joku on kapitalisti joka perustaa yrityksen. Sosialisti voi kyllä käydä töissä kapitalistin yrityksessa kunhan muistaa julistaa luokkasodan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako päähän kun 2015 kepu ja kokoomus huijasit esim. koulutuksesta leikaamalla?
Ottaako sinua päähän jos minä annan papukaijan sinulle joka on opetettu toistamaan sinulle että olet íđíóoťtíà paskaa!? "Sellainen sininen papukaijja joka osaa lukea sanomalehteä"
Taisi jälkikäteen koulutusleikkaukset purra?
Kuinka monta sosialistien perustamaa yritystä on Suomessa?
Vastaus = 0
Vierailija kirjoitti:
Vastaus = 0
No mutta kuka nyt viitsii sitä kaikkea vaativaa pyöritystä ja vaivaa. Pitäis kaikki saada poks poks tähän käteen heti.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus = 0
Juhan ja aatekumppanien perustamia 100% valtion yritystuilla pyörivä sitäkin enempi.
Näillä Suomi nousee! Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tunne Mestariasi?Lähteet väittämällesi? En itse löytänyt mitään väitteesi tueksi, että Halla-Aho haluaisi kohdella suomalaisia tuolla tavalla. Enemmänkin väitteesi kuulostaa lähinnä sellaiselta vääristävältä demonisointi yritykseltä.
Harvinaisen huonosti idoliasi tunnet.
Jussin tavoitteena on ollut vuosikausia jo saada sosiaaliturva loppumaan ja ihmiset kaivamaan vaikka ojaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tunne Mestariasi?Lähteet väittämällesi? En itse löytänyt mitään väitteesi tueksi, että Halla-Aho haluaisi kohdella suomalaisia tuolla tavalla. Enemmänkin väitteesi kuulostaa lähinnä sellaiselta vääristävältä demonisointi yritykseltä.
Harvinaisen huonosti idoliasi tunnet.
Jussin tavoitteena on ollut vuosikausia jo saada sosiaaliturva loppumaan ja ihmiset kaivamaan vaikka ojaa.
Siis "turhat" yksilöt, hän taas yliopistotutkinnollaan on todella tärkeä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten menee, SDP saa tuolla tempulla kymmeniä tuhansia ääniä, suomalaiset eivät katsos ole kauhean älykäs kansa
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää keskustaa!
Miksi äänestää puoluetta joka ei pääse hallitukseen. Rinne ja Orpo ovat saaneet Sipilästä tarpeekseen. Kolmas hallituspuolue on PS.
Töihin kannattaa ottaa niitä, jotka tekevät sen työn hyvin, nuoria tai vanhoja.