Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lupasi, että ollaan kavereita. Nyt hänestä ei ole enää kuulunut mitään

Vierailija
17.03.2019 |

Petetty olo. En tainnut merkata hänelle mitään sen suurempaa. Tapailtiin siis miehen kanssa ja halusin olla hänen kanssaan vain kaveri, koska en ihastunut. Meillä oli kuitenkin hyvät keskustelut, samanlainen historia ja viihdyimme toistemme seurassa hyvin. Mies oli ihastunut. Pakit antaessani sanoin, että en haluaisi päästää häntä elämästäni, koska tykkään hänestä todella paljon, mutta en romanttisesti. Mies halusi mietintäaikaa, mutta oli kuitenkin kanssani samoilla linjoilla. Yhteydenpito on kuitenkin ollut täysin mun varassa. Nyt en ole laittanut hänelle viestiä, eikä hänkään minulle. Ennen viestiteltiin päivittäin.

Oliko kuitenkin enemmän seksin perässä? Ei edes kyllä ehditty harrastaa seksiä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli halusit roikottaa miestä haaremissasi ja nyt itket, kun mies ei halunnut roikkua siinä? Oikeasti?

Kenellä tässä on ongelma, sinulla vai sillä miehellä?

Vierailija
2/18 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kavereita = ei olla vihamiehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies etsii seurustelukumppania, eikä tarvitse kaveria. Jos sinä tarvitset, et saa sitä hänestä. 

Vierailija
4/18 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eunukithan tuollaiseen vain suostuu.

Vierailija
5/18 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mukavaa olla yhteydessä jos haluaa enemmän kuin toinen. Sitä vaan yritettävä unohtaa ja jatkaa elämää.

Vierailija
6/18 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli halusit roikottaa miestä haaremissasi ja nyt itket, kun mies ei halunnut roikkua siinä? Oikeasti?

Kenellä tässä on ongelma, sinulla vai sillä miehellä?

Missä haaremissa? Ei mulla ole mitään haaremia. 

Vierailija
7/18 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten mies oli susta liian kiinnostunut, että olisi voinut pelkkänä kaverina jatkaa. Kyllä se vain valitettavasti niin on, että kun sanot toiselle, että "et kelpaa mulle romanttiseen suhteeseen", niin se  dynamiikka muuttuu koko ihmissuhteen kannalta, myös kavereina mahdollisesti jatkettaessa.

Vierailija
8/18 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen ku että törmätessä moikkaatte. Ei teistä sydänystäviä tule.

Vierailija
9/18 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaveruus tarkoita, että ollaan päivittäin tai viikottainkaan yhteydessä.

Vierailija
10/18 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friendzonelle ei miehet yleensä halua.

Vierailija
11/18 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans ymmärrä näitä ihmisiä, joilla muka on jonkun kanssa hauskaa, esitetään että on kivaa yhdessä, jne jne.. Ja sitten jos suhteeseen ei sisällykään seksiä, millään muulla ei ollutkaan mitään väliä. Kyllä se mulle tarkoittaa että toisesta ei välitettykään ihmisenä, vaan pelkästään potentiaalisena seksikumppanina.

Nämä typerät puheet haaremista sun muusta vaan kertoo että joidenkin ihmisten on mahdoton ymmärtää aitoa ystävyyttä ja toisesta välittämistä - ihan kuin ainoa ihmissuhdemuoto naisen ja miehen välillä olisi seksisuhde, ja ilman sitä toinen "vedättää" kun ei annakaan sitä seksiä. Ei ne silloin ole aidosti toisesta välittäneet alkujaankaan.

Vierailija
12/18 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kans ymmärrä näitä ihmisiä, joilla muka on jonkun kanssa hauskaa, esitetään että on kivaa yhdessä, jne jne.. Ja sitten jos suhteeseen ei sisällykään seksiä, millään muulla ei ollutkaan mitään väliä. Kyllä se mulle tarkoittaa että toisesta ei välitettykään ihmisenä, vaan pelkästään potentiaalisena seksikumppanina.

Nämä typerät puheet haaremista sun muusta vaan kertoo että joidenkin ihmisten on mahdoton ymmärtää aitoa ystävyyttä ja toisesta välittämistä - ihan kuin ainoa ihmissuhdemuoto naisen ja miehen välillä olisi seksisuhde, ja ilman sitä toinen "vedättää" kun ei annakaan sitä seksiä. Ei ne silloin ole aidosti toisesta välittäneet alkujaankaan.

No en todellakaan ryhtyisi kaveriksi miehelle johon olen ihastunut! Kiva olisi sitten kuulla miehen ihastuksista ja seurusteluista muiden naisten kanssa..tiedostaen että minussa on ihastukseni mielestä sen verran paljon vikoja, että vaikka olisin kuinka kiva niin romantiikka ei hänen puoleltaan onnistu, esim ulkonäköni takia.

Vierailija
13/18 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyteen mennään eri reittejä kuin romanttisessa mielessä seurusteluun/tapailuun. Ei se useimmille ole vaihtoehto että saa pakit ihastukseltaan mutta silti jatketaan kaikilta muilta osin kuin siihen asti paitsi ilman fyysistä läheisyyttä. Pakit on pakit silti, ja se on aina jonkinlainen pettymys sekä vie loitommaksi myös henkisesti.

Vierailija
14/18 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan ryhtyisi kaveriksi miehelle johon olen ihastunut! Kiva olisi sitten kuulla miehen ihastuksista ja seurusteluista muiden naisten kanssa..tiedostaen että minussa on ihastukseni mielestä sen verran paljon vikoja, että vaikka olisin kuinka kiva niin romantiikka ei hänen puoleltaan onnistu, esim ulkonäköni takia.

Ai tää onkin huonosta itsetunnosta kiinni. Sinäkö alkaisit suhteeseen kenen tahansa kanssa jossa ei ole suurempia "vikoja"? Ts eihän se mistään vikojen määrästä ole kiinni jos toinen ei romanttisessa mielessä sytytä!

Vierailija
15/18 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikeesti halua kaveri olla. Ollaan kavereita meinaa sitä että ootte väleissä eronnu

Vierailija
16/18 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tää onkin huonosta itsetunnosta kiinni. Sinäkö alkaisit su hteeseen kenen tahansa kanssa jossa ei ole suurempia "vikoja"? Ts eihän se mistään vikojen määrästä ole kiinni jos toinen ei romanttisessa mielessä sytytä!

No kuinkas monen yksipuolisen ihastuksesi kanssa olet kaveri ja helppoako on? Entä oletko kaveri myös sinut jättäneiden eksien kanssa?

Vierailija
17/18 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama käynyt monta kertaa :(

On harmittanut ihan tosissaan, kun on kuitenkin viihtynyt muutoin toisen seurassa vaikka se ratkaiseva kemia onkin sitten puuttunut ettei se homma ole voinut parisuhteeksi edetä. Yhden miehen kanssa sovittiin että ollaan ystäviä. No ei kuulunut hetkeen hänestä, laitoin viestiä mitä kuuluu, mies vastasi että "mulla on parisuhde nyt" ja esti sen jälkeen somessa. Ok... 

Onko miehissä oikeasti niin paljon yksilöitä, jotka eivät pysty pitämään kikuliaan kurissa ja olemaan naisen kanssa vain ystävä?

Vierailija
18/18 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuo miesten "vaihtopenkki" jauhanta. Kun jos mies ei ole kiinnostava, niin ei mies silloin myöhemminkään kiinnostavaksi muutu. Jos et ole naisen mielestä parisuhdemateriaalia, ei ole kemiaa tms, niin et sinä silloin missään vaihtopenkillä ole. Miehillä varmaan itsellään on naisia vaikka kuinka varalla, niin luulevat että me naiset toimimme samalla tavalla. Itse ainakin pystyn keskittymään vain yhteen mieheen kerrallaan, ystävinä sen sijaan minulla on sekä miehiä että naisia, itseäni vanhempia ja nuorempia jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä