Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenkin ruma

Vierailija
17.03.2019 |

pidin aina itseäni keskivertoa suomalaismiestä komeampana. itsetuntoa buustasi kun kaveripiirissäni oli kaunis tyttö lapsena josta erosin.

huomasin kuitenkin että sisälläni oleva viha teki minusta ajoittain jotenkin todella ruman näköisen.
itse kuitenkin aina jaksoin uskoa itseeni kun näin jotenkin itseni aina yksin ollessa peiliin katsoessa hyvän näköisenä.

pitkän ajan jälkeen olen huomannut että suurin syy ainaiseen sinkkuuten on selkeästi rumuuteni.

on pirullista jos on itse säälinyt itseä rumempia miehiä ja antanut heille ns siimaa. monessa tilanteessa olisin voinut olla itsekkäämpi mutta ajattelin aina että minulla on varaa koska olen heitä komeapi.

nyt olen tajunnut ettei se pitänyt paikkaansa vaan olen muiden silmissä kaamean ruma. en keksi muutakaan syytä ainaisille pakeille tässä ulkonäkökeskeisessä helvetin ajassa missä olemme vuosikymmeniä eläneet.

olen jo lausunut kiroukset kostoksi menneisyydestäni enkä voi tehdä asialle enempää koska en saa menetettyä aikaani takaisin.

hirveä pettymys.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut sellaisita kun uli-uli-miehistä? Olet sellainen.

Vierailija
2/5 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuta enemmänkin vastenmieliseltä tyypiltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäsi oli kaunis tyttölapsi josta erosit?! Kyllä ihan jollain muulla taitaa olla syytä olla vihainen ja katkera kuin kaltaisellasi pedarilla.

Vierailija
4/5 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut sellaisita kun uli-uli-miehistä? Olet sellainen.

Älä nyt. Aloitus oli virkistävän erilainen.

Ap, kerro lisää.

Vierailija
5/5 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kaveripiirissään oli ollut tyttö, joka oli ollut kaunis lapsena.

Lue tarkemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi