Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikuisuusaiheesta eli alapään ajelusta

Vierailija
25.03.2013 |

http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2013031916803350_se.shtml

"Ulkopuoliset asiantuntijat pitävät tutkimusta uskottavana ja toteavat, että teoriassa häpykarvoituksen poistaminen voi lisätä alapään ihoalueen tulehduksia."

Mut kun se poslari on niin hygieeninen, sitähän täällä aina toitotetaan. Sen lisäksi että se on ruma niin se myös altistaa tulehduksille.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 14:11"]

Mutta kertokaa nyt hyvät siskot kerrankin, miten sen posliinin saa tehtyä siistiksi ilman, että se on sänkenä tai näppyläinen 2 päivän päästä?? Tämä on minulle arvoitus. Itse ajelen kiitoradan ja kyllä jo sekin on työn ja tuskan takana, että saisi siistiä jälkeä, joka edes muutaman päivän kestäisi.

Siis miten ja millä välineillä te poistatte kaikki pillukarvanne?

[/quote]

Mä ajelen (silloin kun ajelen) ladyshaverilla ja runsaalla määrällä shave geliä. Sitten pesen huolellisesti ja teen kuorinnan hellävaraisella kasvoille tarkoitetulla kuorinta-aineella. Sitten laitan aftershavea, sellaista RFSU:n juuri tähän tarkoitukseen suunnattua ainetta. -> ei näppylöitä, mutta sänki kylläkin jo seuraavana päivänä. Mulla on tosi runsas ja tankea karvasto, joka näkyy heti, kun ihan pikkasenkin kasvaa. En jaksa pitää posliinia (mukavampaakin jos ei ole posliini), vaan siistin karvoitusta saksilla tarvittaessa. Mulla ei siis ole mikään "valtava rämemajava", vaan ehkä sentin-parin mittainen karvoitus. Sen olen todennut itselleni sopivimmaksi ja mukavimmaksi.

Vierailija
22/39 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku funktion niillä karvoillakin on, uskoisin. Estää hiertymiä ja suojaa limakalvoja ja alapäätä muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 13:52"]

Minä juuri tänään muistelinkin sitä inhottavaa tunnetta, kun verinen kertakäyttöside hautoo kauheaa majavaa. Ei ihme että kuukautiset vitutti silloin teininä. Oodi kupille ja höylälle!

[/quote]

Pst! Side kannattaa vaihtaa riittävän usein.

[/quote]

Eli max. kymmenen minuutin välein? Juu ei, käytän mieluummin jotain muuta.

Vierailija
24/39 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka laittaisi alulle kansalaisaloitteen laista tasa-arvoisesta karvattomuudesta?Yhdenvertaisuuden nimissä ei saisi väittää karvattomuuden olevan yhteydessä tauteihin. Sen voi vaikka tieteellisesti osoittaa, ettei karvan nyhtäminen itse synnytä sairautta.

Vierailija
25/39 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarkoitus on miesten selkäkarvoilla? Niinpä. Jäänteitä evoluutiosta. Nainen EI tarvitse alapääkarvoitusta.

Terveisin posliinina 11 vuotta eikä yhtäkään tulehdusta tai hiivaa.

Vierailija
26/39 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 15:20"]

Mikä tarkoitus on miesten selkäkarvoilla? Niinpä. Jäänteitä evoluutiosta. Nainen EI tarvitse alapääkarvoitusta.

[/quote]

Miksi gynekologit sitten jatkuvasti väittävät muuta? Eivät he siitä taloudellisesti ainakaan hyödy.

Vierailija
27/39 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 14:44"]

Joku funktion niillä karvoillakin on, uskoisin. Estää hiertymiä ja suojaa limakalvoja ja alapäätä muutenkin.

[/quote]

no kait sitä kainalokarvoillakin on joku julmetun hieno tarkoitus. Miksi ette anna niiden rehottaa?

Vierailija
28/39 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 15:20"]

[/quote]

Ymmärrätkö yksittäistapauksen ja tutkimustuloksen eron?

ap

Vierailija
29/39 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 15:25"]

[/quote]

no kait sitä kainalokarvoillakin on joku julmetun hieno tarkoitus. Miksi ette anna niiden rehottaa?

[/quote]

Koska niihin tarttuu hienhaju. Mä olen löytänyt aineet, joilla pidän kainaloni ihon hyväkuntoisena ja karvattomana -> terveenä, mutta en ole löytänyt aineita, jotka pitäisivät alapääni terveenä jos siinä ei ole karvoja. Ja mulla myös on useampi vaatekerta alapääni päällä kuin kainaloni, eli se "hautuu" enemmän.

Vierailija
30/39 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No omasta puolestani voin sanoa, että ensinnäkin kainaloideni iho kestää ajelun, kainaloissa ei ole limakalvoa ja kainaloni eivät haudu vaikka ne olisivat karvattomat, ja toiseksi karvattomat kainalot ovat mielestäni esteettiset. (Vrt. ensinnäkin alapääni iho ei kestä posliiniksi ajelua, alapäässä on limakalvoa ja alapääni hiertyy ja hautuu jos se on ihan karvaton, ja toiseksi posliini alapää on mielestäni epäesteettinen.)

ap

Vierailija
31/39 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos annettaisiin kaikkien kukkien kukkia ja lopettaa tämä ikuinen lässytys. Tuntuu, että karvaiset naiset suhtautuu hirveän vihamielisesti karvattomiin.

Vierailija
32/39 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä oikeasti jotain väliä millaset karvat on vai onko niitä ollenkaan? Mikään ei saa ainakaan mua lopettamaan ajelua. 

Terveisin se hiivaton posliini...

Vierailija
33/39 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 15:29"]

[/quote]

[/quote]

No omasta puolestani voin sanoa, että ensinnäkin kainaloideni iho kestää ajelun, kainaloissa ei ole limakalvoa ja kainaloni eivät haudu vaikka ne olisivat karvattomat, ja toiseksi karvattomat kainalot ovat mielestäni esteettiset. (Vrt. ensinnäkin alapääni iho ei kestä posliiniksi ajelua, alapäässä on limakalvoa ja alapääni hiertyy ja hautuu jos se on ihan karvaton, ja toiseksi posliini alapää on mielestäni epäesteettinen.)

Tässä on hyvin tiivistetty mielestäni kainalokarvojen ja alapääkarvojen ajelun ero. Jos jonkun alapää kestää karvojen ajelun niin ok. Luin tosin juuri jostain että alapääongelmien vuoksi mennä entistä useammin lääkärillä ja usein syynä nimenomaan tuo karvojen ajelu.

ap

[/quote]

Vierailija
34/39 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 15:34"]

Mitäpä jos annettaisiin kaikkien kukkien kukkia ja lopettaa tämä ikuinen lässytys. Tuntuu, että karvaiset naiset suhtautuu hirveän vihamielisesti karvattomiin.

[/quote]

Kai nyt, kun karvattomat kutsuu karvaisia rämemajaviksi, joilla on kusen polttamat kuukautisveriklönttiset karvat eikä kukaan mies voi pitää heitä haluttavina.

Vituttaa suoraan sanoen muakin, vaikka suosinkin karvattomuutta - itselläni.

Vierailija
35/39 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei kukaan ole sanonut, että posliiniksi ei saisi ajella jos siitä tykkää. Kannattaa opetella vähän kriittistä ajattelua ja sisälukutaitoa. Linkitin tänne uutisen tutkimustuloksesta. Se ei ole vihamielisyyttä. Kysyinkin jo joltakulta tuossa aiemmin, että missä hän näkee vihamielisyyttä kun hän minua sellaisesta syytti. Ei yllättäen vastannut minulle. Ja nyt taas tämä sama "vihamielisyys" joka elää omassa mielessäsi.

Kertaan vielä: mulle ei ole minkään valtakunnan merkitystä sillä, minkälaista karvoitusta ihmiset alapäässään pitävät. Sen sijaan tässä asiassa, niin kuin muissakin asioissa, koe kyllä ihan asialliseksi kommentoida perusteettomia ja typeriä väitteitä kuten että karvat olisivat epähygieenisiä ja karvattomuus hygieenistä. Asia kun on päinvastoin.

ap

Vierailija
36/39 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Näetkö sä vain tuon puolen asiassa? Te poslarithan suhtaudutte niin fiksusti ja filmaattisesti....

Vierailija
37/39 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 15:38"]

[/quote]

Kai nyt, kun karvattomat kutsuu karvaisia rämemajaviksi, joilla on kusen polttamat kuukautisveriklönttiset karvat eikä kukaan mies voi pitää heitä haluttavina.

Vituttaa suoraan sanoen muakin, vaikka suosinkin karvattomuutta - itselläni.

[/quote]

Joo just nuo "kusen polttamat ja kuukautisveriklönttiset karvat" -haukkumiset on posliineilta ihan normaalia käytöstä vissiin, ja sitten vielä sanotaan että karvalliset suhtautuu vihamielisesti :D

Vierailija
38/39 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tappeluksihan tämäkin meni. Mutta ihan asiallinen juttu miettiä kuitenkin, etenkin jos elää siinä luulossa että on jotenkin hygieenistä ja terveellistä nyhtää alapää karvattomaksi. Josjonkun yksilön paikat kestää ja siitä tykkää niin eihän siinä sitten ole mitään ongelmaa, mutta sellaista tuubaa en jaksa kuunnella että "on hygieenisempää kun ei ole karvoja".

ap

Vierailija
39/39 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kainalokarvoilla ON tarkoitus, nimittäin feromonien levittäminen sekä kainalon suojaaminen hankaukselta. Luulenpa, että harva palstailija on kokeillut karvoja. Mä olen, ja pitäisin mieluummin kainaloitani karvaisena (karvat n. 1 - 1,5 cm mittaisena), mutta jotenkin ulkonäköpaineet saa mut ajelemaan karvojani aina, kun tiedän joutuvani tilaisuuteen, jossa ne näkyvät.

Karvainen kainalo on paljon ilmavampi, koska kainalo ei hikisenä "liimaannu" kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä