Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä koiranomistajia HÄVETÄ ympäristöä häiritsevä/sotkeva piskinne?

Vierailija
25.03.2013 |

Minä ainakin häpeäisin silmät päästäni, jos koira häiritsisi naapurustoa esim. haukkumalla tai kuseskelemalla portinpieliin tai pihoihin. Saati että kehtaisin jatkaa matkaani paskoja keräämättä.

Koiraa ei minulla ole eikä tule, mutta ihmetyttää koiranomistajien täysi välinpitämättömyys.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 13:09"]

Anteeks, mutta mua naurattaa sillä tavalla surullisessa mielessä tämä koirista vauhkoaminen. Ihminen sotkee ja häiritsee ympäristöään melkein jokaisella teollaan (alkaen ihmisten hulluista kulutustottumuksista johtuvista ympäristöongelmista aina ihmisen toiminnan aiheuttamaan melu- ja valosaasteeseen, jotka häiritsevät muita lajeja huomattavasti), mutta raivoa jaksaa herättää vaan joku koiran paska. Talking about lillukanvarret...

[/quote]

"Koska maailmassa on isojakin ongelmia, tällaiset pienet ongelmat pitäisi vaan hyväksyä ja pitää turpansa kiinni"

Mun elämään vaikuttaa tällä hetkellä paljon enemmän mun pihatielle väännetty kolmen kilon koiranpaska kuin sun kulutustottumukset.

[/quote]

Kyllä mä ton toisaalta ymmärrän, mutta sitten toisaalta en ollenkaan. Entä sitten, kun ilmastonmuutos alkaa häiritä enemmän kuin koirankakka? 

[/quote]

Mulla on taipumus ärsyyntyä vain sellaisista asioista, joille jotain oikeasti mahdan. Ilmastonmuutos ja muiden kulutustottumukset eivät kuulu sille listalle. Sen sijaan naapuri, joka paskattaa koiransa mun pihatielle, se ärsyttää ja sille mahdan jotakin.

Vierailija
22/47 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoan kyllä koirani jätökset eikä ne mekkaloimalla ympäristöään häiritse.

Mua jaksaa kans aina huvittaa nää ininät varsinkin koirien pissoista.

nimimerkillä "Kaisaniemessä asunut ja enemmän kuin kerran bustannut ihmisen paskalta pusikossa eikä tasan kerätty tuotoksia kertaakaan."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 13:19"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 13:09"]

Anteeks, mutta mua naurattaa sillä tavalla surullisessa mielessä tämä koirista vauhkoaminen. Ihminen sotkee ja häiritsee ympäristöään melkein jokaisella teollaan (alkaen ihmisten hulluista kulutustottumuksista johtuvista ympäristöongelmista aina ihmisen toiminnan aiheuttamaan melu- ja valosaasteeseen, jotka häiritsevät muita lajeja huomattavasti), mutta raivoa jaksaa herättää vaan joku koiran paska. Talking about lillukanvarret...

[/quote]

"Koska maailmassa on isojakin ongelmia, tällaiset pienet ongelmat pitäisi vaan hyväksyä ja pitää turpansa kiinni"

Mun elämään vaikuttaa tällä hetkellä paljon enemmän mun pihatielle väännetty kolmen kilon koiranpaska kuin sun kulutustottumukset.

[/quote]

Kyllä mä ton toisaalta ymmärrän, mutta sitten toisaalta en ollenkaan. Entä sitten, kun ilmastonmuutos alkaa häiritä enemmän kuin koirankakka? 

[/quote]

Mulla on taipumus ärsyyntyä vain sellaisista asioista, joille jotain oikeasti mahdan. Ilmastonmuutos ja muiden kulutustottumukset eivät kuulu sille listalle. Sen sijaan naapuri, joka paskattaa koiransa mun pihatielle, se ärsyttää ja sille mahdan jotakin.

[/quote]

Jännä. Mua kyllä ärsyttää ilmastonmuutos tosi paljon enemmän kuin se lehmänkakka, jota kohta ilmestyy tuohon meidän tiellä ja paljon.

Vierailija
24/47 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä av-mammoja hävetä kun teidän lapset roskaa ja häiritsee ympäristöään? 

Ja ihan vaan tiedoksi, me kaikki emme SAA lapsia joten kai meilläkin on oikeus rakastavaan perheenjäseneen (joka ei kyllä ikinä heitä karkkipapereita luontoon tai kiduta eläimiä tai potki mummoja)

Vierailija
25/47 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä sitten tippaakaan. Ja ei, en keräile koirani tuotoksia tienvarsilta koska mielestäni scheissen säilominen muovipusseihin jälkipolville ei ole järkevää..

Mitäköhän näissä monissa "koiranomistajat sitä ja tätä" ja "miten myrkytän naapurin rakin" yms aloituksissa on oikeasti takana? Alkaa pelottaa tämä mielenteervyspotilaiden tilanne, hoitoon ei näimmä pääse..ikävää.

Vierailija
26/47 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä! Koiran paskat maatuu ja on hyvää ravinnetta maaperälle. Enkä anna koirani kusta asuntojen pihoille vaan teiden reunoihin ja puiden juuriin. Eikä se myöskää pasko keskelle tietä tai kenenkään pihaan. Pöpeliköstä en lähde mitään keräämään vaikka silmillä sen kasan näkisi ku kadun viertä kävelee.

Enkä tiedä miten tohon koiran haukkumiseen vastaisin.. Saman verran se häiritsee kun lapset huutelevat pihalta parvekkeella olevalle äidille? Koirat kommunikoi haukkumalla ja itse ainakin pidän siitä että koirani ilmoittaa kun joku hiippailee oveni takana. Tämä taitaa olla taas jonkun koiranvihaajan aloittama ketju. kyllä varmaan kesällä ne äidin omat mussukatkin kuseskelee pitkin pihoja kun koko päivän ulkona peuhaavat. Siitä ei vain jää keltaista noroa näkyviin niinkuin talviaikaan.

Vierailija
27/47 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen noi koirankakat maatuu asfaltilta? Kertokaa joku, vai meneekö se siten, että kun tarpeeksi moni sitä kantaa kengänpohjissaan pitkin kaupunkia, niin se jotenkin häviää näkyvistä ja "maatuu".

Vierailija
28/47 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman koirani jätökset maatuvat ihan maaperään koska kuka ihme antaa koiransa paskoa asfaltille? :o en tiedä miten sait sen kuvan että koirani paskoisi muualle kuin pöpelikköön koska kirjoitin selvästi etten anna sen paskoa keskelle tietä tai piha-alueille. Joiden ihmisten sitten tätyy vaan väkisin valittaa?

Vierailija
29/47 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 13:34"]

Mihin ihmeeseen noi koirankakat maatuu asfaltilta? Kertokaa joku, vai meneekö se siten, että kun tarpeeksi moni sitä kantaa kengänpohjissaan pitkin kaupunkia, niin se jotenkin häviää näkyvistä ja "maatuu".

[/quote]

Mun koira ei pasko asvaltille vaan ojaan ja puskaan.

Vierailija
30/47 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, on taas se aika vuodesta.c

Oma koira kakkii pusikkoon, tai omalle pihalle. Omalta pihalta kerätään kikkareet pois, puskasta ei. Mun koira ei myöskään kuseksi toisen portinpieliin, joten ei hävetä. Omakotiasujina meidän koira saa ja sen pitääkin haukkua, jos joku on tulossa tai huomaa muuta ihmeellistä.

Sitä en kyllä minäkään tajua, että kuka kehtaa kakattaa koiransa kävelytielle! Siis talviaikaan tietysti pienet koirat eivät pääse kinoksiin kakkimaan, mutta sitten pitäisi kyllä  viitsiä korjata ne läjät pois. Tämä keskustelu jatkuu taas pari viikkoa, sitten kun lumet on sulaneet ja kakat maatuneet, tämäkin aihe hiipuu. Ensi kevääseen...

Vierailija
31/47 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii, kevät on täällä <3

Vierailija
32/47 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusasia: jos hankkii koiran, on sen paskatkin kerättävä pois julkisilta paikoilta. 

Ymmärrän jokakeväisen shaiße -valituksen, koska asun Hgin keskustassa ja näen lumen sulaessa puolen metrin välein koiranpaskoja - uudempia ja niitä lumien alle piiloteltuja vanhempia. V*ttaa astella niitä väistellen. Ottaa päähän myös ne idiootit koiraihmiset, jotka jonossa kulkevat ja antavat koiransa kusta talomme kivijalkaan tai ovenpieleen. Ihana haju! Olisi ihkua hieroa koiranomistajan naamaa siihen.

Jos ei kykene kultimussukkansa kakkaa noukkimaan (vaikka antaa koirulin nuolla pylly-kielellään naamaansakin) , niin on parempi lopettaa sellaisen pitäminen. Miksi maksaa kaikki eläinlääkärit, madotukset, hieronnat ja manikyyrit, jollei tuollainen perusasia toimi? Ei kukaan heittele vauvansakaan paskavaippoja kadulle.

Vierailija
33/47 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 14:18"]

Ei kukaan heittele vauvansakaan paskavaippoja kadulle.

[/quote]

Enpä olisi niin varma! Asun haja-asutusalueella sellaisen tien varressa, jolla ei ole kevyen liikenteen väylää ollenkaan. Niinpä tuijottelenkin usein ojiin, jotka ovat pelkän autotien varrella. Ja herranjumala sitä roskan määrää, mitä ihmiset heittävät auton ikkunasta ulos! Kerran näin itse teossa, kun autosta heitettiin tyhjä mehupurkki suoraan meidän liittymään (talo on siis ihan tien vieressä).

Yks jännimmisä roskista, jonka olen tässä suht lähellä olen nähnyt, on Mäkkärin pussi täynnä roskaa - siksi, että lähin McDonald's on tuosta risteyksestä n. 90 km päässä.

(En siis puolustele tässä nyt esim. tiiviisti asutussa Helsingissä koirankakkojen jättämistä kulkuväylille, en tosiaankaan, just palasin Stadista ja järkytyin taas siitä paskan määrästä, haluan vain tuoda esiin sitäkin, että ihmiset ylipäätään eivät välitä asuinympäristöstään (tai ympäristöstä ylipäätään), ja että koiranomistajat eivät tässä ole joukkona mikään poikkeus. Oon myös sen verran usein liikkunut Helsingin keskustassa sellaiseen aikaan, kun esim. Rautatientoria ollaan juuri puhdistamassa eilisen illan roskista, että siinäkin mielessä ympäristöön heitetyssä roskan määrä ei tosiaan oo vierasta.)

Vierailija
34/47 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani kusee, koira paskoo

kun ei umpio oo.

Kerään kyllä jokaiset paskat

mistä sinä valittaa jaksat?

Koirat ei myöskään ole mykkiä

täytyy niiden ääntä ilmaan lykkiä.

Hommaa sinä korvatulpat omat

ne olis niin somat.

Kenties kannattaa myös muuttaa keskelle ei mitään

niin ei tarvii sietää ketään.

Vierailija
35/47 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkeihin koirienpitokielto. Haja-asutusalueille koirankakankeräyspakko. Sakon uhalla.

Vierailija
36/47 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 14:39"]

Kaupunkeihin koirienpitokielto. Haja-asutusalueille koirankakankeräyspakko. Sakon uhalla.

[/quote]

Mitä sä tekisit kaikelle muulle roskalle? Entä esim. liikenteen aiheutama melu ja lika? Sehän tulee asuntoon sisällekin.

Vierailija
37/47 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Kakat kerään mukaani ja heitän pois, mutta pissoja ei voi kerätä ja valitettavasti koirani ei osaa käyttää vessanpönttöä. 

Lumien sulattua vituttaa katsoa, kun paskoja on joka nurkassa. Jotkut eivät vain kerää. Tosin kyllä sieltä lumen alta paljastuu myös ihmisten jättämiä roskia. Tekopyhää syyttää eläimiä.

Vierailija
38/47 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä koraa voi vetää siitä ulkoilutusnarusta, ettei se pissi ihan siihen asuintaloon tai ovelle? Olen seurannut, että moni koiranomistaja vaan pälättää kännykkäänsä tai vetää röökiä ja kattelee muualle, kun koira nostaa jalkaa toisten oveen!?!

Mieti kun niitä koiraihmisiä juoksee 15/tunti ja jokaisen koira kusee just tasan siihen samaan kohtaan... alkaa jo kaikki ruostua ja lahota, hajusta puhumattakaan.

Vierailija
39/47 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä koiraansa kusettaa mun postilaatikon juurelle? Ihan sama missä tästä aiheesta keskustellaan, kaikki koiranomistajat on aina "vastuullisia ja siivoavat koiransa jätökset eivätkä anna koiran ulostaa tai virtsata sopimattomiin paikkoihin". Kuitenkin siinä mun postilaatikon juurella on kirkkaankeltaista lunta ja yksi keko paskaa. Vaikken koiraa omistakaan niin tiedän, että koirat tykkää pissata toisten koirien pissojen päälle. Ihan sama mihin vuorokaudenaikaan käy postilaatikolla, siinä on tuoreet pissat. Näin talvella sen näkee hangesta, kesällä huomaa hajusta.

Laitoin postilaatikkoon kyltin, missä on pissivän koiran kuva ja yli vedetty punainen ruksi. Aika selkeää, eikö? ÄLÄ KUSETA KOIRAASI POSTILAATIKKONI JUURELLE. Arvatkaa toimiko? Ei tietenkään.

Koska joka vitun ikinen koiranomistaja on niin vitun vastuullinen ja kerää koiransa jätökset eikä anna koiransa paskantaa tai kusta sopimattomiin paikkoihin. IN MY ASS.

Naapureista kenelläkään ei ole mitään hajua, kuka voisi kusettaa koiransa siihen. Ei tietenkään. Oma veikkaukseni on, että kaikki.

Kenen vika on se, jos laitan postilaatikkoni eteen lehdillä peitetyn karhunraudan ja jonkun koira kuolee siihen? Minun vai piittaamattoman omistajan, joka kielloista huolimatta kusettaa koiransa siinä?

En tiedä teistä, mutta mua henkilökohtaisesti vituttaa joutua uusimaan postilaatikon kannatin, kun se syöpyy koirien virtsasta poikki. Ja mua vituttaa joutua seisomaan kusilammikossa hakiessani posteja.

Mutta mä taidan vaan olla taas kohtuuton eläintenvihaaja.

T. Ei mitään koiria vastaan, mutta koiranomistajia kylläkin

Vierailija
40/47 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen postilaatikkoon roikkuun lihapulla narun perään, ihan ilman mausteita. Eiköhän ne koiran kusettajat ala repiä sitä murrea pois sieltä laatikolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme