Miehet, olenko liian lyhyt/lapsenomainen suhteeseen? 157cm/54kg
Olen 27v. Kasvot ovat "lapsenomaiset" kuulemma söpöt ja minulla on pisamia. Paino saattaa kuulostaa paljolta pituuteeni nähden, mutta minulla on kuitenkin hoikat raajat ja litteä vatsa. Vaaleat hiukset, jotka ylettyvät tällä hetkellä vähän rintojen alapuolella. Rinnat kokoa B.
Olen muutaman kerran kavereiltani kuullut että olen liian lyhyt ja lapsen näköinen/oloinen suhteeseen oikean miehen kanssa.
Mitä mieltä te olette?
Kommentit (30)
Uniikin mielestä olet täydellinen.
Ainakin liian pienet rinnat. Et sinäänsä kuulosta kovin lyhyeltä, mutta tuon pituisen täytyy olla hyvin kaunis, että kiinnitän mitään huomiota.
M30 192cm
Kyllä se siitä kunhan aikuistut henkisesti.
Samoissa mitoissa ja edelleen 40-vuotiaana aina vaan yksin.
Ottaisin tuollaisen naisen hoiviini onnesta kiljuen. Musta tuntuu että myös sinä kiljut ennenpitkää onnesta, mutta muusta syystä.
M33
Toivottavasti nimesi ei ole Anna. Ikä täsmäisi, on myös sellainen pieni ja söötti neiti. <3. Sydän suli, kun viimeksi näin.
M33
No ei todellakaan ole liikaa painoa. Ihan sopivat mittasuhteet.
Olen 154cm pitkä ja koko aikuisikäni ollut parisuhteessa 184 cm miehen kanssa.
Mä oon 160/52. Kuulema näytän teiniltä ja kasvot myös "lapsenomaiset". Kukaan ei arvaa että oon päälle kolmekymppinen.
Ei siitä ainakaan haittaa ole ollut miesten kanssa, päinvastoin. Joskus oon huolissaankin kun miehet luulevat 17-vuotiaana ja kuolaa perään.
Kivoja "kavereita" sulla kun tollasia puhuvat.
-M34
Itse olen saman kokoinen kuin sinä ja olen melkein 10 vuotta nuorempi, enkä silti koe että painaisin hirveän paljon? Omasta mielestä tuo paino on suht normaali lyhyelle ihmiselle.
Tyttöystävä on sua tasan 10cm pidempi ja painaa 55kg niin kieltämättä kuulostat sellaselta vähän tasapaksulta että oisit yhtä lyhyt ku leveä.
Vaikee sanoo ku ei oo kuvaa😁😁😁 mä oon 163cm ja varmaan 70kg.55kg,sillon olin sopusuhtanen mut hoikka. Nyt oon pullea osittain
Mulla on samat mitat. Olen xs kokoinen. Vientiä täysi nolla.
N23
No tämmöisen murehtiminen on kyllä aika lapsellista.
M