Miehet, olenko liian lyhyt/lapsenomainen suhteeseen? 157cm/54kg
Olen 27v. Kasvot ovat "lapsenomaiset" kuulemma söpöt ja minulla on pisamia. Paino saattaa kuulostaa paljolta pituuteeni nähden, mutta minulla on kuitenkin hoikat raajat ja litteä vatsa. Vaaleat hiukset, jotka ylettyvät tällä hetkellä vähän rintojen alapuolella. Rinnat kokoa B.
Olen muutaman kerran kavereiltani kuullut että olen liian lyhyt ja lapsen näköinen/oloinen suhteeseen oikean miehen kanssa.
Mitä mieltä te olette?
Kommentit (30)
Olet liian lapsellinen ja epäkypsä suhteeseen. Painoa myös vähän liikaa, nelosella alkava luku olisi parempi.
Hieman ylimääräistä rasvaa ainakin on.
Vai on muka 157cm ja 54kg lyhyt ja mitoiltaan muka jotenkin lapsenomainen? Hahaa!! T. toinen 157cm nuori nainen
P.S. ihan ovat normaalin aikuisen naisen mitat
Sun pitusilla on aina tapana liiotella omaa lyhyyttään ja ”lapsenomaista sirouttaan”, vaikka oikeesti kukaan muu ei pidä teitä lyhyinä ja siroina kuin te itse. Olen 169cm nainen enkä pidä sua ollenkaan lyhyenä, olet aikuisen naisen mittainen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 160/52. Kuulema näytän teiniltä ja kasvot myös "lapsenomaiset". Kukaan ei arvaa että oon päälle kolmekymppinen.
Ei siitä ainakaan haittaa ole ollut miesten kanssa, päinvastoin. Joskus oon huolissaankin kun miehet luulevat 17-vuotiaana ja kuolaa perään.
Ihan noin uteliaisuuttani: miten näet, että mies kuolaa perääsi ?
Vai katsotko itse taaksesi ?
Kyllä kelpaisi ja B-cupit on oikein hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Samoissa mitoissa ja edelleen 40-vuotiaana aina vaan yksin.
No se tuskin johtuu (pelkästään) mitoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on samat mitat. Olen xs kokoinen. Vientiä täysi nolla.
N23
Tänne näin niin vientiä piisaa. Tykkään just tuollaisen kokoisista.
M33
NEE KERIÄ EN HUOLISIK SUHTEESEEN IKINÄ!
Kunnon humblebrag aloitus :D Hieman pyöreä olet ja lyhyt, se kai sen "lapsenomaisuuden" tekee, lihat luiden ympärillä ja naamassa. 27v ei kyllä näytä mitenkään enää lapselta minkään pituisena, taidat pistää vähän tarinalisää. ;)