Paljonko lapsenne keräsivät suklaamunia eilen?
Meillä tyttö sai sellaisen pienen ostoskorillisen lähes puolilleen, tosin aika moni oli jotain Lidlistä ostettuja halppismunia :(
Kommentit (4)
Hehheh, ei mene läpi.
Tarkoitatko virpomista?
Meillä lapset kävivät virpomassa ja saivat kaikenlaista karkkia ja yhden yllätysmunan, en kyllä edes katsonut minkä "merkkinen". Kävivät ehkä noin kymmenessä talossa.
Oon hyvin pöyristynyt näistä virpojista, jotka menevät virpomaan vain palkan kerjuu mielessä, eivät toivota hyvää pääsiäistä, eivät kiitä ja lorukin on joillakin uskomatonta mutta totta tällainen: Virvon varvon, anna rahaa" !
En taatusti antaisi tuollaisille mitään. Suututtaa lapsien törkeys, sillä se on lähtöisin kotoa.
Taisivat saada 4-5 munaa, muutaman patukan ja 2e rahaa, jotain muuta karkkia. Tuttuja virpoivat täällä maalla ei kauheasti ole muita. Vanhemmat ihmiset oikein etukäteen kyselee, että tuleehan ne lapset virpomaan ja varaavat lapsikohtaiset palkat saattavat jopa kysyä etukäteen mitä ne toivoo, jossain oli pyydetty kaffelle ja tungettu taskut täyteen patukoita ja pikkuisia munia.
Meillä kävi vain 6 virpojaa. Eli kaikki pienet mitä lähellä on itse kanssa ostan aina täsmäpalkat eli just sitä mistä ne tykkää. Yks vuos annoin hello kitty pehmolelut naapurin tytöille ja suklaata kun toivoivat vain pieniä hello kitty hahmoja ei mitään muuta ja riemu oli rajaton.
Omat kävi viimeistä vuotta virpomassa mm. hoitotätiään. Ensi vuonna vievät vain pääsiäiskukat. Oli siinä hilkulla että kehtasivat vielä vitsoja viedä. Nyt oli tärkeää että on sävy sävyyn koristeet ja runsaasti niitä. Sillai kehtasivat. Sidotaan ensi vuonna sitten pääsiäiskimppuja. Saavat käydä naapureissa sitten kaffella vaan niitä viemässä ja kuulumiset vaihtamassa.
Kolme yllätysmunaa (kinder ja kaksi jotain ihme merkkiä joissa suklaa oli niin järjettömän pahaa ettei sitä voinut syödä, lelut oli kuitenkin kivoja), Mars-patukka, virvon varvon -lakuja ja -suklaita, pieniä munia n. 5 kpl, ruohomunia parikymmentä, pieniä karkkipusseja muutama... Tyttö oli virpomassa kolmen kaverinsa kanssa ja kävivät vain sellaisia virpomassa kenet ainakin joku porukasta tunsi.
Mä kuskasin muksut Eiraan virpomaan, tässä osa saaliista:
http://aijaa.com/pVC0af
Ite oon nyt syönyt itteni ihan ähkyyn tänä aamuna :(