Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo uusi Bachelor mies ei ole komea.

Vierailija
17.03.2019 |

Ei yhtään

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos et ole yksi kisaavista naisista, niin ei kai haittaa miltä näyttää. Valitse sitten omaksi mieheksi mieluinen.

Vierailija
22/47 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti hän ei ehkä ole maailman komein, mutta käytöstavat ovat kyllä hallussa ainakin tv-ohjelmien perusteella. Muistan hänet Exiä rannalla -ohjelmasta, missä hän esiintyi edukseen toisin kuin iso osa muista osallistujista, jotka sekoilivat kännissä, kiroilivat ja jopa pahoinpitelivät.

En tiedä millainen hän on siviilissä, mutta vaikuttaa kultaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoisesti hän ei ehkä ole maailman komein, mutta käytöstavat ovat kyllä hallussa ainakin tv-ohjelmien perusteella. Muistan hänet Exiä rannalla -ohjelmasta, missä hän esiintyi edukseen toisin kuin iso osa muista osallistujista, jotka sekoilivat kännissä, kiroilivat ja jopa pahoinpitelivät.

En tiedä millainen hän on siviilissä, mutta vaikuttaa kultaiselta.

Tämä. Mieluummin vietän eläkeellä aikani tavallisen mutta fiksun kanssa kuin komean ja tyhjäpäisen.

Vierailija
24/47 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se italialaistaustainen nainen näytti siltä, ettei ole usein juhlapuku päällä.

Vierailija
25/47 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuka sitten mahtaa olla teidän mielestä komea? :D

Nimetkää joku poikamiestä komeampi mies ja ikä noin 30 vuotta. Ihan mielenkiinnolla odotan tietoa millainen on komea mies.

Vierailija
26/47 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaton, valkohampainen muppetti.

Vierailija
27/47 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri ,mutta en tiedä nimeä :)

Vierailija
28/47 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään noista naisista ei kelpaisi palstamiehille :D

Vierailija
29/47 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tunnu kelpaavan poikamieskään kenellekään palstan naisista :D Happamia sanoi kettu.

Vierailija
30/47 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tilkanen.

Vierailija
31/47 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isac Elliot.

Vierailija
32/47 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin Packalen.

Vierailija
33/47 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sillain lapsellisen söpö. Miehekkäät miehet varmaan tykkää.

Vierailija
34/47 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole komea, mutta söpö on.

Varmasti kiltti ja huomaavainen luonne! Sellainen äidin hyvin kasvattama kulta.

Vierailija
35/47 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vakuutellaan, ettei ole komea. Veikkaan, että tuo palomies kun lähtee yöelämään tai esim. rannalle, niin löytyy joka kerta kymmenittäin naisia, jotka pitävät häntä komeana. Täällä palstalla, tv-ruudun ääressä on vaan niin helppo tuomita kaikki.

Vierailija
36/47 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian posliini.

Vierailija
37/47 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aivan karsea kaikella tavalla, varsinkin ulkonäöllisesti. Ja jo se, että on tommosessa ohjelmassa tekee sen, etten koskisi pitkällä tikullakaan :D yllättävää kuinka moni tuntuu kuitenkin tykkäävän, ehkä mun miesmaku sit vaan on outo.

Vierailija
38/47 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä aivan karsea kaikella tavalla, varsinkin ulkonäöllisesti. Ja jo se, että on tommosessa ohjelmassa tekee sen, etten koskisi pitkällä tikullakaan :D yllättävää kuinka moni tuntuu kuitenkin tykkäävän, ehkä mun miesmaku sit vaan on outo.

Tai sitten ajattelet vain oman makusi perusteella. Poikamies ei ole minun tyyppiäni mutta en todellakaan sanoisi ettei hän ole komea :D otsikko sanoi ettei hän ole komea ja yleisen käsityksen mukaan otsikko on väärässä. Poikamies on komea. Jos otsikko olisi poikamies ei ole minun tyyppiäni niin ymmärtäisin hyvin.

Vierailija
39/47 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeahan tuo on. Kun tulisi palotarkastuskäynnille, niin jokaisella normimuijalla olisi polvet vetelinä.

Vierailija
40/47 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vähän ihmettelen kun jankutetaan ettei poikamies ole komea. Joku nainen pääsee missikisoihin niin alkaa räpätys ettei se ja se missiehdokkaat ole kaunis. No niin varmaan mutta jollain ihmeellä se on vaan läpäissyt sen missiseulan. Ja eiköhän poikamiehellekin ole ollut kriteerit. En ole nähnyt yhtään ei-komeaa miestä tai ei-kaunista naista valittavan ohjelmaan. Vai otetaanko tälle kaudelle vaihteeksi joku ihan pystymettästä ja katotaan huomaako joku..

Ap oli tarkkana, ja huomasi ettei poikamies ole tällä kaudella komea! :D