Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiiii tota Sinkkulaivaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua vaan itsellesi kun et uskaltaisi mennä ohjelmaan.

Vierailija
2/7 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 jakson katsoin, kun Tuomas siellä laivalla juoksutti kameraryhmää perässään Tuska paita päällä, eikä uskaltanut..

Vierailija
4/7 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen päätti parin tunnin(?) tuttavuuden jälkeen ilmoittaa, ettei halua laastariksi ja huusis ille yhdelle miehelle baaritiskille, että pöyttänsäkin saa tulla.:D Miksiköhän hän on sinkku.....

Vierailija
5/7 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Tuomas oli kieltämättä aikamoinen. Oliko sillä rasvatahrainen paita vai hikoiliko vain keskeltä vatsaa?

Mun mielestä se 34- vuotias koiraharrastaja oli symppis. Jos kerran sinkkuristeilyllä ollaan, niin täytyyhän sitä suoria ehdotuksiakin tehdä, jos halua seuraa. Mä ihmettelin, että miksi hän on vielä sinkku.

Vierailija
6/7 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista kaikkein pahin sinkkulaiva ohjelmassa oli sofia, siis kunnon k*sipä* h**ra

Vierailija
7/7 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhdestäkään laivailijasta vielä ihmetellyt, että miten on sinkku.

- työtön 4 lapsen iskä kiitos-hupparissa ja leijonakoruissa - jes!

- sovinistinen johtoporras-mies Limingasta - jes!

- hirvittävän ylipainoinen hikoilija ja tahrapaita, jolla aivan ylimitoitetut toiveet eikä rohkeutta tehdä itse aloitetta - jes!

- se yksi viisikymppinen akateeminen nainen oli ihan jees, mutta hirveästi ylipainoa silläkin, valkoinen paita meinasi raketa edestä. Ja laulua muka harrasti, ainakin se karaoke-esitys oli aivan hirveää kuunneltavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme