Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8-12v ikäisten käytös

Vierailija
24.03.2013 |

Tunnen joitakin ihmisiä joilla on 8-12v ikäsiä lapsia. Hyvin epäkohteliaita lapsia, tekevät ja sanovat kaikkee mitä ite en olis voinu kuvitellakaan sanovani vieraalle ihmiselle siinä iässä. Esim kun laitoin 8v ikäisen tytön äidille tekstiviestiä niin ne viestit oli tytön äidille tarkoitettuja ja luulin laittaneeni ne tytön äidin puhelimeen, mutta lapsen äiti oli kuin myrskyn merkki ja huusi mulle että lapsi pelkää minua nyt kuollakseen ja on ollu ihan paniikissa ja parkunu ja ulissu yms. Toinen juttu, että kaverilla on 11v poika, joka aina kun siellä käy, niin kysyy ihan suoraan päin naamaani äidiltään että millon tuo lähtee täältä pois. Ja 12v ikäinen poika joka on vain viikonloput kaverini luona ja arkena isällään, pelkää että minä menen ja sotken sen tietokonepelin asetukset vaikka en todellakaan pelaa mitään pentujen pelejä.

Onko nuo niitä nykyajan turvattomia ja rajattomia lapsia vai onko normaalia tuon ikäisen käytöstä? onko minussa aikuisena jotakin vikaa? onko niin että en oo ottanu tarpeeksi huomioon lapsia tai oon ollu pelottava tai uhkaava ite sitä tietämättäni vai onko yleensäkin tuon ikäiselle tavallista tuollainen käytös? Millaisiin aikuisiin teidän lapsenne suhtautuisivat tai suhtautuvat noin ja millaisiin itse noin suhtauduitte siinä iässä? ite muistan olleeni tuollainen lähinnä joitakin sellaisia aikuisia kohtaan joista en syystä tai toisesta pidä, esim väkivaltasia puliukkoja tai huonokuntoisia ja höperöitä vanhuksia kohtaan joilla oli taipumus esim päin naamaa räkimiseen tai härskeihin vitseihin yms kun eihän lapsi voinut ymmärtää, että ne puliukot ja vanhukset ei ollu ihan terveitä ja siksi käyttäytyivät niin. itse en edusta kumpaakaan noista ihmisistä. Voiko myös tuon ikäinen jos ei saa tarpeeksi rakkautta ja huomiota olla mustasukkainen vanhemmasta jos vanhemmilla on ystäviä? noista syistä johtuen oon ystävieni kanssa tekemisissä mieluiten silloin ku lasta ei ole paikalla kun inhottaa nuo epäkohteliaat ja rasittavat kakarat. nimenomaan 8-12v ikäiset sellaiset. sitä nuoremmat ikäryhmät on ok ja tykkäävät minusta ja ovat söpöjä mutta 8-12v on ärsyttäviä ja huonotapaisia. liekö nämä niitä nykyajan turvattomia ja rajattomia lapsia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittakoon vielä että noilla kaikilla mainitsemillani muksuilla toinen vanhemmista on joko narsisti tai muuten mielenterveysongelmainen joten onkohan tuo jotakin turvattomuutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi