Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

typerin, epäterveellisin, mutta tehokkain dieettinne?

Vierailija
24.03.2013 |

Haluan kokeilla

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No dieetti ja dieetti, mutta anoreksiaa sairastaessani söin 250 kcal päivässä ja kävin joka päivä tunnin spinningissä. En suosittele.

Vierailija
2/7 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vhh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norovirus. Saa ilmaiseksi mistä tahansa päiväkodista.

Vierailija
4/7 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sokeritonta Red Bullia ja 800 kaloria suklaasta, kekseistä, karkeista, tms + oikeasti fyysisesti rankka työ kuutena päivänä viikossa. Hyvin laihtui, mutta seurasihan siitä kaikkea pikku feelua: nenäverenvuotoja, pitkittyneitä flunssia, jne.

Vierailija
5/7 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lentoemäntädieetti. Tosin en usko, että se on edes mitenkään epäterveellinen. Silloin tällöin vetäisen, kestää neljä päivää ja kadottaa suunnilleen saman verran kiloja. Eihän se toki ole kuin enimmäkseen turvotusta, mikä häviää, mutta ennen juhlia tai jotain tilannetta, missä pitäisi näyttää hyvältä, tekee terää...

Vierailija
6/7 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 16 viikon VLCD-kuuri (Nutrilett). Sehän ei sinänsä varsinaisesti ole epäterveellinen jos on oikeasti ylipainoa, mutta minä käytin sitä painon tiputtamiseen normaalipainon sisällä. Kuvittelin että on ihan turvallista koska olihan mulla selviä makkaroita vyötäröllä, eli on mistä polttaa rasvaa. Myöhemmin luin, että se varoitus että vain painoindeksin mukaan ylipainoisille, on ihan syystä, että pahimmassa tapauksissa voi tulla jopa sydänongelmia jos liian hoikka vetää varsinkin pitkän kuurin. Noin pitkiä kuureja kuin minä tein ei yleensäkään saisi tehdä ilman lääkärin valvontaa, 3 viikkoa on pakkauksen mukaan maksimi.

Mutta onneksi mulle ei käynyt mitään pahaa ja painon sain tavoitteeseen, ja on pysynyt poiskin parin kilon ajoittaisia heittelyjä lukuun ottamatta.

Vierailija
7/7 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amfetamiinikuuri. Haittavaikutuksena unettomuus ja erilaiset pelkotilat mutta kilot lähti. Seitsemänkertaistaa aineenvaihdunnan ja ruokahalu katoaa täysin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme