Juuri eronneena haluaisin tällaisen miehen
Olen 37, joten mielellään n. 50-55v, rauhallinen, suhde/perhekeskeinen, huumorintajuinen, luotettava, tasapainoinen, huolehtiva, vähintään 180cm, mielummin hieman vatsakas kuin liian laiha, periaatteellinen, ei mitään riippuvuuksia, ei rikoshistoriaa, asiat kunnossa ja sopivan urheilullinen.
Millaisen sinä haluaisit?
Kommentit (49)
Eli et pidä seksista kun haluat erektiohäiriöikäisen? Mahakkuus vielä varmistaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ajattele 20 vuotta eteenpäin, sulla 70-v mies ja sinä itse vasta 57...
Nainen vanhenee miestä rajummin. Tuon ikäiset "57v" naiset ovat jo täys mummoja
No eikä vanhene sen tietäå jokainen. Mies on aina saman ikäistå naista huonompi kuntoisempi eli vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En ole ikinä ollut suhteessa samanikäisen kanssa vaan ikäeroa on aina ollut 15-20vuotta. Vanhempi mies on henkisesti enemmän makuuni sekä turvallinen ja ulkonäkökin enemmän makuuni. Kuten kirjoitin paras sopusuhtainen, mutta mielummin vatsakas kuin luiseva.
Miesmakuani on ihmetelty jo silloin kun olin parikymppinen. Olen itse ikäisekseni kaunis ja sporttinen ilopilleri.Mikäs kauniin ja sporttisen ilopillerin ajoi eroon?
Takana pitkä suhde ja ei mitään pahaa sanottavaa suhteesta tai kumppanista, päinvastoin. Yhteistä aikaa oli vaikea löytää, koska asuimme paikkakunnalta jossa ei ollut tukiverkostoa, jotta olisimme voineet kahdestaankin tehdä jtn.
Ap
Ok, ehkä paskoin syy ikinä erota, mut omapahan on elämänne. Muut eivät palvelleet teitä tarpeeksi...
Itse en ikinä sekaantuisi tällaisesta syystä eronneeseen. Kertoo puutteellisesta sitoutumiskyvystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta kaikki osui kohdalle. Toki olen enemmän järeää kaliberia, mutta pieni vatsakin löytyy.
mies50v
Mitä tarkoittaa kun mies on enemmän järeää kaliiberia?
No aika lailla tälläinen, mutta leveämmät hartiat ja rasva-% suurempi
https://www.google.com/search?rlz=1C1GGGE_fiFI602FI602&biw=1920&bih=969…:
mies50v
Jos nyt eroaisin, haluaisin tällaisen miehen: 20-25v., ei liikaa lihaksia tai liian lihava - muuten ei hirveästi väliä kehotyypillä, huumorintajuinen, enemmän kotihiiri kuin koko ajan menossa, lempeä, osaa sanoa mielipiteensä eli ei mielistele tai ole ovimattona, perus käytöstavat ja tekee jotakin (esim. opiskelee, käy töissä) eli ei mikään elämäntapatyötön.
T. N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta kaikki osui kohdalle. Toki olen enemmän järeää kaliberia, mutta pieni vatsakin löytyy.
mies50v
Mitä tarkoittaa kun mies on enemmän järeää kaliiberia?
No aika lailla tälläinen, mutta leveämmät hartiat ja rasva-% suurempi
https://www.google.com/search?rlz=1C1GGGE_fiFI602FI602&biw=1920&bih=969…:
mies50v
Ei hullumpi
Vierailija kirjoitti:
37v, kahden lapsen äiti, pitkät hiukset, sporttinen, naisellinen, kiltti, iloinen, temperamenttinen ja sellainen kodin hengetär.
Ap
Muuta minun kanssani yhteen. Olen tosin vasta 46 ja ainoastaan 176 cm pitkä, mutta muuten melko mainio mies :)
Ikäero on liian iso ja joudut omaishoitajaksi.