Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, suostutteko panemaan rumia miehiä, jos nämä pitävät pussia päässä session ajan?

Vierailija
17.03.2019 |

Miten on?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei kyllä paperipussi riittäisi.  Eri juttu olisi, jos miehellä olisi ämpäri päässään. Sitten suostuisin, jos se olisi rikas.

N23

Vierailija
22/27 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet saavat laittaa pussin päähän minun kanssani,Koska haluan kuvitella että mies joka tuuppaa minua on yks Sipilä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä väline ja taitava, niin voin pitää silmiä kiinni. Ei tarvita edes pussia. Se voisi häiritä, eikä kuulu minun fetisseihin.

Vierailija
24/27 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus johtuu pahuudesta, ja sitä ei pussit peitä. Pahat haisee, kädet pitää paikallaan, tunkevat. Hyvää tietysti jos suusta ei tulisi limaa ei hajua. Suljettu muovipussi sopisi noille paremmin.

Vierailija
25/27 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa unohdin rahan. Jos miehellä on rahaa, niin aika pitkälle se kompensoi rumuuden. Enkä kehtaisi rikkailta vaatia pussia.

Vierailija
26/27 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska haluan seksiä vain miesten kanssa, jotka ovat hyviä suutelemaan ja antavat naiselle suuseksiä. Pussi päässä ei onnistuisi. =D 

Vierailija
27/27 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa sanoa. Ehkä jos miehellä olisi todella iso penis ja muutenkin hyvä kroppa. Silloin voisin kuvitella naamaksi sen minkä haluan ja nauttia siitä mikä näkyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän