Naiset, suostutteko panemaan rumia miehiä, jos nämä pitävät pussia päässä session ajan?
Kommentit (27)
Kaikki miehet saavat laittaa pussin päähän minun kanssani,Koska haluan kuvitella että mies joka tuuppaa minua on yks Sipilä.
Jos on hyvä väline ja taitava, niin voin pitää silmiä kiinni. Ei tarvita edes pussia. Se voisi häiritä, eikä kuulu minun fetisseihin.
Rumuus johtuu pahuudesta, ja sitä ei pussit peitä. Pahat haisee, kädet pitää paikallaan, tunkevat. Hyvää tietysti jos suusta ei tulisi limaa ei hajua. Suljettu muovipussi sopisi noille paremmin.
Itse asiassa unohdin rahan. Jos miehellä on rahaa, niin aika pitkälle se kompensoi rumuuden. Enkä kehtaisi rikkailta vaatia pussia.
En, koska haluan seksiä vain miesten kanssa, jotka ovat hyviä suutelemaan ja antavat naiselle suuseksiä. Pussi päässä ei onnistuisi. =D
En oikein osaa sanoa. Ehkä jos miehellä olisi todella iso penis ja muutenkin hyvä kroppa. Silloin voisin kuvitella naamaksi sen minkä haluan ja nauttia siitä mikä näkyy.
Itselleni ei kyllä paperipussi riittäisi. Eri juttu olisi, jos miehellä olisi ämpäri päässään. Sitten suostuisin, jos se olisi rikas.
N23