Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ilmastopaneeli. Milloin viimeksi söit kaksin käsin lihaa?

Vierailija
17.03.2019 |

Minä en milloinkaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti sitten

Vierailija
2/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen ihan yksi käsi riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä haarukalla ja veitsellä. Olikohan viime kesänä grillattuja koipireisiä, tai edellisenä... E syödään kaksin käsin rasva suupielestä valuen.

Vierailija
4/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten

Vierailija
5/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen söin broilerinkoipea ja siinä tarvittiin molempia käsiä - siis eilen.

Vierailija
6/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään piipertäjä ei minun lihansyöntiä saa loppumaan. Minä en lennä, autoile, shoppaile tai muutenkaan elä saastuttavasti, mutta lihaa syön ja perkele sitä ei mun lautaselta riistetä. Laitetaan pystyyn saastutuspisteytys, saat käyttää sata saastutuspistettä vuodessa, voit saastuttaa pisteiden verran luontoa. Voit käyttää ne vaikks lihansyöntiin, shoppailuun tai lentelyyn. Ja minä saisin syödä lihani, ilman ituhippien ruikutusta.

Vierailija
7/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. Ostin ison kebab salaatin, en koskenut salaattiin vaan mätin pelkästään kebabin.

Vierailija
8/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään piipertäjä ei minun lihansyöntiä saa loppumaan. Minä en lennä, autoile, shoppaile tai muutenkaan elä saastuttavasti, mutta lihaa syön ja perkele sitä ei mun lautaselta riistetä. Laitetaan pystyyn saastutuspisteytys, saat käyttää sata saastutuspistettä vuodessa, voit saastuttaa pisteiden verran luontoa. Voit käyttää ne vaikks lihansyöntiin, shoppailuun tai lentelyyn. Ja minä saisin syödä lihani, ilman ituhippien ruikutusta.

Ja kaikilla, rikkailla ja köyhillä olisi saman verran pisteitä. Lapsilla olisi vähemmän pisteitä, lapsiperheiden saastutuskin saataisiin kuriin.

Vierailija
9/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla. Grillasin hiiligrillillä henkilöautolla karjatilan tilakaupasta haettua punaista lihaa. Oli muuten hyvää!

Vierailija
10/10 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ajatus. Jättäisi valinnanvaraa.

Syön lihaa, en lennä. Liha on kotimaista, kokkaan itse.