Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hui kauheata, istuin äsken olohuoneessa ja joku koputti ikkunaan!

Vierailija
24.03.2013 |

Juoksin äkkiä tänne yläkertaan.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUI hitto!

Vierailija
2/29 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää sama. Keksikää jo uusia provoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 No sanos muuta. Koko tämän viikon on jotain outoa ollut ilmassa, ensin joku mies tuijotellut monena iltana ikkunaan ja eilen illalla tunnistevalo syttyili ja ovikello soi yöllä.

Vierailija
4/29 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet turvassa yläkerrassa.Olisit vilkaissut jos se vaikka oli tintti.

Vierailija
5/29 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 Tää ei todellakaan ole mikään provo vaan totisinta totta.

Vierailija
6/29 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Tuksu, joka koputtelee! Tai Tauski.. Joka tapauksessa on karmea esitys tulossa, nyt äkkiä sängyn alle piiloon luudan kanssa. :(

Vierailija
7/29 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 No ei se kyllä linnulta kuulostanut, vaan ihan reilulta koputukselta.

Vierailija
8/29 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit mennyt kurkkaamaan, kuka siellä koputteli? Jos meidän olohuoneen ikkunaan koputettaisiin, niin takuuvarmasti menisin katsomaan kuka siellä on. Laittaisin pihavalon päälle ja menisin ikkunaan. Koputuksia on silloin tällöin kuulunutkin ja pari kertaa olen silloin ehtinyt nähdä jonkun isohkon linnun siellä piha-aidalla. Ne voi nokalla koputella aika lujaakin.

Vierailija
9/29 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo, eilinen valojen vilkkuminen oli provo. Tunnistan kirjoittajan tyylin.

Vierailija
10/29 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 19:39"]

2 No sanos muuta. Koko tämän viikon on jotain outoa ollut ilmassa, ensin joku mies tuijotellut monena iltana ikkunaan ja eilen illalla tunnistevalo syttyili ja ovikello soi yöllä.

[/quote]

Ai ovikello soi yöllä, no sitten se ei ehkä ollut lintu. Olisit laittanut pihavalot ja mennyt karjumaan ikkunasta oikein ronskilla äänellä, että mitä h-ttiä täällä puuhataan ja että soitat poliisit, jos vielä näet jonkun siellä pihalla hiippailemassa.

Vierailija
11/29 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä kaikenlaista porukkaa liikenteessä.. siis sellasia ketkä koputtelee ikkunoihin..

Vierailija
12/29 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meilläpäin murtomiehet koputteli ennen kun vetivät ikkunan sisään, testasivat vissiin onko kukaan kotona.

Vierailija
13/29 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammutin äsken valot huoneesta ja yritin katsella pihalle näkyykö siellä ketään tai mitään. Ei näkynyt. Pihan tunnistevalo ei ole nyt päällä, mutta sen koputuksen aikaan oli, koska näin kun istuin hämärässä olohuoneessa ja verho oli raollaan.

Vierailija
14/29 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 Pitäisiköhän minun laittaa musiikkia kovalle soimaan, niin ainakin jos kyseessä olisi murtomiehiä niin tietäisivät jonkun olevan kotona?

Vierailija
15/29 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meuhkaa ja melua niin ne säikähtää :)

Vierailija
16/29 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut? Meillä koputettiin kanssa! Oveen tuli juuri joku juttu, nään lapun ääriviivat, kun meillä lasiovi

Vierailija
17/29 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sitä musiikkia laittanut soimaan, kun tahdon kuulostella. Taidan käväistä alakerrassa tsekkaamassa tilannetta.

Vierailija
18/29 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa täällä tapahtuu. Menin portaita alakertaan ja juuri kun olin päässyt alas pärähti yksi soittorasioistani soimaan itsekseen. Mulla on eteisen seinällä hyllyllä soittorasiakokoelma ja yksi rasioista alkoi soimaan, sellainen vieteristä kierrettävä malli. Soittaa Iloista Amsterdamia. Säntäsin sitten takaisin yläkertaan ja olen yrittänyt tavoittaa puhelimella miestäni, joka on työmatkalla ulkomailla. Pelottaa ihan oikeasti. Menen nyt katsomaan ikkunasta näkyykö ulkona mitään.

Vierailija
19/29 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelikokemus!

Vierailija
20/29 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi