Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi nolous! TAAS hävitin pankin käyttäjätunnukseni :((

Vierailija
25.02.2013 |

Vasta pari viikkoa sitten kävin pankissa hakemassa uudet verkkotunnukset kun olin hukannut käyttäjätunnuksen. Kun se paperi jossa ne tunnarit on, suositellaan pois heitettäväksi ja tunnarit säilöttäväksi jossakin. No mä olen laittanut ne sähköpostini luonnoksiin ja copy-pastetessani lukuja verkkopankkiin sotkin jo TOISTAMISEEN sen niin että hävitin tunnarin! Voi nolous. Mitä ne pankissa ajattelevat sähläämisestä ja luottavatko kohta edes että voi aina vaihtaa uusia?? Mihin ne luvut pitäisi säilöä etten enää kämmäile? Ärsyttävää muutenkin lähteä taas pankkiin jonottamaan tällaisen asian takia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä pankin tunnukset omaat, minulla on op. Eli muistettavana 1 käyttäjätunnus ja 1 salasana, ne pysyy muistissa. Sitten joka välissä pitkää laittaa niitä pankintunnuslukuja vastaavia koodeja, se lappu mulla on aina lompakossa. Olen kirjoittanut käyttäjätunnuksen kalenteriini, siten, että 8-numeroinen luku on ripoteltu eri sivuille; 2 ekaa ensin yhdellä sivulla, 2 seuraavaa keskikohdassa jne. Salasana on muistissa kännykässäni :)

Älä murehdi pankin reagointia, kaikkea sattuu ja tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan