Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin eilen tanssimaan kahden hyvännäköisen naisen kanssa

Vierailija
17.03.2019 |

Tosin tanssiminen itsessään oli hankalaa, koska toinen näistä naisista halusi koko ajan suudella mua ja otti musta tukea. Olimme molemmat aika vahvassa kännissä. Tämä toinen nainen siinä sitten yritti estää useampaan otteeseen ja loppujen lopuksi talutti kaverinsa kädestä vetäen pois, minkä jälkeen en enää nähnyt tätä naista. Mulle alkoi myöskin tulla aika heikko olo, minkä vuoksi täytyi lähteä taksilla kotiin.

Samana iltana joku toinen, vanhempi nainen puristi mua ohikävellessään takapuolesta. Sitten yksi kolmas nainen vielä tuli juttelemaan illan aikana ja halasi mua. Vaikka se harmittaakin, etten taaskaan päässyt panemaan, niin olihan se silti ihan mukavaa olla hetki naisten seksiobjektina. Täytyy huomioida vielä se, että yhtään aloitetta en tehnyt itse, vaan naiset olivat se osapuoli, joka otti muhun kontaktia illan aikana.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä samassa baarissa oli muuten yksin liikkeellä eräs toisen yökerhon portsari, joka on aika ruma mies. Siellä se yksinään tanssi epävarman oloisesti eivätkä naiset kiinnostuneet. Portsarikin voi olla kiltti mies.

AP

Vierailija
2/3 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kaksi naista oli omin luvin tunkeutuneet miesten vessaan ja siellä olis pitänyt saada kustua vielä. Tosi kiusallista.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pääset vielä panemaan miehen tiukkaan pakaraväliin ja se on menoa sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme