Olen lihonnut päivässä kaksi kiloa
Nyt mennään jo liian suuressa painossa. Mistä kannattaa lähteä liikkeelle? En harrasta liikuntaa ollenkaan.
Paino 105kg, kk sitten se oli 97kg. Syön todella vähän enkä juo ollenkaan vettä.
Päivän ateriat:
Kaurapuuro
Banaani
Jogurttia ja siemeniä
Mulla ei tule näläntunnetta oikeastaan koskaan.
Kommentit (8)
Äh, sulla vielä mitään hätää ole, annan mennä vaan. Palataan asiaan 50 kilon kuluttua!
Et ole lihonnut vuorokaudessa kahta kiloa. Paino voi heitellä noinkin rajusti ihan riippuen punnituksen ajankohdasta, turvotuksesta ja syödyistä ja juoduista. Neste painaa noin kilon litraa kohden eli juomalla kaksi litraa punnitus nousee kilon. Ei se paino mihinkään katoa matkalla suusta mahaan.
Käy paskalla, siitä lähtee jo yksi kilo.
Vierailija kirjoitti:
Et ole lihonnut vuorokaudessa kahta kiloa. Paino voi heitellä noinkin rajusti ihan riippuen punnituksen ajankohdasta, turvotuksesta ja syödyistä ja juoduista. Neste painaa noin kilon litraa kohden eli juomalla kaksi litraa punnitus nousee kilon. Ei se paino mihinkään katoa matkalla suusta mahaan.
Juuri näin.
Kakalla käynti ja saunassa hikoilu vastaavasti voivat laihduttaa pari kiloa :D
2kg päivässä on normaalia vaihtelua nestetasapainon takia. Ihan samalla tavalla kun jalat ovat yleensä suuremmat iltapäivästä kun aamusta. Minä "laihduin" kerran vessakäynnin jälkeen yli kilon. Aivan täysin normaalia. Sinun kaksi kiloasi ovat varmasti tulleet tuosta mitä olet nyt syönyt.
Nuo sinun päivän ateriasi eivät oikein kerro mitään kun päivää on vielä vaikka kuinka monta tuntia jäljellä. Mitä syöt tänään myöhemmin? Ja kuinka suuria annoksia? Myslissä on ainakin runsaasti energiaa. Kannattaa muuten aloittaa se liikunta. Käy vaikka reippailla kävelyillä, ja kunnon kasvaessa teet sitten enemmän. Ilman minkäänlaista liikuntaa aineenvaihdunta on ihan nollissa. Syömiset ja juomiset pitäisi myös käydä tarkasti läpi, jos niissä on kaikki muuten kunnossa niin sitten lääkärille voisi olla asiaa. Syy yhtäkkiseen lihomiseen voi olla myös elimellinen.
Onko täällä kaikki kiukkuset ja kärttyset liikkeellä tänään:)
Ap
Syöt liian vähän hiilihydraattia. Lisää pullaa ruokavalioon.