Mies ei tiedä mitä teen kun lähtee peleihin
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kans halusi tietää mitä teen. Laittoi jopa "salaa" kameran kuvaamaan olohuonetta ja keittiötä. Sanon "salaa", koska sen kameran huomasi heti sieltä hyllyn päältä. Esitin etten tiedä ja mies sai varmistuksensa. Kun mies ja lapset on poissa mää joko siivoilen vähän tai pistän netflixin auki, haen sängystä tyynyn ja rötkötän sohvalla neulepuikkojen kanssa ja yleensä otan vielä päikkärit. Eli just sitä mitä oon miehelle aina sanonut tekeväni.
Jaa. No meillä ei ole kameroita. Olisi tosi outoa jos olisi.
Sä et vain ole löytänyt niitä.
Tietäisitpä meidän pikku talon niin varmaan ymmärtäisit että ne olisi helppo löytää eikä mua edes haittaisi vaikka olisi kameroita. Nauraisin vaan.
Teen kotitöitä ja harrastan sooloseksiä. Niiden kaikkien kotitöiden jälkeen olenkin illalla tosi väsynyt, kun mies rupeaa ”heräilemään”. Ei katsoa enää voi millään jaksaa... win-win
Vierailija kirjoitti:
Teen kotitöitä ja harrastan sooloseksiä. Niiden kaikkien kotitöiden jälkeen olenkin illalla tosi väsynyt, kun mies rupeaa ”heräilemään”. Ei katsoa enää voi millään jaksaa... win-win
Mulla ei ole tuollaiset jutut mielessä mutta jääköön salaisuudeksi mitä teen.
Koko palstalla on yhteinen toivomus: pakkaat laukkusi ja häivyt sieltä mökistä.
Mutta kyllähän me tiedetään, mitä sä todellisuudessa teet... :)
Vierailija kirjoitti:
Anna mä arvaan: lähdet Aruballe!
Ja ap kun on niin nopea käänteissään, ehtii tulla illaksi Arubalta takaisinkin eikä ukko huomaa mitään. :D
Mies ei tiedä, mutta me tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole tuollaiset jutut mielessä mutta jääköön salaisuudeksi mitä teen.
Sä ja sun "salaisuudet"... :D
Kudot sukkia lämpimän peiton alla ja katselet netflixiä syöden suklaata
"Lällälläää! Mieheni ei tiedä mitä teen silloin kun ei ole täällä, ettekä muuten tekään. Yrittäkää vaan arvailla, mutta jääköön se salaisuudeksi. Käykö kateeksi? *näyttää kieltä*. Varmaan haluisitte tietää, lälläspyy!
Terveisin Ap"
Heh, numero 33 ei todellakaan ole aito ap. Aidon ainutlaatuisen kielenkäytön tunnistaa kyllä jo ensimmäisestä (ja yleensä samalla myös viimeisestä) lauseesta...
Ammattivalittaja Yksin kotona. Tässähän alkaa ihan mielikuvitus laukkaamaan. :D
Tiedän kyllä että käyt salaa paskalla ja koko kämppä haisee kuin sikala sen jälkeen,koko loppupäivä menee tuulettaessa.
Vierailija kirjoitti:
Heh, numero 33 ei todellakaan ole aito ap. Aidon ainutlaatuisen kielenkäytön tunnistaa kyllä jo ensimmäisestä (ja yleensä samalla myös viimeisestä) lauseesta...
Tarkoitus ei ollutkaan mennä aidosta ap:sta. Sen takiahan siihen oli laitettu viestin alkuun ja loppuun "" -merkit. Viestillä oli tarkoitus kertoa ap:n keskustelun turhuudesta.
Itsekkin voisin aloittaa keskustelun "Ei voi olla totta mitä mies teki!" Ja sitten kirjoittaa "siis kyllä nyt suututtaa!" Ja sitten täydellinen hiljaisuus tai vastailla kyselijöille "mietippä sitä".
No ei ole vaikea arvata mitä sä teet.
Sä istut palstalla valittamassa, ihan niin kuin joka päivä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuule kyllä se mies tietää...
Hyvä juttu.
Yllätä meidät kaikki - tee palstalakko!
Sä et vain ole löytänyt niitä.