Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä joku joka lähetti jouluna niitä nukkekodinkalusteita jonkun tytölle?

Vierailija
24.03.2013 |

Mietin että minä lähetin paketin mutta koskaan ei tullut kiitosta lähetetystä paketista... 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa kiitoksella elää.

Vierailija
2/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tullut. Oikeasti köyhä ja tarvitseva, normaalilla järjellä + asenteella varustettu ihminen ei anele tuntemattomilta lahjoja lapsilleen. Sanon tämän itse pitkäaikaistyöttömänä, myös sossun luukulla aikoinani käyneenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oishan se kiva jos olis sen verta käytöstapoja että kiitoksen laittaisi, minä ainakin laittaisin jos tuntemattomat ihmiset ostelisi minun lapselleni lahjoja. Ajattelin vain saiko joku muu kiitoksen paketistaan vai menikö paketti turhaan? Turhaan tarkoitan ei tarvitsevalle...

Vierailija
4/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät, vaikka se paketin saaja olisi palstalle laittanut sydämelliset kiitokset, etkä vain sattunut huomaamaan?

Vierailija
5/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että on laittanut, se on mahdollista. Itse olisin laittanut sähköpostiin.

Vierailija
6/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laitoin paketin, eikä minkäänlaista kiitosta tullut.

Ei tosiaan edes sähköpostiin.

Vierailija
7/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se äiti laittoi palstalle kiitokset kaikille. Oli yllättynyt, kuinka ihmiset olivat olleet ihania ja lähettäneet muistaakseni vaatteitakin. 

Kyllä hän kiitti todella nöyrästi. Ehkä ei ajatellut, että olisi pitänyt jokaiselle lähettäjälle lähettää kiitoskortti erikseen. Liekö kaikki edes laittoivat oikeaa nimeään ja osoitetta, mistä paketin panivat.

Mulla kyllä täällä oli aiheesta ketju, jota nostettiin aika monena päivänä etusivulle.

Vierailija
8/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko te mielestänne lähetitte lahjan "turhaan", jos henkilö ei lähettänyt henk.koht. (siis tässä tapauksessa palstan kautta kuitenkin kyllä!) teille kiitoksia? Silloin voitte miettiä ihan omia motiivejanne lähettää lahjaa yhtään kellekään "tarvitsevalle". 

Saatteko esim Joulupuuhun tmv keräykseen osallistuessanne henk.koht kiitoksia? Ette. Oliko tää siis vaan tapa teille saada henk.koht sädekehää kiillotetuksi?

Se äitihän kiitti teitä, todella monisanaisesti kiittikin (luin myös ko ketjun).

Vierailija
9/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 15:30"]

Se äiti laittoi palstalle kiitokset kaikille. Oli yllättynyt, kuinka ihmiset olivat olleet ihania ja lähettäneet muistaakseni vaatteitakin. 

Kyllä hän kiitti todella nöyrästi. Ehkä ei ajatellut, että olisi pitänyt jokaiselle lähettäjälle lähettää kiitoskortti erikseen. Liekö kaikki edes laittoivat oikeaa nimeään ja osoitetta, mistä paketin panivat.

Mulla kyllä täällä oli aiheesta ketju, jota nostettiin aika monena päivänä etusivulle.

[/quote]

Mä muistan myös tuon kiitosketjun

Vierailija
10/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nostin ketjun ylös. Häpeä, ap. Halusit vain kiitosta ja kunniaa itsellesi.

Halusitko auttaa pyyteettömästi? Valituksellasi viet lokaan apua tarvitsevien maineen ja kenties seuraava apua tarvitseva ei saa apua, kun sammutat ihmisten halua auttaa. Mieti motiivejasi!

Vierailija
11/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani etten ollut huomannut sitä ketjua! Ja en tarkoita että se kiitos oli se tärkein juttu ja että paketti olis lähtenyt turhaan vaikka kiitosta ei tullut. Tarkoitin että oliko se joku huijaus juttu koska sen jälkeen en kuullut kyseisestä äidistä (en tosiaan nähnyt palstakiitoksia)

Pääasia mulle ainakin oli että meni oikeasti tarpeeseen ja hienoa että äiti oli kiittänyt paketeistaan täällä. Ihmettelinkin ehkä sen vuoksi eniten koska vaihdoimme sähköpostia ja äiti vaikutti oikein mukavalta ja asialliselta. Mietin että mihin hän "katosi" sen jälkeen, oliko kalusteet olleet mitä tyttö toivoi jne.

Ja olen ehkä vähän "tyhmä" mutta jos henkilökohtaisesti lähetän vieraalle ihmiselle jotain niin oletan että siitä kiitetään. Ehkä olen vanhanaikainen, mutta näin on minulle opetettu, jos jotain saat, sanotaan kiitos. Mutta ei siinä sen enempää, äiti oli siis ollut iloinen ja tyttö ilmeisesti myös ja kiittänytkin oli eli kaikki kunnossa :)

Vierailija
12/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 15:45"]

Olen pahoillani etten ollut huomannut sitä ketjua! Ja en tarkoita että se kiitos oli se tärkein juttu ja että paketti olis lähtenyt turhaan vaikka kiitosta ei tullut. Tarkoitin että oliko se joku huijaus juttu koska sen jälkeen en kuullut kyseisestä äidistä (en tosiaan nähnyt palstakiitoksia)

Pääasia mulle ainakin oli että meni oikeasti tarpeeseen ja hienoa että äiti oli kiittänyt paketeistaan täällä. Ihmettelinkin ehkä sen vuoksi eniten koska vaihdoimme sähköpostia ja äiti vaikutti oikein mukavalta ja asialliselta. Mietin että mihin hän "katosi" sen jälkeen, oliko kalusteet olleet mitä tyttö toivoi jne.

Ja olen ehkä vähän "tyhmä" mutta jos henkilökohtaisesti lähetän vieraalle ihmiselle jotain niin oletan että siitä kiitetään. Ehkä olen vanhanaikainen, mutta näin on minulle opetettu, jos jotain saat, sanotaan kiitos. Mutta ei siinä sen enempää, äiti oli siis ollut iloinen ja tyttö ilmeisesti myös ja kiittänytkin oli eli kaikki kunnossa :)

[/quote]

Kiitosketju on nyt etusivulla, että siitä vain lukemaan.

Vierailija
13/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että halusin vain kiitosta ja kunniaa?!?! Olipa rumasti sanottu! Täällä on tänäänkin meuhkattu siitä esimerkiksi miten virpojat ei osaa kiitosta sanoa... eli kyllä aikuiset vaativat lapseltakin niitä käytöstapoja vaikka virpoessa, annetaan vitsa, saadaan muna ja sanotaan kiitos, eikö? Ja jos jonkun mukulat ei osaa näitä niin hirveä haloo. Mieti itse mitä puhut.

Vierailija
14/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko olette sitä mieltä että jos lähettää tuntemattomalle ihmiselle joululahjoja ei hänen kuulu saada kiitosken sanaa siitä? Millä moukka planeetalla te elätte??

Vierailija
15/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein ihan henk.koht. ovelle vaatetta + käytettyjä leluja tämän ko äidin tyttärelle. Eivät tod. olleet mitään feikkejä, toivottavasti tämä tieto helpottaa sinua.

t. toinen vantaalainen

Vierailija
16/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 15:56"]

Siis oikeastiko olette sitä mieltä että jos lähettää tuntemattomalle ihmiselle joululahjoja ei hänen kuulu saada kiitosken sanaa siitä? Millä moukka planeetalla te elätte??

[/quote]

No kiittihän se. Lue ylempää.

Vierailija
17/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se ollut kiva jos edes sen verran laittaisi, että saapuiko paketti perille vai ei.

Oletan, että perille meni kun ei takaisinkaan ole tullut. Mutta kaikkea hyvää ja toivottavasti oli tytöllä kiva joulu.

Vierailija
18/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tämän äidin, ja mietin, paljonko uskallan kirjoittaa..

Äiti on ihana ihminen, ja vilpittömästi todella oli lapsineen onnellinen ja kiitollinen teidän paketeistanne!!

Mutta tuohon lupaukseen " lähetän henk.koht kiitoksen kaikille" saattaa nyt sisältyä (ja ehkä tässä tapauksessa uskallan sanoa sen verran että valitettavasti sisältyykin ;( ihan jotain muuta kuin välinpitämättömyyttä, kuten tunnutte uskovan.

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 16:11"]

Tunnen tämän äidin, ja mietin, paljonko uskallan kirjoittaa..

Äiti on ihana ihminen, ja vilpittömästi todella oli lapsineen onnellinen ja kiitollinen teidän paketeistanne!!

Mutta tuohon lupaukseen " lähetän henk.koht kiitoksen kaikille" saattaa nyt sisältyä (ja ehkä tässä tapauksessa uskallan sanoa sen verran että valitettavasti sisältyykin ;( ihan jotain muuta kuin välinpitämättömyyttä, kuten tunnutte uskovan.

[/quote]

VastaaLainaaIlmoita asiaton sisältö

Vierailija
19/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut mollata millään tavalla tätä äitiä, kynhan ajattelin että saitteko te muut jotakin postia sen jälkeen. Ja sori etten roiku palstalla koko ajan niinkuin monet muut jotka sen kiitoksen täältä oli huomannut. Kiitos ja anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi