Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet pariutuu rumien naisten kanssa?

Vierailija
16.03.2019 |

Tyytykö ne niihin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakaan vaihtoehtoja Suomessa ei juuri ole.

Vierailija
2/20 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne miehet on itsekin rumia? Tai niillä on huono itseluottamus, pelkäävät, että kaunis nainen lähtee jonkun paremman matkaan? Ei niin viehättävät naiset saattavat myös olla ns. miellyttäjiä, joutuvat paikkaamaan puuttuvaa ulkonäköä muilla keinoin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/20 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu valitsee fiksun, tyhmä juoksee ulkonäön perässä. Siksi.

Vierailija
4/20 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäjäinen kirjoitti:

Miksi valita vain toinen, kun voi valita molemmat? Vai meinaatko, ettei fiksu voi olla kaunis?

5/20 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäjäinen kirjoitti:

Miksi valita vain toinen, kun voi valita molemmat? Vai meinaatko, ettei fiksu voi olla kaunis?

Kyse oli tässä rumista. Mikä sitten muka on ruma?

Vierailija
6/20 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muitakaan vaihtoehtoja Suomessa ei juuri ole.

ja muut ovat golddiggereitä, kuitenkin luottamusta haetaan.

Vierailija
7/20 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä naisten tilannetta? Rumia, lyhyitä persjalkaisia miehiä tarjolla. Vittumaisiakin vielä suurin osa.

Vierailija
8/20 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä pimeässä pariudutaan. Silloin rumuus ei haittaa.

Vierailija
9/20 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimukset ovat alemmat, ihan normaali mieskin kelpaa. On paljon vähemmän paineita, kun ei tarvitse olla ulkonäköään peilistä tuijottelemassa. Ne "laadukkaammat" kun etsii miestä jonkun listan kanssa, kuivia känttyjä suoraan sanottuna.

Vierailija
10/20 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiiä miksi, mutta olen aina kiihottunut enemmän tavallisen näköisistä naisista. Naapurin tyttö look tai persejalkainen maatalontyttö ahh.. En tiedä miksi näin on. Joku fitness nainen tai mallin näköinen nainen ei vain kiihota samalla tavalla.

Vierailija
11/20 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera aloitus. Koetko, että joku itseäsi rumempi vei hyvän miehen? Huvittavaa.

Vierailija
12/20 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan rumia miehiäkin. Rumuus jää taka-alalle, jos henkilö on hauska ja fiksu.

Vierailija
13/20 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos ei ole stereotyyppisesti kaunis kasvoista, kunhan on hyvä peppu niin olen tyytyväinen.

M27

Vierailija
14/20 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma nainen tietää paikkansa ja tulee huomattavan paljon halvemmaksi ja usein omaavat toimivat aivot.

Vierailija
15/20 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te haukutte toisianne? Olen itse normaalia lyhyempi, paksu nainen. En varmasti mikään kaunotar, enkä enää nuorikaan. Olen kuitenkin myös nauravainen, elämästä/ihmisistä/uusista kokemuksista/seksistä tykkäävä.

Minulla on aina ollut paljon ystäviä, eikä miesseurasta (ihan niistä vakavista kumppaneista) ole koskaan ollut pulaa. Normaali, toisia kunnioittava ihminen, jolla olla pilkettä silmäkulmassa, löytää kyllä aina seuraa. 😊❤

Vierailija
16/20 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiedä, kysy mun mieheltä. Ei se itsekään kyllä mikään adonis ole, silti silmissäni maailman söpöin ja rakastettavin. Oisko yhteinen huumori, samansuuntaiset arvot, rakkaus? Meillä on vaan ihan mahtavan kivaa yhdessä.

Vierailija
17/20 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma nainen tietää paikkansa ja tulee huomattavan paljon halvemmaksi ja usein omaavat toimivat aivot.

Mä olen ruma ja tiedän todellakin paikkani, olen ihan h elvetin hieno tyyppi ja ansaitsen vain parasta! En kuuntele kenenkään v ittuilua tai suostu alistumaan jonkun äijän edessä, päinvastoin saatan itse olla se joka alistaa. Pukeudun hyvin, hemmottelen itseäni, ostan upeita koruja ja syön vain parhainta ruokaa. Ei alelaputettuja, X-traa tai Euroshopperia tänne. Matkustelen paljon ja harrastan kulttuurielämyksiä, työtäni teen intohimoisesti. Miehet eivät merkitse minulle mitään, sillä omistan jo maailman parhaimman aviopuolison, jonka kanssa seksi on loistavaa.

Vierailija
18/20 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ruma ja tiedän todellakin paikkani, olen ihan h elvetin hieno tyyppi ja ansaitsen vain parasta! En kuuntele kenenkään v ittuilua tai suostu alistumaan jonkun äijän edessä, päinvastoin saatan itse olla se joka alistaa. Pukeudun hyvin, hemmottelen itseäni, ostan upeita koruja ja syön vain parhainta ruokaa. Ei alelaputettuja, X-traa tai Euroshopperia tänne. Matkustelen paljon ja harrastan kulttuurielämyksiä, työtäni teen intohimoisesti. Miehet eivät merkitse minulle mitään, sillä omistan jo maailman parhaimman aviopuolison, jonka kanssa seksi on loistavaa.

Tämä nyt ei ollut tarkoitettu miehiä vihaavalle lepakolle.

Vierailija
19/20 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska p*llun ulkonäköä tai tiukkuutta ei voi päätellä naamasta tai kropasta.

Vierailija
20/20 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei ollut tarkoitettu miehiä vihaavalle lepakolle.

Miksi sulla tuli heti lepakot mieleen, oletko itse homo? Olen kuule ihan miehen kanssa naimisissa enkä tuollaisen itkupillivässykän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän