Onko ennustajaa paikalla?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Parantuuko rahatilanteeni? Pääsenkö muuttamaan uuteen asuntoon? Kiitos suuresti jos vastaat!
Ihan lähiaikoina ei muutosta ole tulossa rahatilanteeseen. Muuttoa on parempi lykätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkejä hankalaan tilanteeseen töissä?
Tarkoitatko sitä pinnalla ollutta kysymystä työyhteisössä vai niitä omia epäilyksiäsi?
Työ ei ole minulle luonteva, sopiva, mutta ymmärrän olevani siellä jotain oppiakseni.
Nyt on luvassa haaste.Mietin myös milloin pääsisin tekemään ns. omaa työtäni.
Tiedät hyvin, että selviät lopulta haasteesta kunnialla. Jos osaat tarttua oikeisiin mahdollisuuksiin positiivisella ja rohkealla mielellä ja muistat samalla ystävällisyyden voiman kaikkia kohtaan, oletvunelmatyösi parissa jo syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
En ole "ennustaja", mutta olen parantaja/selvänäköinen. Mitä mietit?
Et ole kumpaakaan. Olet pelkkä huijari jos tosissani niin väität. Ja tietenkin yksi vi t un paskiainen jos hölmöiltä keräät rahaa valehtelullasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkejä hankalaan tilanteeseen töissä?
Tarkoitatko sitä pinnalla ollutta kysymystä työyhteisössä vai niitä omia epäilyksiäsi?
Työ ei ole minulle luonteva, sopiva, mutta ymmärrän olevani siellä jotain oppiakseni.
Nyt on luvassa haaste.Mietin myös milloin pääsisin tekemään ns. omaa työtäni.
Tiedät hyvin, että selviät lopulta haasteesta kunnialla. Jos osaat tarttua oikeisiin mahdollisuuksiin positiivisella ja rohkealla mielellä ja muistat samalla ystävällisyyden voiman kaikkia kohtaan, oletvunelmatyösi parissa jo syksyllä.
Kiitos vastauksesta. Tilanne on kuitenkin sellainen, missä tarvitaan ennen kaikkea lujuutta ja jämäkkyyttä. Kykyä puuttua yhtäkkiä esiintuleviin tilanteisiin oikealla tavalla.
Ja olen todellakin sellaisessa tehtävässä, jossa tunnen olevani lähes kaikin mahdollisin tavoin mukavuusalueeni ulkopuolella. En saa ikään kuin mistään tukea tekemiselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole "ennustaja", mutta olen parantaja/selvänäköinen. Mitä mietit?
Et ole kumpaakaan. Olet pelkkä huijari jos tosissani niin väität. Ja tietenkin yksi vi t un paskiainen jos hölmöiltä keräät rahaa valehtelullasi.
Se että et ole yhteydessä omaan sisäiseen intuitioosi ei tarkoita etteikö joku muu herkempi ja empaattisempi henkilö voisi olla. Oikeassa selväköisyydessä ei ole kyse mistään yliluonnollisesta ennustamisesta, vaan sisäsyntyisen intuition eli ns. kuudennen aistin käytöstä.
Olet selvästi täynnä vihaa ja vaikeita tunteita, syvää pettymystäkin ja ehkä pelkoa, kun tunnet tarvetta tulla haukkumaan vieraita ihmisiä asioista, joita et heistä edes todellisuudessa tiedä.
Vaikka voisin, en ole vielä tähän päivään mennessä rahastanut ketään palveluillani.
Ja kuten näet, kukaan ei ole vielä uskaltautunut antamaan tarkentavia tietoja itsestään, jotta voisin rehellisesti kertoa aavistuksistani heille. Tämä on yleistä ja johtuu siitä, että useat ihmiset eivät edes halua kuulla totuutta, vaan hakevat "ennustajilta" eli lämpimikseen puhuvilta huijareilta vain pelkkää pinnallista emotionaalista tukea ja hyväksyntää omille hyville/huonoille valinnoilleen.
Minä en ole sellainen "ennustaja", vaan toimin puhtaalla omatunnolla oikean intuition ohjaamana.
Lisätietoja, tuntomerkkejään nyt ei tälle pslstalle kovin mielellään kirjoittelisi.
Vierailija kirjoitti:
Lisätietoja, tuntomerkkejään nyt ei tälle pslstalle kovin mielellään kirjoittelisi.
Ymmärrettävää, mutta sitten on vähän turha kysellä aidoilta näkijöiltä mitään. :)
Löydänkö sopivaa miestä parisuhteeseen tänä vuonna?
Näkisitkö mitään minun orastavasta suhteenpoikasesta nuorempaan mieheen?
Miten käy? Vai onko oikeampi suunta joku muu mies? Joku, jota olen ajatellut, vai ihan joku muu? Olen taas niin hukassa enkä tiedä mitä ajatella ja kehen luottaa...
N37
Mitä näät työhöni, opiskeluihini(saanko opiskelupaikkaa), parisuhteeni laita entä tulenko koskaan löytämään ystävää/ystäviä? Tällä hetkellä tuntuu tosi irralliselta, sillä en oikein kuulu mihinkään.
Kysymyksiä riittäisi, mutta vastauksia ei kuulu.
Älä hätäile parisuhteen kanssa. Nyt ei ole oikea aika eikä oikea henkilö. Opiskelua kannattaa jatkaa.