Onko ennustajaa paikalla?
Kommentit (34)
Minullakin olisi. Kannattaako yrittää naimisissa olevaa miestä? Tunteeni kertovat, että kyllä, mitä mieltä on ennustaja?
En ole "ennustaja", mutta olen parantaja/selvänäköinen. Mitä mietit?
Vinkkejä hankalaan tilanteeseen töissä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ap
Vierailija kirjoitti:
En ole "ennustaja", mutta olen parantaja/selvänäköinen. Mitä mietit?
Anteeksi tungettelu, mutta selviänkö?
Odotas... olenkohan minä ennustaja? Kyllä minä taidan olla? Kyllä minulla on sellainen kutina, että olen ennustaja? Tai sitten se viimeviikon baaripokaus jätti jotain terveisiä...
Minulla on kykyjä. Mikä painaa mieltäsi?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko sitä pinnalla ollutta kysymystä työyhteisössä vai niitä omia epäilyksiäsi?
Jos täällä on näkijä, voisitko kertoa, hakiko poikani oikealle alalle yhteishaussa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi tietää sinusta jotain enemmän, jotta saisin ns. yhteyden. Yleensä pyydän kuvaa, mutta tässä se tuskin onnistuu. Voisitko kertoa hieman tarkentavia lisätietoja itsestäsi, esim. sukupuoli, syntymäaika, ruumiinrakenne, silmien ja hiusten väri, ammattiala?
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä on näkijä, voisitko kertoa, hakiko poikani oikealle alalle yhteishaussa.
Minusta näyttää hienolta alulta. Tulee vielä yllättäviä käännöksiä elämässä, mutta tuosta on todella loistava lähtö luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Ala ei ole oikea eikä poikaa kiinnostava. Haki koska halusi miellyttää vanhempiaan. Hakeutuu myöhemmin oikealle alalle.
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin usein luullaan (ja monet epärehelliset "näkijät" antavat ymmärtää) tällaisia asioita ei voi suoraan nähdä vaikkapa anonyymien keskustelupalstojen kautta. Tarvitaan aina ensin jonkinlainen yhteys, joka yleensä tapahtuu juurikin kuvan ym. esitietojen avulla. Jos haluat, voit toki antaa samat tiedot itsestäsi ja pojastasi, mitä pyysin jo tuossa aiemmin toiselta kysyjältä. Sittenkään vastaukseni ei tule olemaan täysin varma, mutta pystyn sentään näkemään jotain. Kuvien kanssa kaikki tapahtuisi hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin olisi. Kannattaako yrittää naimisissa olevaa miestä? Tunteeni kertovat, että kyllä, mitä mieltä on ennustaja?
Tästä tulisi suuri pettymys. Mies ei ole niin ihana kuin nyt luulet. Kotityranni tyyppinen. Mukava seuramies muuten.
Parantajalle kysymys. Lähteekö paino laskuun, kun lopetan neuroleptit jotka lihottaa?
Haluaisin tietää, miten minun käy parisuhde ja opiskelu/työ rintamalla?
Kiitän etukäteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko sitä pinnalla ollutta kysymystä työyhteisössä vai niitä omia epäilyksiäsi?
Työ ei ole minulle luonteva, sopiva, mutta ymmärrän olevani siellä jotain oppiakseni.
Nyt on luvassa haaste.
Mietin myös milloin pääsisin tekemään ns. omaa työtäni.
Parantuuko rahatilanteeni? Pääsenkö muuttamaan uuteen asuntoon? Kiitos suuresti jos vastaat!
Vierailija kirjoitti:
Parantajalle kysymys. Lähteekö paino laskuun, kun lopetan neuroleptit jotka lihottaa?
Eikös sen kerro järkikin että lähtee..?
Onko? Olisi kysyttävää.