Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatteko gangsta rapin ystävät sanoa, että mikä siinä genressä teitä eniten miellyttää?

Vierailija
16.03.2019 |

Olen pelkkänä korvana.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen myös trappia ja muutakin hiphop-musaa.

Ehkä viehätys osin tulee siitä, että se on niin erilaista kuin mitä olen kuunnellut koko pitkän ikäni. Olen aikoi ani ollut progefani, myöhemmin hevidiggari.

Nyt muutaman vuoden olen aktiivisesti kuunnellut vain rappia/trappia.

Olen innoissani, kun yht'äkkiä eteeni aukeni uusi musamaailma ja sadoittain hyviä artisteja.

Genreen pääsin kunnolla sisälle parin kuukauden ihmettelyn ja totuttelun jälkeen.

Eihän se heti aukea, kun aivot on urautuneet ihan muunlaiseen äänmaailmaan.

Jotkin kappaleet ovat enimmäkseen monotonista, muutaman sanan toistoa. Silti niissä on jotain hypnoottista. Tai niinhän toisto vaikuttaa: se vangitsee. Mumina tai muuten epäselvät sanat ei myöskään haittaa. Usein tsekkaan erkkseen lyriikat kumminkin, jos muuten diggaan biisistå.

Suomalaisia en kuuntele kuin yhtä.

Ei oikea räppi ole millään tavalla monotonista, päinvastoin, sanoja on kokoajan.  Kuuntelisit kunnon räppiä :D

Sanoja riittää joo. Entäs se musiikki?

Niin mitä siitä? Hyvässä räppibiisissä on hyvä biitti

Niin? Hyvä biitti on Protoolsissakin. Mutta entä se musiikki? "Niin mitä siitä?" Niinpä. Sitä ei juuri ole.

Ok, ootkin vain vammainen

Vierailija
42/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kamalaa jos jotkut tykkää gangsta räpistä. Pitäiskö sua miellyttää ja olla kuuntelematta. Voi vttu oikeesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slowed bass, toimii 👌

Vierailija
44/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä viehätys osin tulee siitä, että se on niin erilaista kuin mitä olen kuunnellut koko pitkän ikäni. Olen aikoi ani ollut progefani, myöhemmin hevidiggari.

Olen innoissani, kun yht'äkkiä eteeni aukeni uusi musamaailma ja sadoittain hyviä artisteja.

Genreen pääsin kunnolla sisälle parin kuukauden ihmettelyn ja totuttelun jälkeen.

Jotkin kappaleet ovat enimmäkseen monotonista, muutaman sanan toistoa. Silti niissä on jotain hypnoottista. Tai niinhän toisto vaikuttaa: se vangitsee. Mumina tai muuten epäselvät sanat ei myöskään haittaa. Usein tsekkaan erkkseen lyriikat kumminkin, jos muuten diggaan biisistå.

Ei oikea räppi ole millään tavalla monotonista, päinvastoin, sanoja on kokoajan.  Kuuntelisit kunnon räppiä :D

Niin? Hyvä biitti on Protoolsissakin. Mutta entä se musiikki? "Niin mitä siitä?" Niinpä. Sitä ei juuri ole.

Hehheh. Katsopa mikä tahansa video, jossa joku räppäri esiintyy ja mieti sitten, kuka eniten vaikuttaa vammaiselta. Toisaalta moni ihan terve apina kyllä näyttää aika samanlaiselta elehtiessään.

Vierailija
45/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehheh. Katsopa mikä tahansa video, jossa joku räppäri esiintyy ja mieti sitten, kuka eniten vaikuttaa vammaiselta. Toisaalta moni ihan terve apina kyllä näyttää aika samanlaiselta elehtiessään.

Oon kattonut aika monta hyvää räppivideota.

Vierailija
46/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No fiilistelen lähinnä vanhempaa west coast -räppiä. Mikä siinä vetoaa? Kai se on se uho ja alistetun osapuolen kapina auktoriteetteja vastaan, ihan kuin minäkin. Pystyn samaistumaan siihen maisemaan täysin, olen sielultani gangsta. Näin se vain on.

East coast bitch!!! :D

Vierailija
47/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa lisää artisteja, mäkin haluan kuunnella räppiä

Vierailija
48/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ne osaa sanoa. Mutta sellaisen mielipiteet, joka pitää räppiä parhaana musiikkina, eivät vaikuta kovin järkeviltä, jos musiikista on kyse.

Jos mun mielestä räppi on parasta musiikkia, niin miksi mä en ole järkevä? Koska sä et tykkää siitä?

Vierailija
49/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Slowed bass, toimii 👌

Tuo on poppia eikä räppiä

Vierailija
50/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva kuunnella jotain, mikä on niin kaukana omasta elämästä. Jotain erilaista. Elää hetki biisin mukana jonkun muun, todellisen tai keksityn hahmon elämää.

Vierailija
51/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa lisää artisteja, mäkin haluan kuunnella räppiä

Vierailija
52/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kuunnella sellaista kuntoilumusiikkina, englannninkielistä en kuuntele vaan sellaista kieltä, mitä en ymmärrä. Energia ja oma mielentila.

Vierailija
53/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ville kalliosta - massit takas, siltikin pajareis jne. Asenteen takia kuuntelen en koska olisin samaa mieltä

Vierailija
54/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snoop Dogg: Who Am I (What’s My Name)?

https://m.youtube.com/watchv=2soGJXQAQec&t=157s

Vierailija
55/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryysyistä rikkauteen. Siitähän tuo kaikki alkoi.

Vierailija
56/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
57/58 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flow. Jota on jokaisessa musiikkilajissa. Itse tykkään nostaa energiatasoani nopealla ja iskevällä ja samalla se rauhoittaa.

Sanoituksille lähinnä hymähdän. Kokonaisuus ratkaisee. Soljuvaa, pieniä tärppejä ja kikkoja. Pyörteitä ja klinklank...

Vierailija
58/58 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä en pidä mistään "genrestä" jossa esineellistetään nainen ja muutenkin tuodaan esiin tiettyjä mielenterveys/päihdeongelmia.

Näitä gangstabangeja voi käydä tsekkaamassa aikuisviihde(?)osastolta. Sellaisia rap(e)-videoita. Oxu vieköön.

Sellaista genreä.

Kun antaa pikkusormen...

Musiikkihan itsessään ei ole syntipukki mihinkään. Ihminen itse valitsee. Ja kyllähän musiikki auttaa moneenkin vaivaan.

Mut huumeet, naisten alistus ja muu turha öyhötys... Nou tänks.

Paa lippis väärinpäin ja heti oot tiukka räppistara.

Monen kaupan mukana tulee ikäviä kylkiäisiä.

Who? Me! (lausuttakoon vaikka huu me)

Sweet dreams are made of thieves who am I to disagree...🤑😝😴😴😴

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi