Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ihan säälittävä: mies ei kosketa ja melkein itken kun lapset kiipeilevät päällä

Vierailija
16.03.2019 |

Mies ei kosketa, paitsi jos haluaa seksiä.
Kun lapset sitten haluavat kiipeillä mun päällä tai leikkiä parturia ym niin tajuan kuinka kaipaan kosketusta. Seksistä vapaata kosketusta, hellyyttä, läheisyyttä, lämpöä. Tänään melkeen itkin kun tytär (5v) kaverinsa kanssa halusi leikkiä että minä makasin maassa ja he olivat lääkäreitä, jotka nukuttivat, koputtelivat, rokottivat ym.
Tosi surullista.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En pihtaa. Toivoisin enemmän miehen läheisyyttä. Yritän huomioida. Tuntuu ettei mikään riitä. Ikuinen odottaminen. Neuvoja?

Vierailija
2/21 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen eroa. Suurimpana syynä juuri tuo läheisyyden puute. Ole sanonut ihan suoraa, että jos mies ei kosketa minua muulloin kuin halutessaan seksiä, koen että hän ei rakasta minua (ei myöskään sano sitä). Kun koen ettei rakasta, miksi jäisin.

Mieluummin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, että keskeytän, mutta itselleen kirjoittelu ei muuta asiaa.

Vierailija
4/21 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä elin vuodesta toiseen hellyys pulassa ja sen lisäksi vielä seksin puutteessa !!

Kummallekkaan mies ei mitään tehnyt!

Lopulta lopetin puhumisen ja luovutin siitä hetkestä lähtien olin ainavain vihaisempi ja vihaisempi! aina välillä puhuin, pyysin itkin. Lopulta vaan raivosin kun oli pahaolla.

Mies jätti! Mitään sanomatta. Hylkäs samalla lapsenkin. Mutta tottakai minä olen narsisti !

Pahinta on että hylkäsi lapsenkin ja että edelleen ikävöin vaikka yli vuosi mennyt. Jos ajattelisin itseäni , En eläisi ja rämpisi päivästä toiseen. Mutta pakko ajatella lasta. En voi satuttaa häntä.

Mun neuvo on varaa aika tunnekeskeiseen pariterapiaan ja pyydä mies mukaan,jos ei tuu mee ite. Vielä on toivoa että suhteenne saa pelastettua ilman että sun pitää luopua hellyydestä.

Vierailija
5/21 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käytettävissä hellittelylaastarisuhteeseen.

M

Vierailija
6/21 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Älkää nyt tuon takia erotko!! Minä olen itse vetäytyvä. Kun olen väsynyt, haluan helposti olla yksin. Lapset vaatii osansa hellyydestä, töissä päiväkodissa joku on iholla jatkuvasti. Aina en enää jaksa kotona. Samoin jos miehen käytös ärsyttää, vetäydyn kauemmas. Meillä mies kaipaa hellyyttä. Häntä ahdisti halaamattomuus. Seksi aina ollut kunnossa.

Todella vaikean jakson jälkeen olemme opetelleet, minä menemään kainaloon, viereen. Ja sen myötä olen huomannut kuinka hyvää se halaus tekeekään. Ja mies on oppinut pyytämään, tule viereen! Ja jos olen kiukkuinen, on oppinut tulemaan halaamaan. Ja minä olen opetellut että pysähdyn siihen halaukseen. Siinä ihan kuin sulaa kaikki paha pois.

Mitä tällä sekavalla kirjoituksella yritän sanoa: PUHUKAA! Halatkaa itse. Menkää viereen. Sanokaa mitä haluatte. Älkää antako perheen hajota moiseen asiaan.

Meidän perhe melkein hajosi ennen kuin opittiin. Ennen kun minä ymmärsin mikä on tärkeää!

Vierailija
7/21 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu!!! Kerro sille miehellesi miltä susta tuntuu! Ei se osaa ajatuksia lukea.

Vierailija
8/21 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että. Älkää nyt tuon takia erotko!! Minä olen itse vetäytyvä. Kun olen väsynyt, haluan helposti olla yksin. Lapset vaatii osansa hellyydestä, töissä päiväkodissa joku on iholla jatkuvasti. Aina en enää jaksa kotona. Samoin jos miehen käytös ärsyttää, vetäydyn kauemmas. Meillä mies kaipaa hellyyttä. Häntä ahdisti halaamattomuus. Seksi aina ollut kunnossa.

Todella vaikean jakson jälkeen olemme opetelleet, minä menemään kainaloon, viereen. Ja sen myötä olen huomannut kuinka hyvää se halaus tekeekään. Ja mies on oppinut pyytämään, tule viereen! Ja jos olen kiukkuinen, on oppinut tulemaan halaamaan. Ja minä olen opetellut että pysähdyn siihen halaukseen. Siinä ihan kuin sulaa kaikki paha pois.

Mitä tällä sekavalla kirjoituksella yritän sanoa: PUHUKAA! Halatkaa itse. Menkää viereen. Sanokaa mitä haluatte. Älkää antako perheen hajota moiseen asiaan.

Meidän perhe melkein hajosi ennen kuin opittiin. Ennen kun minä ymmärsin mikä on tärkeää!

Ei se puhuminenkaan aina auta. Meillä mies kielsi, että mitään ongelmaa oli edes olemassa. Yritin useamman kerran. Kun viimein otin eron, yllättyi täysin. Eri 

Vierailija
9/21 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma ettet vaan halua jättää miestäsi mutta et uskalla? Yrität etsiä syytä miehestä, jotta voisit helpommin jättää hänet?

Ota vastuuta omasta hyvinvoinnista

Vierailija
10/21 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu!!! Kerro sille miehellesi miltä susta tuntuu! Ei se osaa ajatuksia lukea.

Olen sanonut ihan suoraan, pyytänyt, itkenyt, selittänyt, ollaan käyty terapiassa ja terapeutti on sanonut miehelle että keskimäärin naiset tarvitsevat enemmän kosketusta, että esim. seksi sujuu. ja olen näyttänyt erilaisia lehtijuttuja läheisyyden tarpeellisuudesta.

Viikon, kaksi asiat ovat paremmin mutta aina mies palaa takaisin samaan.

Vierailija
11/21 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalta lukea tällaista kun itse oon taas se jota ahdistaa liika läheisyys ja mies haluaisi koko ajan olla iholla, silittelee, ottaa kädestä kiinni bussissa, pussailee, ottaa kainaloon, vetää kiinni nukkumaan... Yleensä aivan ihanaa mutta jos on väsynyt tai stressaantunut, kuten olen nyt, liika läheisyys vaan ärsyttää. Mutta paljon parempihan tämä on, kuin ei mitään.

Vierailija
12/21 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yksinhuoltaja. Lapset 7 ja 9 v. Mulle on tullut ihan ahdistus, koska pelkään niin paljon sitä päivää kun lapseni eivät enää halaile ja suukottele ja tule kainaloon sohvalla leffaa katsoessa ja viereen nukkumaan.

Säälittävää, tiedän. Mutta on niin ihanaa kun molemmissa kainaloissa on (yhtä lailla!) hellyyttä kaipaava lapsi. Ollaan tosi tiivis kolmikko, matkustellaan paljon, pelaillaan lautapelejä ja vietetään leffailtoja. Heitetään läppää.

Pelkään tulevaa murrosikää ja erkaantumista niin paljon, että mulle on tullut ihan vauvakuume. Vois lykätä ilman hellyyttä jäämistä jopa kymmenellä vuodella 😂

Vierailija
13/21 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun menet viereen, yrität koskettaa, niin mies jäykistyy suolapatsaaksi, kääntyy pois.

Sitten kun kysyt mikä on, raivostuu ja karjuu että en minä mikään don juan ole! Ihan tavallinen arkipäiväinen kosketus laukaisee tämän. Mene siinä sitten ja halaa!! En uskalla edes ajatella mitä olisi tapahtunut!

Mitä seksiin tulee, sitä oli kaksi kertaa kuussa, ja asiaan käytiin ilman mitään turhia lääppimisiä. Totisella naamalla jyystämistä. No, erohan siitä tuli. Minä hain eroa yksin. Miehen mielestä mikään ei ollut pielessä, olisi jatkanut näin vaikka maailman tappiin. Minulle se ei sopinut.

Vierailija
14/21 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep vähän samaa täällä. Paitsi, että miehen mielestä lääpin sen takia että saisin. Kaikki aloitteet on aina mun tekemiä. Itsetunto täysin nollissa jne. Välillä tietty mies saattaa halata, mutta se on tosi harvinaista. Itse tykkään paljon läheisyydestä ja siitä, mutta ei ole kivaa olla aina se joka tekee kaiken siinä. Asiasta keskusteltu, vaikka kuinka monta kertaa ja mies ns. Uhriutuu ja saa kaiken käännettyä päälaelleen ettei minulle muka mikään riitä. Masentaa toden totta. Käyty pariterapiassa, mutta en usko että toista voi muuttaa. Sen haluavan osapuolen pitäisi vaan tyytyä siihen mitä on tms. On aina terapeuttien vinkki. Tai siis naisen tehtävä on aina tyytyä ja suostua miesten kaikkiin oikkuihin. Ei se ikinä ole toisinpäin. Kyllä salaa aina haaveilen milloin kenestäkin miehestä ja toivon, että tulisi nyt edes joku ja ottaisi kunnolla. Mutta joo aika säälittävää roikkua suhteessa, jossa ei saa oikein mitään. No onhan ne lapset sentään, mutta se on vähän eri juttu. Elämä on surkeaa, mutta kai meissä kaikissa on huonoja puolia. Olisi pitänyt vaan tajuta aiemmin kuinka tärkeä tämä asia on itselle.

Vierailija
15/21 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se puhuminenkaan aina auta. Meillä mies kielsi, että mitään ongelmaa oli edes olemassa. Yritin useamman kerran. Kun viimein otin eron, yllättyi täysin. Eri 

Höpö höpö.

Vierailija
16/21 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies joka on ollut 10v ilman kosketusta ja läheisyyttä. Etköhän sinä selviä. Olet saanut jo enemmän kuin minä tulen saamaan koko elämäni aikana.

T: Kiltti mies

Vierailija
17/21 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep vähän samaa täällä. Paitsi, että miehen mielestä lääpin sen takia että saisin. Kaikki aloitteet on aina mun tekemiä. Itsetunto täysin nollissa jne. Välillä tietty mies saattaa halata, mutta se on tosi harvinaista. Itse tykkään paljon läheisyydestä ja siitä, mutta ei ole kivaa olla aina se joka tekee kaiken siinä. Asiasta keskusteltu, vaikka kuinka monta kertaa ja mies ns. Uhriutuu ja saa kaiken käännettyä päälaelleen ettei minulle muka mikään riitä. Masentaa toden totta. Käyty pariterapiassa, mutta en usko että toista voi muuttaa. Sen haluavan osapuolen pitäisi vaan tyytyä siihen mitä on tms. On aina terapeuttien vinkki. Tai siis naisen tehtävä on aina tyytyä ja suostua miesten kaikkiin oikkuihin. Ei se ikinä ole toisinpäin. Kyllä salaa aina haaveilen milloin kenestäkin miehestä ja toivon, että tulisi nyt edes joku ja ottaisi kunnolla. Mutta joo aika säälittävää roikkua suhteessa, jossa ei saa oikein mitään. No onhan ne lapset sentään, mutta se on vähän eri juttu. Elämä on surkeaa, mutta kai meissä kaikissa on huonoja puolia. Olisi pitänyt vaan tajuta aiemmin kuinka tärkeä tämä asia on itselle.

*rutistaa*

Jos haluat jutella lisää niin taikuri.78@suomi24.fi kuuntelee sinua.

Vierailija
18/21 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies joka on ollut 10v ilman kosketusta ja läheisyyttä. Etköhän sinä selviä. Olet saanut jo enemmän kuin minä tulen saamaan koko elämäni aikana.

T: Peräkammarin poika

Korjasin kirjoitusvirheesi.

Vierailija
19/21 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T: Peräkammarin poika

Korjasin kirjoitusvirheesi.

Ihan oma asunto on :)

Vierailija
20/21 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käytettävissä hellittelylaastarisuhteeseen.

M

Mie otan,tosin ei OO miestä enää. Puutetta on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän