Rahan ottaminen seksistä
Tiedättekö miten yleistä tuo on nykyään opiskelijoilla tms joilla on pienet tulot?
Omakohtaisista kokemuksista olisin myös kiinnostunut. Onko ollut vaarallisia tilanteita, mukavia tilanteita ja mikä on kk ansio jos satunnaisesti tekee.
Olen harkinnut, mutten vielä uskaltanut kokeilla tuota keinoa.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Mun sugar maksaa ehkä tonnin kuussa. Se on siis asunto ja muuta pientä kivaa kun käydään syömässä jne. Jos siis ajattelee, että vuokraisi sen asunnon jollekin.
Kiihottaako sulla sitten oikeasti jollain tasolla se mies, kun kykenet sen kanssa säännölliseen seksiin tonnista per kuukausi?
Sivusta vaan mielenkiinnosta ihmettelen, en ole siis ap.
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaako sulla sitten oikeasti jollain tasolla se mies, kun kykenet sen kanssa säännölliseen seksiin tonnista per kuukausi?
Sivusta vaan mielenkiinnosta ihmettelen, en ole siis ap.
Ei kukaan ole AP.
Eiköhän jokainen halua seksiä. Jos toinen on mukava ja riittävän mielenkiintoinen niin miksi ihmeessä ei voisi pitää yhdessä hetken kivaa. Ajattelen ehkä liian vapaasti. Erilaisuus on kiihottavaa itsessään. Vaikka jos toinen onkin eri rotua tai jotain. Tai voisin joskus kokeilla naisen kanssa ihan vaan mielenkiinnosta. Ehkä hankalaa niille, jotka ei tykkää seksistä niin paljon. Ehkä se sattuu niitä tai jotain. Itse haluaisin päivittäin.
Ei kannata. Suurin osa seksityöläisistä saa vakavia traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta vaan mielenkiinnosta ihmettelen, en ole siis ap.Ei kukaan ole AP.
Eiköhän jokainen halua seksiä. Jos toinen on mukava ja riittävän mielenkiintoinen niin miksi ihmeessä ei voisi pitää yhdessä hetken kivaa. Ajattelen ehkä liian vapaasti. Erilaisuus on kiihottavaa itsessään. Vaikka jos toinen onkin eri rotua tai jotain. Tai voisin joskus kokeilla naisen kanssa ihan vaan mielenkiinnosta. Ehkä hankalaa niille, jotka ei tykkää seksistä niin paljon. Ehkä se sattuu niitä tai jotain. Itse haluaisin päivittäin.
Ei vapaamielisyys mielestäni liity tähän, enkä siis itsekään pidä seksin myymistä tai sen (eettistä) ostamista moraalisesti arvelluttavana.
Mietin vaan, että jos ja kun suomalainen nainen myy säännöllisesti seksiä noinkin pienestä summasta, niin kai se toinen kuitenkin jollain tasolla sitten kiihottaa?
Itsekin haluaisin seksiä päivittäin tai vähintään useamman kerran viikossa, mutta harvasta miehestä kiihotun eli eipä tässä sitten seksielämää ole.
Siksi tuota mietinkin, että kai se ihminen sitten jollain tasolla kiihottaa, kun siihen kykenet?
Tai sitten varmaan jotkut kiihottuu ihan seksistä itsestään, eivätkä pidä niin tärkeänä kuka se on kenen kanssa sitä tekee?
Että ei oo niin justiinsa, kuka se toinen on?
https://www.vauva.fi/keskustelu/3418623/naiset-kertovat-tama-tarkein-sy…
Vastaukset #3 ja 7. Vaihdannasta on kyse. Työhön vaihtaminen on ok mutta jostain syystä rahaan vaihtaminen ei.
En ymmärrä tätä kaksinaismoralismia. : (
Vierailija kirjoitti:
Siksi tuota mietinkin, että kai se ihminen sitten jollain tasolla kiihottaa, kun siihen kykenet?
Tai sitten varmaan jotkut kiihottuu ihan seksistä itsestään, eivätkä pidä niin tärkeänä kuka se on kenen kanssa sitä tekee? Että ei oo niin justiinsa, kuka se toinen on?
Voisin tehdä hänen kanssaan tätä muutenkin, mutta raha on kiva lisä. Mulla on yksi kaveri joka tekee samaa. Ollaan juteltu ja sama juttu kun pääsee itse valitsemaan kenen kanssa on. En kyllä olisi kenen kanssa tahansa ollenkaa, eikä me varmaan ilman rahaa oltaisi tähän päädytty. Se vaan tavallaan auttoi sen yli, että samoin joo. Jos jos hän ei enää maksaisi niin varmaan jatkaisin suhdetta jollain tasolla kuitenkin.
Mun sugar maksaa ehkä tonnin kuussa. Se on siis asunto ja muuta pientä kivaa kun käydään syömässä jne. Jos siis ajattelee, että vuokraisi sen asunnon jollekin.