Tapaus Madeleine
Jos olet katsonut Netflixistä dokumenttisarjan Madeleine McCannin katoamisesta, vastaa kyselyyn.
Olen aina pitänyt vanhempia syyttöminä, ja dokumentti vahvisti asian.
Kommentit (7)
Mitä hittoa? Ensimmäinen vaihtoehto, Pe dojen kaappaus on hävinnyt! Oliko kielletty sana?
Kuoli unilääkkeen yliannostuksesta vanhempien toimesta. Vanhemmat piilottivat ruumiin, koska pelkäsivät uransa puolesta.
Ensimmäinen vaihtoehto, joka oli todennäköisin, on poistettu. Kiitos av, kysely on pilalla.
Tämäkö auttaa maailman kaapattuja lapsia, tässähän avustetaan rikollisia.
Vierailija kirjoitti:
Kuoli unilääkkeen yliannostuksesta vanhempien toimesta. Vanhemmat piilottivat ruumiin, koska pelkäsivät uransa puolesta.
Katsotko dokumentin? Missä ihmeen välissä tuo piilottaminen olisi tapahtunut? Kaappaaja huumasi lapset, siksi kaksoset nukkuivat metelissä, ja Kate oli lääkärinä huolissaan heidän hengityksestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsotko dokumentin? Missä ihmeen välissä tuo piilottaminen olisi tapahtunut? Kaappaaja huumasi lapset, siksi kaksoset nukkuivat metelissä, ja Kate oli lääkärinä huolissaan heidän hengityksestään.
Olen katsonut vasta poulitoista jaksoa mutta ihanko tosissaan tässä tulee vielä sekin vaihtoehto esiin, että kaappaja olisi huumannut lapset? Kaappajan on pitänyt seurata perhettä pidempään, koska tiesi, että lapset ovat yksin ja tiesi myös, että näitä käysään vähän väliä katsomassa. Kaappaja olisi siis kivunnut ikkunasta sisään, ottanut lapset ja antanut näille unilääkettä. Odottanut niin kauan, että unilääke alkaa vaikuttaa ja sitten kaappaa nämä? Veikkaan edelleen, että vanhemmat ovat koko jutun takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut vasta poulitoista jaksoa mutta ihanko tosissaan tässä tulee vielä sekin vaihtoehto esiin, että kaappaja olisi huumannut lapset? Kaappajan on pitänyt seurata perhettä pidempään, koska tiesi, että lapset ovat yksin ja tiesi myös, että näitä käysään vähän väliä katsomassa. Kaappaja olisi siis kivunnut ikkunasta sisään, ottanut lapset ja antanut näille unilääkettä. Odottanut niin kauan, että unilääke alkaa vaikuttaa ja sitten kaappaa nämä? Veikkaan edelleen, että vanhemmat ovat koko jutun takana.
Mietin kyllä, että voisiko yksi vaihtoehto olla, että unilääkettä onkin antanut jokin muu perheelle tuttu henkilö. Nämä vanhempien kaverit varmasti tiesivät unilääkkeiden mukana olosta. Vai onko se jo vahvistettu, että nimenomaan vanhemmat antoivat unilääkkeitä.
Ei kumpikaan vaihtoehto. Minä epäilen, että hän on kuollut, mutta ei vanhempiensa toimesta.