Käykö kateeksi?
Ostin auton ja toimitussekaannuksen vuoksi sain melkein 11 000 euron varustepaketin tavallaan ilmaiseksi. Hah! Pääsen silläkin rahalla ulkomaille jälleen kerran. Huom. Auton hinta 122 000 euroa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Onnea :)
Kiitos. Mikä auto sulla?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mä en hyväksy saastuttamista.
Hiljaa, köyhä. Mä en hyväksy sunlaisia köyhiä ruikuttajia. Hävettääkö ku ei oo rahaa ees autoon?
Näinkö ne maalaiset ajattelee todella ja kehuskelee?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä veti köyhät hiljaiseksi
Tai sitten ketään vaan ei kiinnostanut päivän porvoolainen.
Revin hiukset päästäni ja leikkaan silmäluomeni irti, sekä laitan tikkuja kynsieni alle Olen niin kateellinen. ;D
Ei käy, en ole kadehtivaa tyyppiä. En oikeastaan edes tiedä, miltä tuntuisi kadehtia jotain.
Kiitos tuestasi valtion kirstuun. 👍
En ole kateellinen noin surkean logiikantajun omaavalle ihmiselle. Miten kaupnapäällisiksi saatu varustepaketti auttaa sinua matkallepääsyssä? Tuon hintaluokan autot ovat jo sen verran harvinaisia, ettei varustepakettia ainakaan tori.fi:ssä saa myytyä.
Ai niin, mutta tämähän olikin provo :)
Ilmaisia lounaita ei ole. Tuo etu minkä sanot saaneesi on otettu kyllä jossain kohtaa huomioon jolloinka tässä tapauksessa myyjä on voitonpuolella, et sinä.
Sääliksi käy hengen köyhyyttäsi. Laitoit ison määrän rahaa ilmastoa tuhoavaan metallihäkkyrään. Voi voi :(
Minulla ei ole autoa,ei ajokorttia ja vähätuloinen,mutta osaan olla iloinen sinun puolestasi:)
Vierailija kirjoitti:
Ei käy, en ole kadehtivaa tyyppiä. En oikeastaan edes tiedä, miltä tuntuisi kadehtia jotain.
Sit sulla ei oo unelmiakaan. Tai fantasioita tai mielikuvitusta. Ei oikee voi kadehtia jos ei oo tavotteitakaan. Köyhillä harvemmin fiksuja tällaisia on. Eikös se oo enemmän sellaista arkista jokapäiväistä taistoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea :)
Kiitos. Mikä auto sulla?
Minulla ei ole autoa,ei ajokorttia ja vähätuloinen,mutta osaan olla iloinen sinun puolestasi:)
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy hengen köyhyyttäsi. Laitoit ison määrän rahaa ilmastoa tuhoavaan metallihäkkyrään. Voi voi :(
Ilman autoo en pysty tekee töitäni. Toisin sanoen sunki tukirahoja tuolla autolla kuljetellaan. Eikstää oo vaa reiluu?
Ihana elämä ja "terve" itsetunto jos täällä pitää kerskua.
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen noin surkean logiikantajun omaavalle ihmiselle. Miten kaupnapäällisiksi saatu varustepaketti auttaa sinua matkallepääsyssä? Tuon hintaluokan autot ovat jo sen verran harvinaisia, ettei varustepakettia ainakaan tori.fi:ssä saa myytyä.
Ai niin, mutta tämähän olikin provo :)
Toimittaja jätti yli kymppitonnin laskuttamatta toimituksen yhteydessä. Paketti siis kiinni autossa. Vai luuletko et nahkapenkit ja ilmastointi tai ajotietokone toimitetaan osissa itse asennettavaksi. 👍😁😆 Ymmärrän sua toki. Eihän sulla oo tämmösistä summista mitään hajua.
Nosto. Ainii. Tuskin teillä on automaattikorttiakaan.
Kyllä veti köyhät hiljaiseksi