Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko siellä ruuhkaisessa marketissa ajatella muitakin?

Vierailija
16.03.2019 |

- Älä tuo koko perhettä kauppaan ellei ole pakko. (suinkaan kaikki EIVÄT ole yksinhuoltajia)
-Älä mene kauppaan pe 18-19 tai la klo 11-14 jos ei ole pakko
- Älä jää juttelemaan KENENKÄÄN kanssa. Tai jos on pakko, tarkista 2s välein ettet tuki kenenkään kulkureittiä.
- Suunnittele reittisi ja toimi ripeästi, älä arvo äläkä laahusta
- Tarkista aika ajoin ettet tuki jonkun toisen kulkureittiä tai pääsyä jonkin hyllyn ääreen
- Jos kaipaat hintatietoa tai apua, mene infojonoon, älä kassajonoon
- Ota kauppakassit kotoa ja autosta mukaan
- Kassajonossa MIETI miten pakkaat tavarat ja missä järjestyksessä ladot ne hihnalle niin että saat pakattua sujuvasti.
- Lado ostokset hihnalle yllämainitussa järjestyksessä
- Kaiva jonossa ollessasi kaiki liput ja laput ja maksuvälineet esille
- plussat&bonukset voi höylätä heti kun esimmäinen tuote on luettu
- maksukortin voi laittaa lukulaitteeseen kassan edelleen lukiessa ostoksia ja sinun pakatessa ostoksia kasseihin
- maksa ripeästi, poistu ripeästi, älä jaarittele
- poistu nopeasti äläkä tuki kulkuväyliä kuittia lukemalla

Nim. KÄÄMIT PALOI TAAS TÄNÄÄN

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun kannattaa tilata ruoka kotiinkuljetuksena.

Vierailija
22/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn la tai su 8.00.Ei ole juoruakat ,riitelijäperheet ja tientukot paikalla vielä.Ainoastaa se risoo että hyllytys on kesken..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yksityiskohtaiset ohjeet saivat yksinkertaiset hyppäämään kiukuissaan näppäimistölle. Tiivistetään vähän, jos ymmärrätte paremmin: Älä haittaa muiden kulkua.

Vierailija
24/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapulan käyttösäännöt unohtui; laitetaan omien ostoksien perään? Ja liukuporrassäännöt samoin; niissä seistäännoikealla ja jätetään tilaa vasemmalle ohittaville

Vierailija
25/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut niin paljon, että en ole yli vuoteen edes käynyt missään kaupassa. Tilaan kaiken tarvitsemani netistä.

Vierailija
26/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Uuno ja suunnittelukyvytön menee ruuhka-aikana markettiin.

Vierailija
27/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä käyn viimeisen tunnin aikana, tänään erehdyin muun aikataulun takia menemään klo13. En tosiaankaan mene taas vuoteen tohon aikaan. Eniten ihmettelen näitä lapsiperheitä ruokakaupassa miksi sinne pitää tulla kahden vanhemman voimin? Eikö yksin pysty? Toinen voisi odottaa autossa niiden lasten kanssa jos toinen on ajokortiton, en keksi yhtään syytä isolle perheelle kaupassa. Enkä vanhuksille, miksi eivät voi käydä ruuhka-ajan ulkopuolella?

ap

Kauppahan on tylsäpäisten ihmisten viihdytyskeskus. Muovitukkaiset äidit eivät kestä kersojaan kotona huutamassa ja saavat irrotettua löysän "miehensä" älyvehkeiden parista kun lähdetään viettämään perheaikaa Prismaan 😂😂 v*ttu miten säälittävää.

Vierailija
28/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä käyn viimeisen tunnin aikana, tänään erehdyin muun aikataulun takia menemään klo13. En tosiaankaan mene taas vuoteen tohon aikaan. Eniten ihmettelen näitä lapsiperheitä ruokakaupassa miksi sinne pitää tulla kahden vanhemman voimin? Eikö yksin pysty? Toinen voisi odottaa autossa niiden lasten kanssa jos toinen on ajokortiton, en keksi yhtään syytä isolle perheelle kaupassa. Enkä vanhuksille, miksi eivät voi käydä ruuhka-ajan ulkopuolella?

ap

Sinä voisit opetella kärsivällisyyttä ja itse mennä ruuhka-ajan ulkopuolella. Maailma ei pyöri juuri sun navan ympärillä, yritä nyt tajuta.

Vierailija
29/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kauppahan on tylsäpäisten ihmisten viihdytyskeskus. Muovitukkaiset äidit eivät kestä kersojaan kotona huutamassa ja saavat irrotettua löysän "miehensä" älyvehkeiden parista kun lähdetään viettämään perheaikaa Prismaan 😂😂 v*ttu miten säälittävää.

No mitä se sun p*rsettäs kutittaa? Onko sun pakko tunkeutua mukaan sinne Prismaan?

Vierailija
30/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siellä pitäisi olla ok laahustaa?

Mulla ainakin sairaus pahentuessaan oireilee suht täydellisenä keskittymiskyvyn puutteena, jolloin siellä menee aikaa eikä kykene pohtimaan kovin montaa muuttujaa kerrallaan. Jollain toisella se ongelma voi olla fyysinen.

Tätähän eivät tosin esim. vakuutuslääkärit ymmärrä. Että ihminen on silloin työkyvytön, jos parin ruokatarvikkeen haku kaupasta vie tunteja...

Mutta tukipäivänä on reipas askel pankkiautomaatille?

Vierailija
31/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siellä pitäisi olla ok laahustaa?

Ole onnellinen terveistä kintuistasi, mikset juokse kaupan läpi? 

Vierailija
32/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No mitä se sun p*rsettäs kutittaa? Onko sun pakko tunkeutua mukaan sinne Prismaan?

Menikö muoviripset rullalle? Istutteko koko perhe kaikki eri huoneissa 😂 hästäg#ihanaakotoilua

Vierailija
33/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne sinulla oli kiire?

Mietitkö, että kaikilla muillakin oli ihan yhtä kiire?

Vierailija
34/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, mä oon luullut olevani jotenkin kiree ja stressaavani turhia, mutta mullahan on ihan leppoisa päänsisäinen elämä ap:n säätämiseen verrattuna. Valitsen ruuhka-aikana kaupan niin, etten mene paikkakuntamme huonosti suunniteltuun markettiin vaan paremmin  järjestykseltään toimivaan, en ota kärryä vaan korin, jota tarvittaessa voi vetää perässä (jos siis olen kaupassa ruuhka-aikana, joskus vaan on pakko, mutta silloin en siis tee mitään viikon ostoksia).

Isojen ostosten ajat taktikoin ja sitten menen isoilla kärryillä. Jos on yllättävä ruuhka (Esim joulun alla, ennen pääsiäistä, juhannusta jne se ruuhka voi kokemukseni mukaan olla myös ei-tyypilliseen-aikaan eli vähän ennakoimattomasti siellä kaupassa ), sitten vaan nautin "tunnelmasta", koska onhan se nyt siistiä, että meillä suomalaisilla menee keskimäärin niin kivasti, että siellä voidaan kukin tungeksia ostamassa mämmiä, rosollia, mitä lie kausituotetta ja kymmeniä purnukoita kaikenlaista muutakin vielä päälle. 

Harvemmin tapaan tuttuja kaupassa, mutta minusta on kiva, että esim. vanhat ihmiset tapaavat ja vaihtavat kuulumisia. Ei ole ongelmaa minulla ohittaa heitä vähän ahtaammastikin, ja joskus tulee siinä ohitustilanteessakin mukavasti jotain rupateltua (siis kyllä, smalltalkaan mummojen kanssa vaikka siitä, että onpas ruuhkaisaa, ja kylläpä on täällä leipäosastolla ihana tuoksu).

Kiitos ap, että avasit ajattelemaan, että mä oon kyllä kehittynyt paljon, siis tuossa sietämisessä. Ja niinä päivinä kun tajuan, etten muuten siedä ihmispaljoutta ja ruuhkaa, kurvaan vain ihan välttämättömimmät jostain minikaupasta/huoltamolta. Kalliimpaa juu, mutta silloin ostan tuotteiden lisäksi mielenrauhaa ja aikaa, ja harvoin tuota joutuu edes tekemään, mutta kiva että olis tarvittaessa mahdollisuus siihenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi