Miksi Panu Rajala ärsyttää niin paljon?
En tule ostamaan, enkä lukemaan hänen kirjaansa. Tuskin tiedän kuka tällainen BB-kirjailija on ja silti hän ottaa päähän. Voi kun lehdet eivät kirjoittaisi siitä niin ei tarvitsisi katsella tuota entisillä vaimoillaan ratsastavaa mimosankukkaa.
Ja kyllä. Pidän Katri Helenasta.
Kommentit (34)
Nyt minua ärsyttää se tieto, että oli jo ollessaan Marjan kanssa aviossa lähennellyt Marjan tytärtä. Nyt uutisoidaan, että Panulle on annettu laajennettu lähestymiskielto, kun "tavallinen" lähestymiskielto ei auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Nyt minua ärsyttää se tieto, että oli jo ollessaan Marjan kanssa aviossa lähennellyt Marjan tytärtä. Nyt uutisoidaan, että Panulle on annettu laajennettu lähestymiskielto, kun "tavallinen" lähestymiskielto ei auttanut.
Siis jo ennen vaimonsa kuolemaa oli tehnyt niin? Oli milloin oli, se tyyppi on sairas.
Kovin arrogantti tyyppi. Kuvittelee itsestään liikoja.
Hän ei varmaan niinkään ärsytä kuin inhottaa. Hän on tehnyt pitkät, rumat jäljet, jotka ennustavat toisiaan. Tämäkin on vain osa jatkumoa. Tätä tulee seuraamaan se, että Panu Rajala yrittää puhua itsensä puhtaaksi teostaan. Niinhän hän jo aloitteli, totesi intiimialueen koskettelun olleen "hyvin lievää". Vain Panu Rajala voi sanoa noin.
76-vuotias pervopapparainen joka haluaa hautaankin pillunhaju sormissa. Siihen saakka on häiriköitävä.
Hänellä on myötäsyntyinen tapa "syödä naisia katseellaan". Siis h-i-t-a-a-s-t-i ylhäältä alas ja alhaalta ylös, pieni vino hymynkare naamassa.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on myötäsyntyinen tapa "syödä naisia katseellaan". Siis h-i-t-a-a-s-t-i ylhäältä alas ja alhaalta ylös, pieni vino hymynkare naamassa.
Hän on ihan tolkuttoman vanha vanhus. Tuskin näkee edes monitehoilla enää. Jokin muistisairaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jo ennen vaimonsa kuolemaa oli tehnyt niin? Oli milloin oli, se tyyppi on sairas.
Ainakin jotain seksipuheita oli ollut, tänään luin. Toivottavasti vaimo ei tiennyt noista.
Ei ärsytä, jos eri tapahtumista irrottautuu eikä jää tutkimaan niitä. Ei kai ole pakko seurata jokaista julkkista.
Rajala on asiallinen henkilö. Olen tavannut hänet kirja-asioissa muutaman kerran ja minulle on jäänyt hänestä hyvin myönteinen vaikutelma.
Pitää soittaa poliisit kun pedo liikkeellä
Ollut aina ärsyttävä, wannabe Klinge.
Snobi pappa jolla on vanhanajan ukon (mitä onkin) tapa katsella maailmaa.