Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Panu Rajala ärsyttää niin paljon?

Vierailija
23.03.2013 |

En tule ostamaan, enkä lukemaan hänen kirjaansa. Tuskin tiedän kuka tällainen BB-kirjailija on ja silti hän ottaa päähän. Voi kun lehdet eivät kirjoittaisi siitä niin ei tarvitsisi katsella tuota entisillä vaimoillaan ratsastavaa mimosankukkaa.

Ja kyllä. Pidän Katri Helenasta.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snobi pappa jolla on vanhanajan ukon (mitä onkin) tapa katsella maailmaa.

Vierailija
22/34 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyspaska, ei sillä mitään tee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minua ärsyttää se tieto, että oli jo ollessaan Marjan kanssa aviossa lähennellyt Marjan tytärtä. Nyt uutisoidaan, että Panulle on annettu laajennettu lähestymiskielto, kun "tavallinen" lähestymiskielto ei auttanut. 

Vierailija
24/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt minua ärsyttää se tieto, että oli jo ollessaan Marjan kanssa aviossa lähennellyt Marjan tytärtä. Nyt uutisoidaan, että Panulle on annettu laajennettu lähestymiskielto, kun "tavallinen" lähestymiskielto ei auttanut. 

Siis jo ennen vaimonsa kuolemaa oli tehnyt niin? Oli milloin oli, se tyyppi on sairas.

25/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin arrogantti tyyppi.  Kuvittelee itsestään liikoja.

Vierailija
26/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei varmaan niinkään ärsytä kuin inhottaa. Hän on tehnyt pitkät, rumat jäljet, jotka ennustavat toisiaan. Tämäkin on vain osa jatkumoa. Tätä tulee seuraamaan se, että Panu Rajala yrittää puhua itsensä puhtaaksi teostaan. Niinhän hän jo aloitteli, totesi intiimialueen koskettelun olleen "hyvin lievää". Vain Panu Rajala voi sanoa noin.

Vierailija
27/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

76-vuotias pervopapparainen joka haluaa hautaankin pillunhaju sormissa. Siihen saakka on häiriköitävä.

Vierailija
28/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on myötäsyntyinen tapa "syödä naisia katseellaan". Siis h-i-t-a-a-s-t-i ylhäältä alas ja alhaalta ylös, pieni vino hymynkare naamassa.

Vierailija
29/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on myötäsyntyinen tapa "syödä naisia katseellaan". Siis h-i-t-a-a-s-t-i ylhäältä alas ja alhaalta ylös, pieni vino hymynkare naamassa.

Hän on ihan tolkuttoman vanha vanhus. Tuskin näkee edes monitehoilla enää. Jokin muistisairaus?

Vierailija
30/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jo ennen vaimonsa kuolemaa oli tehnyt niin? Oli milloin oli, se tyyppi on sairas.

Ainakin jotain seksipuheita oli ollut, tänään luin. Toivottavasti vaimo ei tiennyt noista.

Vierailija
31/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, jos eri tapahtumista irrottautuu eikä jää tutkimaan niitä. Ei kai ole pakko seurata jokaista julkkista.

Vierailija
32/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajala on asiallinen henkilö. Olen tavannut hänet kirja-asioissa muutaman kerran ja minulle on jäänyt hänestä hyvin myönteinen vaikutelma.

Vierailija
33/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää soittaa poliisit kun pedo liikkeellä

Vierailija
34/34 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut aina ärsyttävä, wannabe Klinge.