Eerikan tapaus oli toiveiden täyttymys
Seiska-lehdelle ja muille vastaaville roskajulkaisuille. Viimeinen irtonumero on varmaan jo myyty loppuun, kun kansa on silmät kiiluen haaskalla.
Ja lehdet odottavat vain seuraavaa henkirikosta - mitä törkeämpi sitä parempi myynnille.
Kommentit (5)
Tottahan se on mitä ap sanoo. Ei siihen mitään kyynisyyttä tai ylimielisyyttä tarvita sen toteamiseksi. Seiskan kaltaiset sensaatiohakuiset roskalehdet elävät näillä jutuilla, ihmiset oikeasti ahmivat näitä juttuja todella innokkaasti, levikki kasvaa hullun lailla mitä karmeammasta asiasta on kyse.
Mitä se kertoo meistä ihmisistä?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 15:13"]
Tottahan se on mitä ap sanoo. Ei siihen mitään kyynisyyttä tai ylimielisyyttä tarvita sen toteamiseksi. Seiskan kaltaiset sensaatiohakuiset roskalehdet elävät näillä jutuilla, ihmiset oikeasti ahmivat näitä juttuja todella innokkaasti, levikki kasvaa hullun lailla mitä karmeammasta asiasta on kyse.
Mitä se kertoo meistä ihmisistä?
[/quote]
Niinpä! Taitaa palstan etusivulla vieläkin pyöriä Seiskalehden lukemista käsittelevä ketju. Ja ennen sitä oli ketju, jossa odotettiin Seiskalehden ilmestymistä - ja mikähän juttu kiinnosti, ei tainnut olla Nykäsen avoliittosotkut?
Minua hämmästyttää, miten paljon ainakin tämän palstan perusteella ihmiset tosiaan ahmivat roskalehtiä ja tuollaisia rikosjuttuja, ja sitten esim. täällä päivitellään, että voivoivoi kun itku tuli lukiessa. Hohhoijaa.
Itse olen Seiskalehteä plarannut joskus kampaajan tuolissa ja ihan oikeasti ihmetellyt, kuinka joku moista tilaa tai mille lukijakunnalle se ylipäänsä on tarkoitettu. Erittäin halpaa journalismia, surkeaa suomen kielen käyttöä ynnä muuta.
joo ap ihan totta mitä sanot, tosin myös itsestäänselvää, eikä mitään uutta, näin se on aina mennyt ja menee. ihmiset on uteliaita ja kaipaavat vastauksia ja käsittelevät järkytystään näin. eikä siinä ole mitään pahaa, homma perustuu vapaaehtoisuuteen. hyvä puoli on se että ihmiset tietävät mitä heidä naapurissaan tapahtuu ja tajuavat minkälaisia raakalaisia nämä ihmiset ovat. meillähän rangaistukset on vielä -70 luvun kommunistien määrittelemissä tasoissa ,siellähän ajateltiin että murhaaja on se uhri, enkä tämä tietous näistä raakuuksista luo aikanaan paineita saattaa rangaistuskäytäntö sille tasolle missä se nykyään pitäisi olla
Onneksi vältän näiden lehtien tukemista kun jätän hyllyyn.
Onko ap sun elämä kivaa?
Kuka viihtyy seurassasi?
Mä mieluummin varmaan kuolisin, kuin olisin tuollainen (wannabe?-)inhorealisti kyynikko, valtaväestöä muka parempi ihminen (omasta mielestään siis).