Mikä näistä on kaunein katu?
Kommentit (11)
Nyt jokainen katsoo ensin tulokset ja sitten vasta äänestää eri vaihtoedhtoa kuin muut niin pähkäilijä saa itse pähkäillä mikä katu on kaunein/rumin/hienoin...........
rohkaisen aloittajaa muodostamaan omat mielipiteensä.
Eiks Hellsinkiläisille vois olla oma palsta?
Vierailija kirjoitti:
Oikea "äärettömän hassu" saa on hellsinkiläiset, kuten sinä olet pöndeläinen.
Itse nyt ajattelen että muutan temppelikadulle.
Hyi hitto, kuinka ankea tuo Ilmarinkatu. ilmeisesti ap:n suosikkikatu, joka sen ainokaisen äänen saanut. Pelkkiä rumia kivitaloja ja yksi pieni mitäänsanomaton puisto, muuten ei mitään vihreätä. Ahdistais asua tuollaisessa ympäristössä, jossa ikkunasta ei näkyisi muuta kuin vastapäisen talon ruma tiiliseinä.
Onneksi ei tarvi tuossa ylihintaisessa kivikaupungissa asua.
Mechelininkatu?? Ollut rempassa ikuisuuden eikä loppu häämötä
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto, kuinka ankea tuo Ilmarinkatu. ilmeisesti ap:n suosikkikatu, joka sen ainokaisen äänen saanut. Pelkkiä rumia kivitaloja ja yksi pieni mitäänsanomaton puisto, muuten ei mitään vihreätä. Ahdistais asua tuollaisessa ympäristössä, jossa ikkunasta ei näkyisi muuta kuin vastapäisen talon ruma tiiliseinä.
Onneksi ei tarvi tuossa ylihintaisessa kivikaupungissa asua.
En äänestänyt ilmarinkatua. äänestin Museokatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 90 % palstalaisista ei ymmärrä kysymystä, koska eivät tiedä ko. katuja. Vain Hellsinkiläinen voi tehdä tällaisen kysymyksen valintoineen Suomen suosituimmalle palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 90 % palstalaisista ei ymmärrä kysymystä, koska eivät tiedä ko. katuja. Vain Hellsinkiläinen voi tehdä tällaisen kysymyksen valintoineen Suomen suosituimmalle palstalle.
Joo, mä oon helsinkiläisenä samaa mieltä ett aika turha kysely.
up