Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu kurkun kutina?

Vierailija
16.03.2019 |

Mistähän voisi johtua kurkun kutina ja ärsytys? Tammikuusta alkaen on ollut kolme flunssaa, vaikka olen yleensä terve.

Epäilen kärsiväni refluksista, koska joskus närästää. Kurkku on ollut punoittava jo viime vuonna, mutta tuo kutina on uusi oire.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku allergia?

Vierailija
2/5 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia, mul ainakin pähkinät, kaupan omenat, persikat ja luumut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille vastauksista. 

Voikohan pölyallergia oireilla kurkun kutinana? Aloitin tammikuussa siivoojana, joten se voisi sopia ajankohtaan. 

En ole koskaan ennen ollut allerginen millekään. Huomaan kyllä saavani jostain voimakkaan hajuisista kukista silmien kirvelyä ja nuhan oireita. Minulla on ollut 30 vuotta kissoja, joten niille en usko olevani allerginen. Tällä hetkellä meillä ei edes ole kissaa, koska kissani kuoli kesällä. 

Vierailija
4/5 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä pöly,vaan ne siivouskemikaalit.

Vierailija
5/5 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos teille vastauksista. 

Voikohan pölyallergia oireilla kurkun kutinana? Aloitin tammikuussa siivoojana, joten se voisi sopia ajankohtaan. 

En ole koskaan ennen ollut allerginen millekään. Huomaan kyllä saavani jostain voimakkaan hajuisista kukista silmien kirvelyä ja nuhan oireita. Minulla on ollut 30 vuotta kissoja, joten niille en usko olevani allerginen. Tällä hetkellä meillä ei edes ole kissaa, koska kissani kuoli kesällä. 

Ota kisu takas, loppuu kutinat. Oot niin tottunut mirreihin.