Mies uhkaa lähteä, jos otan koiran.Otanko siis koiran?
Olen 40vuotias kahden lapsen kodinhoitaja ammatiltani asutaan kerrostalolähiössä meillä on iso koti 90neliötä.Molemmilla lapsilla omat huoneet.Mies tekee matkatöitä ja tienaa paljon rahaa.Mun ei hirveästi tartte tehdä mitään.Hoidan vanhuksia silloin tällöin vanhan äidin lisäksi.
Kommentit (6)
millä sä sitten siskokulta elät? Joudut pois sieltä lähiöstä,ties vaikka mies pakottaisi sut äitisi luo asumaan..tunnen erään miehen joka riidan tullen vie ex-vaimon aina tämän vanhemmille ns.arestiin.Olivat muslimeja.Heidän perinteeseen kuuluu että huono vaimo viedään takaisin vanhemmille haukuttavaksi.
Juu ja meillä oli sellainen kotiaresti mun ex-muslimi miehen kanssa,että en saanut poistua ilman häntä mihinkään.Piti odottaa että mies tulee töistä kotiin.Joskus pääsin ulos viikon kuluttua.Suomessa laki taikka naapurit ei puutu vaikka tietävät vaimoa pidettävän väkisin kotona perheselkkauksen takia.
Ota äkkiä se koira, ennenkuin mies muuttaa mielensä. Vaadi kirjallisena se, että sitten kanssa häipyy eikä jää nurkkiin pyörimään. Miehillä on tapana lupailla vaan...
Älä, tulee kaikkea kuraa ja karvaa. Siis enemmän kuin miehestä.
Ota! Pääset siitäkin paskiaisesta.