Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ihotautilääkärille mennä keväällä (akne)?

Vierailija
23.03.2013 |

Akneni on aivan järkyvvävässä kunnossa. Aiemmin on syötynä jo pitkät antibioottikuurit ja läträtty voiteet. En tiedä miksi iho rehottaa nyt noin pahasti.

Roaccutani on siis haaveissa. Kannattaako sitä mennä pyytämään näin keväällä? Antavatko siis kesää (aurinkoista aikaa) vasten?

Aiemmin siis on puhuttu että jos iho taas huononee noiden antibioottien jälkeen niin mennään koviin aineisiin. Olen lähes nelikymppinen ja lapset on tehty.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipi kipi lääkäriin ja kunnon lääkkeet peliin. Mielialakin kohenee hurjasti! Eli ei väliä vuodenajalla, Roaccutaniahan syödään usein vuosi, parikin.

Vierailija
2/7 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itse ihotautilääkärillä keväällä, jolloin tehtiin maksakokeet. Lääkkeen sai aloittaa vasta syksyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama vaiva ja suht samanikäinen. Mulla on jo muuhun sairauteen maksaa rasittavia lääkkeitä joten Roaccutan ei käy.

Eilen satuin lukemaan Tiede-lehdestä tutkimuksesta jonka mukaan acidophilus-maitohappobakteerit hillitsevät aknea. Aion syödä nyt niitä, vaikken ihmeitä odota, plaah.

Vierailija
4/7 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lifesta hakemassa hepar sulfuria. Kato toimiiko? Tiedän monta tapausta missä talirauhastulehdukset ovat kuivuneet. Maitohappobakteereista sen verran että kapselimuodossa kannattaisi ottaa. Yhden nielaiset kokonaisena ja toisen jauheena huuhtelet alas. Tämä aamuisin. Saksalainen tyyli joka parhaiten jeesaa.

Vierailija
5/7 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen syönyt Roaa kesälläkin. Annostusta täytyy ehkä hiukan miettiä tarkemmin ja aurinkoa et voi ottaa, mutta se on pieni hinta siitä, että saat ihosi kuntoon! Nyt vaan lääkäriin, niin saat aknen pois päiväjärjestyksestä.

(Ja jos pieni mainos sallitaan, niin Locobase repair auttoi mulla huulten rohtumiseen!)

Vierailija
6/7 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 10:34"]Käy lifesta hakemassa hepar sulfuria. Kato toimiiko? Tiedän monta tapausta missä talirauhastulehdukset ovat kuivuneet. Maitohappobakteereista sen verran että kapselimuodossa kannattaisi ottaa. Yhden nielaiset kokonaisena ja toisen jauheena huuhtelet alas. Tämä aamuisin. Saksalainen tyyli joka parhaiten jeesaa. [/quote]

En löytänyt netistä yhtään juttua tuosta hepar sulfur liittyen acneen...?

Vierailija
7/7 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin kesällä ja olin vielä ulkotöissä. Reilu meikkikerros suojasi naamaa palamiselta. Puolensa siinäkin, ettei kehtaa olla ilman meikkiä :/