Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro viimeöisestä unestasi

Vierailija
16.03.2019 |

Itse en muista mittää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi osio unesta oli sellainen, että olin menossa alas erittäin jyrkkiä punaisella samettimatolla päällystettyjä portaita Teatteri-nimiseen tilaan. Mietin, että miksi helvetissä nämä portaat on näin jyrkät, eikä edes kaidetta ollut. Tulin alas ja liukastuin kulmaan kun joku nainen meni horjuen portaita alas juuri ja juuri pystyssä pysyen. Päästyään alas hän hoippuroi ja kaatui taaksepäin lyöden päänsä kiviseinään jääden siihen makaamaan. Minä ja jotkut muut ylhäällä ns. katsojaperspektiivissä olijat huudettiin "Herra Jumala."

Vierailija
2/13 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyi anusexiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin, että ihastukseni aikoo keskittyä musiikintekoon. Mietin, että eihän hän mitenkään musikaalinen ole. Eikä olekaan.

Vierailija
4/13 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun kysyit!

Menin naimisiin lapsuudenkaverini Sannan kanssa. Mulla oli musta, puolipitkä mekko ja hänellä miesten puku. Tanssimme seremonian aikana papin ympärillä hypellen. Tunsin oloni jotenkin hämähäkkimaiseksi tanssin ja vaatetuksen takia. Paikka oli elokuvateatteri ja musiikki jotakin teatraalista.

5/13 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ihan oudon unen, joka päätyi monien vaiheiden kautta tilanteeseen, jossa pussailin ihanan naisen kanssa ravintolassa. Sitten se nainen meni vessaan ja katosi (eli melko realistinen). Nainen ei ollut mitenkään erityisen kaunis, mutta ihastuin häneen palavasti. En tunnista naista. Tosin jotkut väittävät, että unien henkilöt löytyvät elämänhistoriasta vaikka niitä ei muista (voi olla vaikka elokuvakin tms.) Kun heräsin, oli edelleen voimakkaassa rakastumis/ihastumistilassa. Yleensä kerron vaimolle unistani, mutta tätä en taida kertoa...

Vierailija
6/13 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun kysyit!

Menin naimisiin lapsuudenkaverini Sannan kanssa. Mulla oli musta, puolipitkä mekko ja hänellä miesten puku. Tanssimme seremonian aikana papin ympärillä hypellen. Tunsin oloni jotenkin hämähäkkimaiseksi tanssin ja vaatetuksen takia. Paikka oli elokuvateatteri ja musiikki jotakin teatraalista.

Taustatietoja: olin lapsena ihastunut Sannan veljeen ja suunnittelin meneväni naimisiin hänen kanssaan aikuisena. Myöhemmin kuulin, että hän olikin mennyt naimisiin ja tehnyt lapsia jonkun toisen kanssa, joten ehkä Sanna oli lähin korvaaja :c Tosin Sannakin on oikeasti tahollaan naimisissa ja perheenäiti jo.

Vierailija
7/13 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin valkoiset sandaalit. Muuta en enää muista, vaikka aamulla vielä muistin.

Vierailija
8/13 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin käyttää pankkikorttia jollakin lukijalla maksamiseen kunnes huomasin, että se oli nirhitty puolikkaaksi.

Vierailija
9/13 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen, josta pidän alkoi menettää vähitellen muistiaan, unen lopussa luuli vuoden olevan 2006

Vierailija
10/13 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se eilinen ampumisjuttu vaikutti tietty heti mun uniin. Miten suojelisin itseäni kamaluuksilta?

Vierailija
11/13 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tehdä koulutehtäviäni, mutta en saanut millään niitä tehtyä.

Vierailija
12/13 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä minun oli oluut pakko mennä naimisiin siskoni miesystävän kanssa. Tähän liittyi jotain juridisia seikkoja, tyyliin maastakarkoitus jos mies ei ole naimisissa. Outoa sinänsä, koska siskoni mies on ihan supisuomalainen, unessa ei myöskään selitetty miksei mies voinut mennä suoraa siskoni kanssa naimisiin.

Muutimme siskon miehen kanssa yhteen ja kaikki oli jotenkin kiusallista. Pidän siskon miehestä älyttömästi ja tulemme hyvin toimeen, mutta olemme totaalisen erilaisia. Tämä sitten aiheutti unessakin ongelmia ja kiusaantuneisuutta. Luojan kiitos, uni ei saanut eroottisia sävyjä :D

Vierailija
13/13 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime öistä unta en muista, mutta toissa yönä näin unta, että mut alennettiin töissä. Päätöksen teki jostain syystä mun melkein kymmenen vuoden takainen esimieheni.

Entiseen tehtävääni tuli tilalleni tyyliin joku hänen vaimonsa siskon mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän