Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää kahvin tuputtajat -muita?

Vierailija
22.03.2013 |

Aina keitetään kahvit kysymättä, haluaako joku juoda. Oletetaan, että tämä meidän sumppi on just se, mikä maistuu aina kaikille. Joskus kaadetaan jopa valmiiksi kuppiin. MINÄ EN JUO KAHVIA!

Mikä ihme se on, että osa porukasta kuvittelee, että heidän tapansa elää, syödä, juoda ja naida on se ainoa oikea. Ja kaikki muut on nipoja, hienostelijoita, pervoja, nirppanokkia yms.

HALOO. Relatkaa ihan vähän älkääkä vetäkö hernettä nenään joka ikisestä asiasta, jonka joku tekee toisin kuin te. Jos veden keittäminen teetä varten on ylivoimaista, niin sanokaa, että nyt ei teetä tule, jos ei kahvi kelpaa. Jos hyvin käy, toista kertaa ei pyydetä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tuosta teestä toisessa ketjussa tarpeeksi keskusteltiin. Olisit mennyt sinne etkä turhaan tehnyt omaa aloitusta. Mä itse olen vannoutunut kahvinjuoja. Inhoan teetä yli kaiken. Toki laitan veden kiehumaan jos joku nyt sitä teetä välttämättä haluaa, ja pysyn sitten mahdollisimman kaukana siitä ihmisestä etten näe sitä litkua ja haista sen hajua.

Vierailija
2/3 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Suurin osa tuttavista tietää, että juon vain teetä. Jos teetä ei ole, juon vettä, ja se nolostuttaa isäntäparia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 20:08"]

Johan tuosta teestä toisessa ketjussa tarpeeksi keskusteltiin. Olisit mennyt sinne etkä turhaan tehnyt omaa aloitusta. Mä itse olen vannoutunut kahvinjuoja. Inhoan teetä yli kaiken. Toki laitan veden kiehumaan jos joku nyt sitä teetä välttämättä haluaa, ja pysyn sitten mahdollisimman kaukana siitä ihmisestä etten näe sitä litkua ja haista sen hajua.

[/quote] Miten suhtaudut britteihin, japanilaisiin ja muihin teekulttuureista tuleviin? Kierratko kaukaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi