Uuuh, mikä sisustus! Kelpaisiko sinulle?
Kommentit (26)
en sisustaisi itse asuntoa tuollaiseksi mut kyl mä tuossa asua pystyisin.
Ihana asunto! Pikkaisen liikaa tauluja minun makuuni, sijoitettu vähän lähelle toisiaan. Mutta muuten tykkään tyylistä. Ja ne lisäjutut, joita ovat kiinnittäneet seiniin, jotka luo sellaista vanhan kivitalon henkeä, ovat hienoja! Etenkin se trompleoil-maalaus takaseinällä.
Mistäköhän noita pylvään oloisia juttuja saisi hankkia, joita niillä on seinissä?
On kyllä käytetty suomalaisittain epätyypillisiä krumeluureja. Mutta ehkä jos maalaisi pääosin valkoiseksi ja sisustaisi modernin yksinkertaiseksi, voisi syntyä ihan kiva yhdistelmä. Jotenkin vaan tuo asunnon sisusta ei istu yksiin rakennuksen ulkoisen olemuksen ja rakennusvuoden kanssa...
Ap
Tykkään, vaikkakin omassa kodissa karsisin esillä olevia tavaroita aika runsaasti.
Onkohan tuo joku suvun vaakuna tuolla seinässä olohuoneessa?
Onpa täynnä kaikkea. Ei ole makuuni. Ei ole toisaalta niin paha, että kiinnittäisi erityisesti huomiota. Käytävä oli vähän paremman näköinen kuin muu kämppä.
Ei ollenkaan minun makuuni. Keittiö ja kylppäri kipeästi remontin tarpeessa, kauheat tapetit, liikaa tauluja ja muita krumeluureja, ja huonekalutkin liian vanhanaikaiset.
Tuosta saisi tiputtaa sellaiset 50-60 tonnia hinnasta pois, että jäisi rahaa remontointiin mieleisekseni. :)
Ei, en ostaisi tuollaista asuntoa. Remontin tarve olisi liian suuri että jaksaisin ryhtyä siihen.
Tuohan on ihan söpö! Huomaa kyllä, että asunnossa on elänyt hieman vanhempaa väkeä, ehkä 70 + pariskunta?
Ei ole ollenkaan minun tyyliseni, mutta jollakin tavalla asunnosta tulee aika sympaattinen vaikutelma :)
Siis aivan ihana!! Se lammastaulu (jos oikein näin) seinässä on ihana!
Oliskohan romaniperheen asunto? Heikäläiset tykkäävät vähän tuontyylisestä. Siistiähän tuolla on, sekin vois viitata romaneihin.
Keittiö ei oikein vastannut muun asunnon tyyliä, eikä oikein kylppärikään, muuten tosi hieno.
Voi taivaan vallat mikä sisustus :) Aika "raskaan" näköistä. En vois kuvitellakaan asuvani tuossa. Uskon että kyseessä vanha pariskunta tai romaaniperhe.
Osittain lumoava, mutta kaipaa päivitystä.
Voisin kuvitella tuonne vanhempani asumaan (60-vuotiaita). Just heidän tyylinen - siks kotoinen. Mut oman perheeni koti aivan toisenlainen.
En taitaisi pystyä tuolla asumaan. Sinänsä hassua, koska kyllä pystyisin varmasti asumaan rokokoo-tyylisessä vanhassa kartanossa. Tuolla pienessä kerrostaloasunnossa tuo kaikki on vaan jotenkin kuin jonkun näytelmän kulissit.
Vähän harmi sinänsä, että tuo todennäköisesti menee uusiksi. Heti näkee että tuo on toteutettu todella tarkkaan miettien joka yksityiskohta.
tästä tuli mieleen pappa-vainaani naisystävän asunto. Hän oli erittäin tyylikäs ja herttainen vanha rouva. Mulle tuo tyyli ei sitten taas sovi lainkaan. En suoraan sanottuna voisi asua noin sisustetussa asunnossa muuten kuin tilapäisesti. En osaisi rentoutua ja pelkäisin koko ajan, että napero rikkoo jotain kallista.
tästä tuli mieleen pappa-vainaani naisystävän asunto. Hän oli erittäin tyylikäs ja herttainen vanha rouva. Mulle tuo tyyli ei sitten taas sovi lainkaan. En suoraan sanottuna voisi asua noin sisustetussa asunnossa muuten kuin tilapäisesti. En osaisi rentoutua ja pelkäisin koko ajan, että napero rikkoo jotain kallista.
Aika veikeä:)