Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa

22.03.2013 |

Hei, en tiennyt kenelle puhua asiasta, mihinkään lääkärille enkä psykiatrille pysty meneen kun ei ole varaa.
Elikkä mieheni on raitistunut alkoholisti, meillä on kolme lasta, olemme olleet yhdessä 20 vuotta, mies joi melkein päivittäin ensimmäisen kymmenen vuotta, sitten raitistu, nyt alkanut ahdistaan kun saa joka paikasta lukee että kaikki miehet pettää joskus että onkohan miehenikin pettänyt minua ryyppyaikana.
Kerran kysyin mieheltäni pettikö se minua ryyppyaikana, se suuttui ja alkoi huutaan että kenen kanssa se olisi pettänyt. Asia kumminkin on ruennut vaivaamaan minua päivittäin, enkä tiedä mitä voisin tehdä että pääsen ahdistuksesta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit lopettaa tuon pettämisasian pyörittelyn mielessäsi. Lopettaa sen ajattelun heti kun taas niitä ajatuksia nousee. On voinut pettää tai sitten ei ole pettänyt, se on mennyttä. Turha sitä murehtia. Nyt eteenpäin puhtaalta pöydältä, kun viinapirustakin on kerran mies eroon päässyt!

Vierailija
2/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun se olisikin niin helppoa:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ryyppäätkö ite

Vierailija
4/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut 17 vuotta ilman alkoholia, kun aloin odottaan esikoista.

Vierailija
5/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Mirjasdiina" time="22.03.2013 klo 15:41"]

olen ollut 17 vuotta ilman alkoholia, kun aloin odottaan esikoista.

[/quote]

onnittelut siitä sulle

Vierailija
6/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis lopetin ryyppämisen kun aloin odottaan esikoista.

Vierailija
7/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uskomatonta tehdä ongelma tuollaisesta asiasta. Itsekin alkoholistin vaimona olisin niin onnellinen siitä, että mies raitistuisi, että millään vanhoilla tapahtumilla ei enää olisi mitään merkitystä. Sulla on raitis mies, kolme lasta ja perhe-elämä. Mitä ihmettä sä murehdit asioita, jotka on ehkä tapahtunut 10 vuotta sitten? Mitä väliä sillä on? Uskomatonta. No, tästä voi vaan päätellä että ongelmien määrä on vakio. JOs oikeita ongelmia ei ole, niin sitten niitä kehitetään.

Vierailija
8/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. :)

Vierailija
9/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti minulla pitäisi olla kaikki hyvin, päähän vaan tulee noita tyhmiä ajatusia.

Vierailija
10/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oli pakko päästä jollekkin puhuun, onneksi täällä on ihmisiä. Tää auttaa paljon. :)

Vierailija
11/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua voi hakea terveyskeskuksen kautta tai kunna mielenterveysosastolta, se on ilmaista, voit googlata niin että laitat oman kunnan nimen ja sanan mielenterveys, sieltä pitäis kyllä tulla paikka mihin voit ottaa yhteyttä. sua ehkä masentaa muutenkin kun vain tämä yksi asia, voit puhua sitten psykiatsin kanssa mahdiollisesta lääkityksestä ja terapiasta. koita nyt sitten hakea itsellesi apua että pääset kiinni parempaan vointiin. ja se on tosiaan ihan ilmaista. niin sanottujen ssri miellialalääkkeiden käyttö on hyvin yleistä ja niillä on yleensä erittäin vähän haittavaikutuksia.

pyydä että joku läheinen auttaa sua jos et itse saa aikaiseksi. jaksamisia

Vierailija
12/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat niin kovasti tietää miehen juoppoajan teoista? Todennäköisesti hän on pettänyt, kun noin suuttui. Hän ei saa tehtyä tekemättömäksi jälkikäteen. Tietysti sinulle olisi helpompaa kuulla totuus ja sitten antaa miehelle anteeksi.

Pettäminen ei ole maailmanloppu. Jos kerran mies on raitistunut jo kauan aikaa sitten ja et epäile hänen edelleen pettävän. Oma mieheni on pettänyt kännissä ja kas kummaa, olen antanut hänelle sen anteeksi. Se on mennyttä, menneet asiat on selvitetty ja jätetty sinne menneisyyteen. Virheistä on opittu.

Vierailija
13/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin rauhan jos hän tunnustaisi pettäneensä ja antaisin anteeksi.Mieheni aikaisemmassa suhteessa hänen avovaimo petti häntä, mieheni epäili sen takia että minäkin petän, kun mies vielä joi ja hän oli humalassa kysyin häneltä pettikö hän itse Inkeriä, mies sanoi että ei pettänyt, sitten kysyin onko mies pettänyt koskaan minua, mies sanoi että ei oo, sillon hän ei hermostunut kun kysyin ensimmäisen kerran kun hän oli humalassa. Olen joskus lukenut jostain että jos miestä on edellisessä suhteessa petetty niin mies ei sitten petä, mitä mieltä te olette?

Vierailija
14/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että kaikki miehet pettäisivät joskus ei kyllä kerta kaikkiaan pidä paikkaansa. Jos sinulla ei ole erityisiä todisteita siitä, että näin olisi joskus tapahtunut, niin eikö vain kannattaisi lopettaa mokoman asian ajattelu?

Vierailija
15/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on asiat nyt hyvin, älä vaivaa päätäsi moisella! :o)  Jos ahdistus on ihan kamalan paha ja häiritsee elämääsi, käy terveyskeskuksessa juttelemassa. Ei siitä mene kuin terveyskeskusmaksu.

Vierailija
16/16 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän se on... :(