Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudutte supisuomalaiseen mieheen, joka näyttää ulkomaalaiselta?

Vierailija
15.03.2019 |

Mulla on tämä tilanne. Lähes kaikki, joiden kanssa oon ollut tekemisissä, luulevat että olen ulkomaalainen/ulkomaalaistaustainen, vaikka oon täysin suomalainen :D Nämä kansallisuusarviot vaihtelee, mutta on veikattu niin espanjaa, italiaa, saksaa kuin joskus arabimaitakin (en tiedä vieläkään tosin, että miksi). Oon vähän tavallista suomimiestä tummempi (hiukset niin tummanruskeat että tietyssä valossa näyttävät lähes mustilta) ja lyhyehkö (175 cm), ja yleensä ihmiset häkeltyvät huomatessaan että puhun ihan sujuvaa suomea.

Edes epäsuomalainen nimi ei auta asiaa, ja viimeksi edellispäivänä ollessani treffeillä ei treffikumppani aluksi meinannut millään uskoa, että olen täysin suomalainen. Eipä tämä tilanne haittaa kuitenkaan, mutta en haluaisi näin supisuomalaisena joutua jatkuvasti todistelemaan kansallisuuttani :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on kyl ehkä parhaat setit miehelle. Saat eksoottisuuspisteitä!

Vierailija
2/4 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketutko helposti? Sekin voi vaikuttaa paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisuus on usein plussaa. Tummapiirteiset miehet ovat myös usein ulkonäöllisesti enemmän makuuni kuin vaaleat.

Vierailija
4/4 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rusketutko helposti? Sekin voi vaikuttaa paljon.

Kyllä, ja koskaan en ole palanut auringossa. Harvoin ihotyyppini on täysin vaalea, mikä varmasti vaikuttaa myös, mutta en ihan älyttömän ruskeakaan ole.

-AP