Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V70 vai V50?

Vierailija
19.05.2006 |

Onko sulla kokemusta sekä V70 että V50-mallin Volvosta? Mulla on kokemusta ainoastaan V70-mallista, siitä pidin kovastikin. Nyt on autonvaihto edessä ja nuo kaksi on tässä vaiheessa vaihtoehtoina. Oon käynyt koeajamassa tuota pienempää ja sekin oli ihan kivan tuntuinen peli. Koeajo on kuitenkin koeajo, mietin, onko jollekin tullut käytännössä vastaan asioita, jotka V50-mallissa tökkii. Pienempi olis halvempi, mutta jos se ei sittenkään ole sellainen kuin odotan..

Jaa kokemuksesi kanssani!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kolmonen käyttänyt pienempää paljon?

Vierailija
2/4 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin uusi malli ettei varmaan vielä kauheasti kokemuksia löydy. Onhan siinä ainakin tosi paljon pienemmät tilat, mutta jos se ei haittaa niin kyllähän se ihan hyvä varmaan on. Meille se on liian pieni, mutta kyllä muuten varmaan uskaltaisin hankkia. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ostaisi sitä perheautoksi.

Vierailija
4/4 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään omastani tosi paljon. Enemmän kun miehen laivamaisesta autosta. V50 kääntyy huomattavasti paremmin kuin V70 eikä pelkästään koon vuoksi. Muutenkin kaikki kohdallaan, polkimet, vaihdekeppi jne.

Meillä on yksi lapsi ja kaksi isoa koiraa. Koirat sopii V50 konttiin ihan kätevästi ja samoin rattaat (siis normaalikokoiset) ilman pyörien poistamista, ei tosin yhtäaikaa (siis koirat ja rattaat), muttei kyllä mene myöskään V70 konttiin :).

Kolmen lapsen kanssa ottaisin ehkä kuitenkin V70. Yhtään jos reissaa, niin tiukaksi käy varmasti tila. Tai sitten V50 + kattokaiteet ja suksiboksi.