En ole peseytynyt, vaihtanut vaatteita tai pessyt niitä vuoteen.
Enkä aio tehdä niin enää koskaan ellei päälläni nyt olevat vaatteet mene tulevaisuudessa niin pahasti rikki, että ne eivät enää pysy päälläni. Silloin täytyy hankkia uudet vaatteet, mutta en kuitenkaan peseydy enää koskaan enkä mene koskaan vesisateella ulos, että se ei puhdista minua.
Kommentit (24)
Ei ole mitenkään mahdollista, koska mätänisit ja olisit täynnä loiseläimiä jo.
Mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Minä olen 83-vuotias eikä minua ole pesty enkä ole itsekään pessyt ikinä itseäni, edes syntymäni jälkeen minua ei pesty kun minä huusin niin kovasti kun niin yritettiin tehdä. Olen myös pitänyt samoja vaatteitakin jo 40 vuotta ilman pesemättä niitä.
Tuo on kai introvertin viimeinen ratkaisu. Tehdä itsestään sellainen, että kaikki pysyvät mahdollisimman kaukana.
Peseydyn joka toinen tai kolmas, päivä.Vaihdan alusvaatteet niiden alkaessa haista (niin,haistelen alushousuni) tai huomaan selviä p?skarantuja. Sukat vaihdan saunan jälkeen. Välisukat vuosittain. Vuodetta en petaa koskaan, tyynyliinan vaihdan pari kertaa, ehkä kolmasti vuodessa. Lakana vaihtuu tarpeen mukaan.
Ammatiltani olen toimihlö, johtavassa asemassa väliportaan hallinnossa.
Minäkään en ole pessyt vaatteita puoleen vuoteen enkä käynyt parturissa, haisen hirveälle
Mulla on krooninen masennus olen sairaseläkkeelle. En peseydy, enkä pesetä vaatteitani oikeastaan koskaan. Suoraveloitus hoitaa laskut. Makaan vaan sängyssä ja olen netissä. Olen tyytyväinen elämääni.
Kaupassa oli kerran 5 metrin päähän haiseva luiseva pitkäletti. Haju tosiaan pakotti kiertämään hänet kaukaa.
No toisen kerran kassajonossa oli housuunsa paskonut tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on krooninen masennus olen sairaseläkkeelle. En peseydy, enkä pesetä vaatteitani oikeastaan koskaan. Suoraveloitus hoitaa laskut. Makaan vaan sängyssä ja olen netissä. Olen tyytyväinen elämääni.
Kokeilepa peseytyä kunnolla, niin piristyt. Eikö sinulla ole pesukonetta jossa voit pestä kotonasi vaatteita erä kerrallaan?
Joo no näitä valitettavasti on. Olen sotella töissä ja haju on mitä kuvottavin niillä jotka ei oikeasti ole varmaan vuoteen peseytyny. Ei mitenkään ja se pers vakokin haisee ilmassa metrien päässä,vaatteet haisee kaikki. Yritä siinä tehdä työsi ja pidätellä oksennusta.
onko sinulla li anderssonin kanssa tik tok haaste kumpi haisee pahemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö kaupassa ruokaostoksilla?
Se hajuhan ei sitä haisulia haittaa. Haisuli tottuu hajuunsa. Toiset ihmiset kyllä haistaa ja kauas.
Vierailija kirjoitti:
Joo no näitä valitettavasti on. Olen sotella töissä ja haju on mitä kuvottavin niillä jotka ei oikeasti ole varmaan vuoteen peseytyny. Ei mitenkään ja se pers vakokin haisee ilmassa metrien päässä,vaatteet haisee kaikki. Yritä siinä tehdä työsi ja pidätellä oksennusta.
Ja lisätäkseni olen laitoshuoltaja. Mutta kun ei edes käytävän toisessa päässä pysty tekemään töitä,kun haisee siellä asti. Hoitajat ja lääkärit joutuu olemaan ihan kontaktissa vielä. Säälittävä vielä odotustiloissa samaan aikaan odottavat. Itse voin vetäytyä muualle ja tulla myöhemmin desinfioimaan tuolit sun muut mutta ikkuna auki kiitos,raikastimet sieraimiin ja yöks.
En siis ole ainut! Pidä toi linja, mäkin säästän luontoa ja saldoa!