Voi jestas, mulla ollut "juttua" yhden miehen kanssa ja nyt selvisi et hän onkin vasta 19v.. Itse olen 27.
Ihan kamala täti-olo ja ihmetyttää muutenkin miten en tajunnut. Toki hän näyttää nuorelta ja toisaalta multakin kysytään usein et olenko jo täyttänyt 20v.
Tätä "miestä" (vai poikako pitäisi sanoa kun tuon ikäinen) ei ikäero haittaa mutta apua..
Kommentit (18)
Ei tullut mieleen kysyä kun näytti nuorelta?
Mulla oli panosuhde 19vn kanssa kun ite olin 27.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut mieleen kysyä kun näytti nuorelta?
No ei tullut vaikka olisi varmasti pitänyt tulla. Ap
Niin? Itse voisin kyllä alkaa suhteeseen 19-vuotiaan miehen kanssa jos muuten natsais. Tosin mulla on juttua nyt 22-vuotiaan kanssa.
N28
Minulla oli kolmekymppisenä juttua kaksikymppisen kanssa. En aluksi tajunnut ikäeroa ennen kuin mies kertoi, niin tuumasin, että eipä se taida haitata kun en edes huomannut. Vasta useamman kuukauden jälkeen jotenkin alkoi nuorempi ikä paistamaan läpi, oli yksi syy ettei tullut vakavampaa juttua.
Miten mummo on jos ei 27-vuotiaana voi olla 19 veen kanssa.
Niin tuossa iässä sitä alkaa jo ruuhka- ja vaihdevuodet olla ainoat puheenaiheet elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Miten mummo on jos ei 27-vuotiaana voi olla 19 veen kanssa.
No ei mulla ainakaan 19 vuotiaana ois ollu mitään mielenkiintoa melkein 30v kohtaan, saati sitten et ois jotain yhteistä. Ap
Tarkoitat kai juttua yhden "miehen" kanssa?
Monelle meille sattuu vahinkoja. Itseäni 10 v nuorempi mies oli onneksi 32.
Luulin samanikäiseksi.
Jos ikäero olis ollu toisinpäin?
Haittaisko se sua?
Onko tuo nyt niin hirveää. Kun vanhempani menivät naimisiin, isä oli 27 ja äiti 19. Ovat olleet naimisissa jo 40 vuotta.
Mitähän "juttu" tässä tapauksessa tarkoittaa? P*mpin antamista, yhteenmuuttamista vai pientä flirttiä?
Otin 25v:nä kesäpojan, joka oli vasta 19v. Tää kesä jatkunee ikuisesti, olen nyt 45 ja heräsin saman kesäpojan vierestä. Suhtaudu kepeästi alkuun ja jos hyvin käy, teidän juttu saattaa jatkua.
Voi juma!